מפרסם: דוניצה תקשורת
תאריך: 05/07/2017 16:19
נושא: חינוך
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה
הודעה לעיתונות

EPSON משיקה מקרן שמאפשר שיתוף עבודות תלמידים גם מהסמארטפון

Epson משיקה מקרן אינטראקטיבי לתחום החינוך המאפשר
שיתוף עבודת תלמידים – גם מהסמארטפון - על מסך ענק

במוסדות לימוד רבים עולה לא פעם השאלה כיצד מעוררים את התלמידים לחיים... אחד הפתרונות הוא השימוש באמצעי עזר, דוגמת מקרנים. חברת Epson, מובילת שוק המקרנים לתחום החינוך, השיקה את ה- EB-696Ui - מקרן המספק פתרון למידה אינטואיטיבי ואינטראקטיבי להקרנה ממרחק אולטרה קצר, המאפשר לתלמידים ולמורים לשתף פעולה, תוך שימוש בקישוריות אלחוטית ורזולוציית Full HD. המחיר לצרכן: 13700 שקלים.

לדברי קובי כהן, מנהל תחום מקרנים באפסון ישראל, אחד היתרונות הגדולים במקרן הוא האפשרות לספק תצוגה על מסכים בגודל של עד גודל של 100 אינץ' - אפשרות שמסכי טלויזיה שטוחים אינם יכולים להציע במחיר סביר. ״חיי מנורה ארוכים של עד 10,000 שעות במצב חיסכון מצמצמים את רמות התחזוקה ומגע אצבעות ואינטראקטיביות של שני עטים מאפשרים לתלמידים לחלוק בקלות משימות על-ידי כתיבה ושרטוט ישירות על התמונות המוקרנות ללא צורך במכשיר נייד או במחשב. לחלופין, פונקציית המנחה המשופרת של תוכנת EasyMP Multi-PC Projection מאפשרת למורה להציג את התוכן הרצוי ולחלוק אותו בין עד 50 מכשירים של תלמידים, ובאופן זה לספק הזדמנויות רבות יותר לשתף תוכן בין מורים לבין תלמידים."

המקרן מגיע מצוייד ב- Epson iProjection - אפליקציה המאפשרת לתלמידים לשתף תוכן בקלות, וזמינה עבור מכשירי iOS ו- Android. פונקציות אינטואיטיביות הפועלות ללא צורך במחשב הורחבו על-ידי שיפור השליטה וסרגלי כלים להוספת הערות, לרבות פונקציות להדפסה ולשמירה, הנגישות דרך מסך בית חדש. בנוסף נכללות יכולות של מסך מפוצל ואינטראקטיביות של מסכים מרובים רחבים במיוחד, היכולות לשלוט במצלמת מסמכים ישירות מתוך ה- EB-696Ui, רמקול מובנה של 16w וכניסת מיקרופון.

בנוסף ל- EB-696Ui קו המוצרים כולל 10 דגמים נוספים, כשכל הדגמים בנויים בהתבסס על טכנולוגיית 3LCD כדי להפיק תמונות בהירות ומלאות חיים על מסך בגודל של עד 100 אינץ' ועם יחס ניגודיות של עד 16,000:1. כל הדגמים כוללים כניסות HDMI כדי לאפשר למורים לחבר בקלות מכשירים, לרבות מחשבי PC, נגני DVD ומצלמות מסמכים.

אודות אפסון ישראל
אפסון ישראל הוקמה בשנת 1999, כחלק מאפסון אירופה. החברה מתמחה בפיתוח, ייצור ומכירה של מוצרי הדפסה, סריקה והקרנה. לאפסון ישראל מרכז תמיכה טלפוני ואינטרנטי ומערך שירות לקוחות ייחודי לאפסון, עד לבית הלקוח. מנכ"ל החברה: אורן פליישר. אתר הבית: www.epson.co.il.
אודות Epson
חברת Epson היא מובילה עולמית אשר שמה לה למטרה לחבר אנשים, ארגונים ומידע באמצעות טכנולוגיות מקוריות, יעילות ומדויקות. עם מגוון רחב של מוצרים החל ממדפסות הזרקת דיו ומערכות הדפסה דיגיטליות ועד מקרני 3LCD, משקפיים חכמים ומערכות חיישנים, החברה מתמקדת בקידום פתרונות חדשניים שיענו על צפיות הלקוחות בתחום הזרקת דיו, תקשורת ויזואלית, טכנולוגיה לבישה ורובוטיקה.

קבוצת Epson המנוהלת על-ידי חברת Seiko Epson Corporation היפנית, מעסיקה למעלה מ- 67,000 עובדים ב-90 חברות מסביב לעולם וגאה בתרומתה לקהילות שבהן היא פועלת ובתרומתה המתמשכת למאמצים להפחית השפעות סביבתיות.
http://global.epson.com/

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דוניצה תקשורת.