מפרסם: דוניצה תקשורת
תאריך: 17/07/2017 13:31
נושא: ילדים ונוער, צרכנות
תמונת מדפסת של אפסון
תמונת מדפסת של אפסון
הודעה לעיתונות

מבצע ההנחות השנתי לתלמידים ולסטודנטים על מדפסות Epson יצא לדרך תחת הכותרת ״מדפיסים ללא חשבון״

== במסגרת המבצע שנערך בסניפי אופיס דיפו ברחבי הארץ, יהנו הרוכשים מהנחות, כמו גם מדיו ואחריות לשלוש שנים – מתנה. עלות ההדפסה לעמוד במדפסות Epson עומדת על פחות משתי אגורות לדף
==

רשת אופיס דיפו, בשיתוף חברת Epson, יוצאות במבצע ההנחות המסורתי לקראת החזרה ללימודים לרוכשים של מדפסות הזרקת הדיו של Epson. במסגרת המבצע יהנו הרוכשים, תלמידים וסטודנטים, מהנחות של עד 25 אחוז, כמו גם מדיו ואחריות למשך 3 שנים – במתנה (כאשר בשנת האחריות הראשונה יש איסוף והחזרה מבית הלקוח).

Epson, מי שהייתה אחראית על מהפיכת מדפסות הזרקת הדיו המצוידות במיכלי דיו במקום המחסניות המאוד יקרות, תספק לכל רוכש סט של 6 בקבוקי דיו בכל מארז. התוצאה: הדפסה של 13 אלף דפים בשחור לבן ו-6500 דפים בצבע – לפני שחוזרים לחנות להצטייד בדיו...

מערכת מיכלי הדיו בקיבולת אולטרה גבוהה מבטלת את הצורך במחסניות דיו, ומשחררת את המשתמשים מהצורך לקנות ולהחליף מחסניות דיו. השימוש היומיומי במדפסות ITS נטול מאמץ ואמין. לדברי דוביק דביר, מנהל תחום ההדפסה ב- Epson ישראל: "מדפסות ה- ITS שלנו מעניקות פתרון פנטסטי להדפסה בנפח גבוה. הן בנויות ספציפית כדי להעניק עלות אולטרה נמוכה לדף, אולם חשוב מכך, הן גם עקביות ואמינות״.

מחירי מבצע לדוגמה: המדפסת המשולבת Epson L382 הכוללת קישוריות WIFi, תמכר ב-749 שקל במקום 949 שקל, הנחה של 21 אחוז. מדפסת משולבת אלחוטית מדגם L565 תמכר ב- 1199 שקל במקום 1599 שקל, חסכון של 25 אחוז.

המבצע בתוקף עד 31 ביולי 2017 או עד גמר המלאי.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דוניצה תקשורת.