ג'ון קוטר, סגן נשיא לשיווק בסינופסיס
ג'ון קוטר, סגן נשיא לשיווק בסינופסיס
הודעה לעיתונות

סינופסיס ומלאנוקס מדגימות תאימות הדדית מלאה בין מארח PCI Express 4.0 לבין מערכת התקן

ההדגמה מוכיחה את ה-system bring-up המוצלח ואת העברת הנתונים ב- 16GT/s של ה-DesignWare IP עבור מפרט PCI Express 4.0 אשר מיועד לתכנוני מחשוב ענן עתירי ביצועים

סינופסיס אינק. (Nasdaq: SNPS) משתפת פעולה עם מלאנוקס להדגמה מוצלחת של תאימות הדדית מערכתית מלאה בין שני פתרונות ה-PCI Express 4.0 ששתי החברות פיתחו בנפרד. ההדגמה כללה מחשב מארח, שכולל את ה-DesignWare Root Complex IP for PCI Express 4.0 וערכת תכנון אבות טיפוס DesignWare IP המחוברת להתקן מתאם רשת Mellanox ConnectX-5. ההדגמה ממחישה אתחול מלא של ממשק ה-PCI Express 4.0 כולל חיבור הקישור, הגדרת תצורה ומניה (enumeration) ב- 16GT/s. בנוסף לכך, שתי החברות עשו שימוש בפונקציונליות של התוויית שוליים במסלול בין המחשב המארח להתקן בכדי להעריך את איכות חיבור התקשורת במטרה להשיג תכנון חזק יותר. ההדגמה בוצעה בוועידת מפתחי ה-PCI-SIG בביתן סינופסיס.

לסינופסיס ולמלאנוקס יש היסטוריה ארוכה של שיתוף פעולה שמטרתו לקדם את פיתוח מפרט ה-PCI Express 4.0 למען התעשייה. שתי החברות תרמו את אפיון נתוני ה-PHY בכדי לתקף את הדרישות החשמליות של מפרט ה-PCI Express 4.0 ב- 16GT/s.החברות החלו להדגים את התאימות ההדדית החשמלית בשכבה PHY בשנת 2015 וכעת הן מדגימות תאימות הדדית מערכתית מלאה עבור מפרט ה-PCI Express 4.0 ב- 16GT/s.

"הגענו לאבן דרך נוספת בשיתוף הפעולה שלנו עם סינופסיס כששתי החברות ממשיכות להדגים את הובלתן בטכנולוגיית PCI Express", אמר גלעד שיינר, סגן נשיא לשיווק ב-Mellanox Technologies. "ההדגמות של התאימות ההדדית ממחישות את העוצמה של הפתרונות של שתי החברות ואת התמיכה המשותפת שלנו במפרט ה-PCI Express 4.0 בכדי לענות על דרישות הקישוריות של hyperscale, ענן, מחשוב עתיר ביצועים, לימוד מכונה, אחסון, מדיה ויישומים נוספים".

"כספקית מובילה של IP עבור PCI Express, סינופסיס משקיעה בצורה נרחבת בבדיקת תאימות הדדית בכדי להבטיח שה-IP שלנו חזק ומפיק את הביצועים המצופים בסביבות של העולם האמיתי", אמר ג'ון קוטר, סגן נשיא לשיווק IP בסינופסיס. "שיתוף הפעולה עם מלאנוקס מדגים את האופן שבו שתי החברות עוזרות למתכננים להאיץ את השילוב של ממשק PCI Express 4.0 בתכנוני מחשוב הענן עתירי הביצועים שלהם".

זמינות ומשאבים נוספים

פתרון ה-DesignWare IP for PCI Express המלא של סינופסיס הכולל בקרים, PHYs, ערכות לתכנון אבות טיפוס IP, תת מערכות IP ו-IP לתיקוף, זמינים כעת. בנוסף לכך, דרייברים של תוכנה ל-DesignWare IP for PCI Express Root Complex זמינים ב-Linux kernel.

אודות DesignWare IP

סינופסיס היא ספקית מובילה של פתרונות IP איכותיים מוכחים בסיליקון עבור תכנונים של מערכות על גבי שבב. קו מוצרי ה-IP DesignWare הרחב של סינופסיס כולל ספריות לוגיות, זיכרונות משובצים, כלי בדיקה משובצים, IP אנלוגי, IP לממשק קווי ולממשק אלחוטי, IP לאבטחת מידע, מעבדים משובצים ותת מערכות משובצות. בכדי להאיץ בנייה של אבות טיפוס, פיתוח תוכנה ושילוב של IP בתוך מערכות על גבי שבב (SoCs), יוזמת IP Accelerated של סינופסיס מציעה קיטים לבניית אבות טיפוס IP, ערכות לפיתוח תוכנת IP ותת-מערכות IP. ההשקעה הנרחבת של סינופסיס באיכות ה-IP, התמיכה הטכנית המקיפה והמתודולוגיה החזקה לפיתוח IP, מאפשרות למתכננים לצמצם את הסיכון הכרוך באינטגרציה ולהאיץ את הזמן לשיווק.
למידע נוסף על ה-DesignWare IP, בקרו בכתובת www.synopsys.com/designware.

אודות סינופסיס

סינופסיס אינק. (סימול: SNPS) היא שותף ה- Silicon to Software™של חברות חדשניות אשר מפתחות את מוצרי האלקטרוניקה ואת יישומי התוכנה עליהם אנחנו מתבססים בכל יום. סינופסיס היא חברת התוכנה ה-16 בגודלה בעולם. לחברה יש היסטוריה ארוכה כמובילה העולמית ב-EDA (Electronic Design Automation) ובמודולי תכנון בדוקים ומוכנים (IP) לסמיקונדקטורים, והיא גם המובילה בתחום איכות תוכנה ובדיקות אבטחה לתוכנה באמצעות פתרונות Coverity מבית סינופסיס. סינופסיס מספקת את הפתרונות הדרושים למתכנני מערכות על גבי שבב (SoCs) המפתחים סמיקונדקטורים מתקדמים ולמקצועני תוכנה המפתחים יישומים אשר דורשים את הרמה הגבוהה ביותר של איכות ושל אבטחה. פתרונות אלה מאפשרים להם לספק מוצרים חדשניים, איכותיים ומאובטחים.
פרטים נוספים ניתן למצוא באתר www.synopsys.com.

לפרטים נוספים:
משרד אורי מאירוביץ', יחסי ציבור סינופסיס ישראל, 077-2129988

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אורי מאירוביץ' יחסי ציבור.