מפרסם: דוניצה תקשורת
תאריך: 05/07/2017 16:39
נושא:
הודעה לעיתונות

הקץ לריבוי הכבלים: טושיבה מכריזה על תחנת עגינה חכמה לחיבור הלפטופ

הקץ לריבוי הכבלים:
טושיבה מכריזה על ה- Thunderbolt 3– תחנת עגינה חכמה לחיבור פשוט אחד של הלפטופ לסביבת העבודה השולחנית

טושיבה (Toshiba Europe GmbH) המיוצגת בישראל בלעדית על ידי חברת מפעיל, הכריזהעל ה- Thunderbolt 3- תחנת עגינה חכמה המשמשת לחיבור המחשב הנייד של המשתמש העסקי לסביבה הביתית והמשרדית שלו – בקלות ובמהירות. המכשיר שהושק כעת בישראל, תואם לקו מחשבי ה-Portégé X20W-D, ל-X30-D ולקו מחשבי ה- Tecra X40-D והוא חוסכת מהמשתמש שחוזר הביתה, או למשרד, את כאב הראש הכרוך בחיבור אינספור כבלים, בכל פעם שהוא חוזר לשולחן העבודה שלו.

חיבור Thunderbolt 3/USB Type C יכול לחבר למחשב הניד עד 13 אביזרים/מכשירים פריפריאליים. הכבל משמש לא רק להעברת נתונים, אלא גם דואג לטעינת המחשב באותו זמן.
מחיר ה- Thunderbolt: 1699שקל כולל מע"מ

תחנת העגינה החדשה תואמת לכל סוגי החיבורים האפשריים כיום: שני חיבורי HDMI, 4 חיבורי USB 3, כשאחד משמש לתמיכה במצב טעינה ו׳שינה׳, שני חיבורי USB Type C, חיבורDisplay Port, חיבור Mini Display Port, כמו גם חיבורי VGA, LAN וחיבור אוזניות או מיקרופון. התחנה אף ערוכה להשתמש בשני מחברי ה-HDMI להציג מידע ולנגנו במקביל על שני מסכי 4K. מהירות העברת הנתונים היא עד 40 Gbits. בסך הכל תומכת תחנת העגינה בעד 3 מסכים חיצוניים או שני מסכים ומסך מחשב נייד.

לדברי רז דרבי, מנכ״ל מפעיל, תחנת העגינה שהיא מהמתקדמות בסוגה כיום, מספקת בסיס לשימוש גמיש במחשבי הפרימיום של טושיבה, הן במשרד בעסק והן בעבודה מהבית. ״חיבור
ה-Thunderboltהנו חיבור חדש יחסית, שמאפשר העברת אינפורמציה באיכות וידאו ואודיו גבוהה לרבות טעינה - דרך מחבר אחד. צריך לזכור שלפני כן, היינו זקוקים למספר רב של מחברים שונים כדי לחבר סוגי חומרה שונים – כשכל אחד דרש את הכבל שלו. התוצאה היתה פלונטר שלם של כבלים...״.

לדברי דרבי, הייחודיות במוצר החדש של טושיבה טמון בעובדה שניתן לחבר כמה תחנות עגינה יחדיו - בשרשור מצב המתאים למרכזי מעקב וניהול מרובי מסכים וכי ניתן לעבוד מתחנה אחת על שלושה מסכים פתוחים באיכות גבוהה ביותר. ״התחנה החדשה משפרת משמעותית את חויית העבודה ואת נוחותה ומעלה משמעותית את פרודוקטיביות העובד״, אומר דרבי.

אודותטושיבה
Toshiba Corporation השייכת לרשימת , Fortune Global 500 ממקדתכיוםאתיכולותיהבאלקטרוניקהמתקדמת, ובמערכותומוצריםאלקטרונייםבשלושהקווימוצריםעיקריים: אנרגיהלקיימותבחייהיומיוםנקייםובטוחיםיותר, תשתיותלשיפוראיכותהחייםואחסוןהמתאיםלעידןחברתהמידע. כיוםפועליםתחתהמותגברשתגלובליתמעל 580 גופיםהמעסיקים 199 אלףעובדים, עםמכירותשלכ-55 מיליארדדולר.
אתר: www.toshiba.co.jp/index.htm

אודותמפעיל
"מפעיל' הוקמהלפניכ-75 שנהכחברההמתמחהבמתןפתרונותכולליםלארגוניםועסקיםבתחומיטיפולבפלטארגוניושירותיםעסקייםמבוססיתמיכהושרותמתמשכים. החברההתאימהעצמהלשינוייםהטכנולוגייםשחלובמהלךהשנים, והתמקדהבמתןפתרונותכולליםבתחוםההדמייה, הדפוסהמקצועיוהמחשובלעסקיםוארגוניםבכלסדרגודל.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דוניצה תקשורת.