מפרסם: אפרתי תקשורת
תאריך: 20/07/2017 10:32
נושא: פרסום ושיווק
קרדיט צילום- ישראל כהן
קרדיט צילום- ישראל כהן
הודעה לעיתונות

"לפידות מדיקל", נציגת Alcon® בישראל, משיקה קמפיין דיגיטלי בכיכובה של הטאלנטית ומנחת הטלוויזיה קורין גדעון

הקמפיין הדיגיטלי מציג את קורין גדעון, מנחת תכנית הטלוויזיה "אנשים" ותכנית הדייטים החדשה "First dates", מדברת על זוגיות ועל מציאת העדשות הנכונות והנוחות ביותר עבורה

"לפידות מדיקל", נציגת ®Alcon בישראל, חברת בריאות העין המובילה בעולם, משיקה בישראל קמפיין מקומי למותג באמצעות משרד הפרסום FOUR.
קורין גדעון, מנחת התכנית "אנשים" שנבחרה לאחרונה להגיש גם את תכנית הדייטים החדשה First dates"", נבחרה בשנית להוביל את קמפיין עדשות המגע של Alcon® חברת בריאות העין המובילה בעולם תחת הסיסמא "עדשות המגע אלקון - תרגישו נוח"
הקמפיין יעלה בדיגיטל בצורה רחבה דרך כלל האתרים המובילים, יוטיוב ורשתות חברתיות למשך חודש. הקמפיין כולל סרטון המציג את גדעון מדברת על זוגיות ומציאת האחד עבורה, בתור אחת שלא מתפשרת על נוחות.

אילן לפידות, מנכ"ל לפידות מדיקל, יבואנית עדשות המגע "אלקון", מוסר: "אנו שמחים על בחירתה בשנית של קורין גדעון להובלת קמפיין מותג עדשות המגע Alcon®, קורין מייצגת באופן מושלם את קהל לקוחותינו אשר מצד אחד צעיר ואוהב לחיות את החיים ומצד שני איכותי ולא מתפשר על נוחות. אנו בטוחים כי גם הפעם החיבור של קורין גדעון עם ALCON יניב תוצאות נפלאות" .

אודות Alcon®
חברת Alcon® הינה חברת בריאות העין המובילה בעולם. החברה מפתחת, מייצרת ומשווקת ציוד, מכשירים כירורגיים, תרופות ומוצרי טיפוח לעין. כיום מוצרי חברת Alcon® נמכרים ביותר מ- 180 שווקים ברחבי העולם. למעלה מ- 60 מיליון עדשות תוך עיניות של חברת Alcon® הושתלו בעולם במרוצת השנים. במשך יותר מ- 65 שנים, חברת Alcon® מתמקדת, באמצעות יכולות הליבה שלה (מחקר, פיתוח, ייצור ומכירות) בעזרה לאנשים ברחבי העולם כדי לשפר את יכולת הראייה שלהם. חברת Alcon® תורמת כ- 60 מיליון דולר בשנה, במזומן ובסחורה לפעולות צדקה ברחבי העולם.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אפרתי תקשורת.