הודעה לעיתונות

סטרלייט טק מחזקת את צוות ההנהלה הגלובלית

ממנה את סטיב באלוק להגדיל את הצמיחה בצפון אמריקה ואת ריצ'רד אייקהורן לחזק את הנוכחות באירופה, המזרח התיכון ואפריקה

לונדון, 22 ביוני 2017, (BUSINESS WIRE):

Sterlite Tech סטרלייט טק [BSE:532374, NSE:STRTECH], מובילה טכנולוגית גלובלית מקצה לקצה ברשתות דיגיטליות חכמות יותר, חיזקה את צוות ההנהלה הגלובלית שלה עם המינויים של סטיב באלוק בצפון אמריקה וריצ'רד אייקהורן באירופה, המזרח התיכון ואפריקה כדי להוביל ולחזק את היוזמות העסקיות שלה באזורים ג"ג אלה.

סטרלייט טק פועלת בשש יבשות וביותר ממאה מדינות, עם עסקים שמתמקדים ברשתות דיגיטליות חכמות יותר במוצרי תקשורת אופטיים, שירותי שילוב מערכות ותוכנת OSS/BSS. לחברה יש יכולת שבבים לתוכנה ייחודית שמאפשרת לה לתכנן, לבנות ולנהל רשתות דיגיטליות חכמות יותר עבור לקוחות חשובים כמו ספקי שירותים גלובליים, ערים חכמות, רשתות פס רחב באזורים כפריים וארגונים גדולים.

עם 146 פטנטים ופרסים בתעשייה על המעורבות של הלקוחות והמצוינות של המוצרים, יש לסטרלייט טק נוכחות צומחת בשווקים של צפון אמריקה ואירופה, המזרח התיכון ואפריקה. סטיב יהיה אחראי לאפשר את הקשרים של סטרלייט טק עם ספקי תקשורת, אינטרנט וטלוויזיה בכבלים מובילים בצפון אמריקה. סטיב מביא 25 שנות ניסיון במגזרי התקשורת והטכנולוגיה, בחברות כמו IBM, General Instrument, מוטורולה וגוגל. הקשר האחרון שלו היה עם TE Connectivity כסגן נשיא להבאה לשוק גלובלית בחטיבת פתרונות רשתות פס רחב. הוא השלים את התואר הראשון שלו בכלכלה אירופאית מאוניברסיטת נאנט, צרפת.

ריצ'רד יהיה אחראי על חיזוק הנוכחות של סטרלייט טק באירופה, המזרח התיכון ואפריקה. עם 28 שנות ניסיון במחשוב ותקשורת, כבילה מובנית, תקשורת נתונים, כבלי תקשורת, ציוד לרשתות, חומרה ושירותים, ריצ'רד היה קשור לחברות כמו Reichle & De-Massari AG, Nexans Cabling Solutions, Anixter ו-Alcatel Connect. התפקיד האחרון שלו היה בחברת Wesco International Inc כמנהל מכירות - אירופה, המזרח התיכון ואפריקה. הוא השלים את ההשכלה הגבוהה הטכנית שלו באנרגיה וטלמטיקה וקורסי מכירות A ומכירות B של NIMA ב-ISW, הולנד.

בהדגישו את המינוי, אנקיט אגארוואל, מנהל - מכירות גלובליות (מוצרי תקשורת), סטרלייט טק, אמר: "ממשלות רבות כוללות את נושא הפס הרחב ביוזמות שלהן ברמת המדיניות, ואנחנו עדים להשקעות גדלות בטכנולוגיות של רשתות חכמות יותר. גם לסטיב וגם לריצ'רד יש ניסיון עצום באמריקות, אירופה ואסיה, שיאפשר הבנה עמוקה יותר של דרישות הרשתות של הלקוחות".

בציינו את הנוכחות והיכולות הגלובליות המתרחבות של סטרלייט טק, ד"ר אנארד אגארוואל, מנכ"ל, סטרלייט טק, אמר: "אנחנו עדים למהפכה דיגיטלית בכל העולם עם שינויים חיוביים בטכנולוגיה, מדיניות לאומית ודפוסי צריכה. עם ההתפתחות של טכנולוגיות כמו מחשוב ענן, מציאות רבודה והאינטרנט של הדברים, ממשלות בכל העולם מחויבות לאפשר את המהפכה הדיגיטלית הזאת באמצעות תוכניות של רשתות פס רחב לאומיות וכפריות. אנחנו מאפשרים את המהפכה הדיגיטלית הזאת באמצעות טכנולוגיות של רשתות חכמות יותר שהן עמוד השידרה של תשתיות פס רחב מדרגיות". בהוסיפו עוד, אמר: "אנחנו גם מגדילים את קיבולות הייצור שלנו ל-50 מיליון fkm ויכולות של רשתות חכמות יותר, בהתאם למגמות של הביקוש העולמי. סטיב וריצ'רד יובילו את ההתרחבות הזאת לשוקי צפון אמריקה ואירופה, המזרח התיכון ואפריקה".

הסיבים האופטיים, כבלי הסיבים האופטיים וכבלי הנתונים של סטרלייט טק מאפשרים את שמונה מבין עשרת מפעילי התקשורת הכי גדולים בעולם באמצעות פתרונות סיב למגדלים, שידרות נתונים וחיבור המייל האחרון שלה. אלה נתמכים על ידי שלושת העמודים החשובים של החברה: טכנולוגיה וחדשנות, מעורבות רבה של הלקוחות וכישרונות ותרבות חזקים.

אודות סטרלייט טכנולוגיות:

Sterlite Technologies Ltd סטרלייט טק [BSE:532374, NSE:STRTECH]היא מובילה טכנולוגית גלובלית שמתכננת, בונה ומנהלת רשתות דיגיטליות חכמות יותר. סטרלייט טק פועלת בשש יבשות וביותר ממאה מדינות, עם עסקים שמתמקדים ברשתות דיגיטליות חכמות יותר במוצרים, שירותים ותוכנה -- מוצרי תקשורת אופטיים, שירותי שילוב רשתות ומערכות ופתרונות של תוכנת OSS/BSS. לחברה יש מפעלי ייצור חדישים בהודו, סין וברזיל והיא מתכוונת לשנות את חיי היומיום על ידי הספקת רשתות חכמות יותר. עם תיק חזק של 146 פטנטים, סטרלייט טק היא הבית של מרכז המצוינות היחיד בהודו לחקר הפס הרחב. בין הפרויקטים שהחברה עוסקת בהם: רשת נתונים חכמה יותר עמידה בפני חדירות עבור הצבא, רשת פס רחב כפרית עבור BharatNet, פיתוח של ערים חכמות והקמת רשתות סיב לבית (FTTH)במהירות גבוהה.

בקרו: www.sterlitetech.com

אנשי קשר
Sterlite Technologies Ltd
תקשורת תאגידית
Sumedha Mahorey, +91-22-30450404
[email protected]
או
קשרי משקיעים
Vishal Aggarwal, +91-20-30514000
[email protected]

מקור: Sterlite Technologies Ltd

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:

http://www.businesswire.com/news/home/20170622005519/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.