מפרסם: אפרתי תקשורת
תאריך: 14/06/2017 12:00
נושא: פרסום ושיווק
קרדיט צילום- עידו איז'ק
קרדיט צילום- עידו איז'ק
הודעה לעיתונות

"מי הכי יפה בעיר"

אופל ישראל משיקה בימים אלה קמפיין דיגיטלי חדש תחת הסלוגן "מי הכי יפה בעיר" בכיכובן של עשר אושיות רשת מובילות בניהן הדוגמניות המובילות : טיטי איינאו, נטלי דדון וקסניה טרנטול שצולמו ע"י הצלם המוביל עידו איז'ק.

הקמפיין שנעשה באמצעות משרד הפרסום "דרורי ארועטי ברמן" בשיתוף חברת ההפקות "ברדוגו" עולה במדיות הדיגיטליות השונות בהשקעה כספית של כ-מיליון ₪
אופל ישראל משיקה בימים אלה קמפיין דיגיטלי חדש תחת הסלוגן "מי הכי יפה בעיר" בו הם קוראים לבנות להשתתף בתחרות שבסיומה מישהי אחת תזכה ברכב OPEL ADAM לשנה! את הקמפיין מובילות עשר אושיות רשת מובילות בניהן הדוגמניות: טיטי איינאו, נטלי דדון וקסניה טרנטול. הקמפיין שנעשה באמצעות משרד הפרסום "דרורי ארועטי ברמן" בשיתוף חברת ההפקות "ברדוגו" עולה במדיות הדיגיטליות השונות בהשקעה כספית של כ-מיליון ₪.
במהלך הצילומים לקמפיין הולבשו עשר אושיות הרשת בצבעים נועזים התואמים לצבעי הרכבים מדגם האדם שצולמו. הצילומים התקיימו ברחבי קניון האופנה החדש- fashion mall מבית גינדי, במספר לוקיישנים שונים החל ברחבת הכניסה לקניון, בקניון עצמו ועד החניון שהפך לסט צילומים.
במקביל לעליית הקמפיין במדיות הדיגיטליות, העלו הבנות המשתתפות תמונות מיום הצילומים ואף הזמינו את העוקבות שלהן לקחת חלק בפעילות ולהשתתף בתחרות שתתקיים ב 15/6-16/6 בקניון האופנה החדש- fashion mall מבית גינדי, בו הבנות יצטלמו לצד הרכבים. בסוף התחרות תיבחר מנצחת אחת שתזכה במכונית OPEL ADAM לשנה!!
הקמפיין הוא על טהרת הדיגיטל ללא שימוש במדיות נוספות ועם סגירת הכתבה נרשמו לפעילות מעל ל 1200 גולשות.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אפרתי תקשורת.