הודעה לעיתונות

בזק בינלאומי נבחרה לשדרג את הדאטה סנטר של עשות אשקלון באמצעות פתרון אוויה

חברת עשות אשקלון בחרה בפתרונות אוויה (AVAYA) לביצוע פרויקט שדרוג מרכז דאטה סנטר וריכוזי המשתמשים של החברה. הפרויקט כולל מעבר לשירותי רשת וירטואליים של אוויה (SDN-FX) והקמת מרכז דאטה סנטר. הפרויקט נועד להעביר שירותי רשת למשתמשים ברחבי המפעל בצורה מהירה יותר לצד עיבוד מהיר יותר של האפליקציות בחוות השרתים. הפרויקט מבוסס פתרונות Fabric connect (SDN) של חברת אוויה להקמה ואספקת שירותים וירטואליים, תוך דקות בודדות. ההטמעה בוצעה באמצעות חברת בזק בינלאומי, ללא השבתת הרשת של החברה.

טכנולוגיית SDN-FX של אוויה תאפשר לחברת עשות אשקלון לשלב ולהוסיף שירותים חדשים, כגון שירותי IT, טלפונית IP, מצלמות, אלחוט, מדפסות ועוד לרשת תוך דקות בודדות ויחסוך עשרות ימי עבודה בתכנון ובהטמעה. המעבר לרשת וירטואלית, כדוגמת רשת SDN, יאפשר חיסכון בעלויות התחזוקה, איחוד רשתות ושמירה על הפרדת שירותים בצורה לוגית. כמו כן, הפתרון מספק מערכת ניהול וגיבוי מרכזית לכלל הרשת והקמת שירות בדקות בודדות. יתרון משמעותי נוסף בפתרונות ה-SDN-FX קשור לאבטחת הרשת והסייבר, באמצעות Stealth Network . כמו כן לחברת אוויה הסמכה Command Criteria השנייה בעולם בתחום הסייבר למתגי ה-Fabric Connect.

אריה ברגר, מנהל מחלקת תשתיות עשות אשקלון: "רשתFabric connect SDN של אוויה סיפקה לנו את כל הנדרש ואף יותר מכך. היכולת להקים שירות בדקות בודדות, זמני התאוששות מאסון מהירים ושיפור ביצועים בפעילות הרשת לצד פונקציות חדשות, ללא ספק מכינים אותנו טוב יותר לאתגרים הצפויים לנו בעתיד הקרוב".

יישום הפרויקט נעשה בשני שלבים: השלב הראשון כלל שדרוג של חוות הדאטה סנטר ומעבר לתצורה של עבודה בכל אחד מהחוות בתצורת אקטיב והשלב השני כלל שדרוג כל ריכוזי המשתמשים למתגים חדשים, התומכים בטכנולוגית Fabric Connect ויכולת הקמת שירותים בכל אחד מהריכוזים בצורה מהירה ויעילה על פי מדיוניות החברה.

אלי קנדל,CTO באוויה ישראל, ציין כי "המעבר לניהול רשת בתצורת וירטואליזציה של שירותים בארכיטקטורת ה- SDN-FX מאפשר ללקוחות החברה ליהנות מאוטומציה מלאה בזמן הקמת שירותים חדשים ומניהול יומיומי פשוט של הרשת. זוהי ההתקנה ה-15 במספר של חברת אוויה בישראל בפתרונות SDN-Fx בשנה וחצי האחרונות. כיום יש לנו לקוחות כמעט בכל סקטור הצורכים את טכנולוגית ה- Fabric Connect של אוויה".

לפרטים נוספים: ליז רוזנבלט, נורית הוראק גרינברג. טל. 03-5046111 שלוחה7. נייד. 050-6875590.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שחר תקשורת שיווקית.