מפרסם: מרום תקשורת
תאריך: 09/08/2017 13:13
נושא: נדל"ן
הדירות במצפה רמות מוכנות למסירה
הדירות במצפה רמות מוכנות למסירה
פרויקט מוצלח נוסף של ISA
פרויקט מוצלח נוסף של ISA
הודעה לעיתונות

חצי שנה לפני הזמן: חברת ISA החלה באכלוס מוקדם של פרויקט מצפה רמות

חברת ISA החלה באיכלוס שלב א' של פרויקט מצפה רמות הצמוד לרמות א', חצי שנה לפני מועד האיכלוס שהתחייבה עליו החברה. בשל הקדמת מועד האיכלוס על ידי חברת ISA, גם משרד השיכון, המבצע את הפיתוח בכלל המתחמים, האיץ את קצב העבודות על מנת לסיים את עבודות הפיתוח על מנת לאפשר את תחילת אכלוס השכונה מוקדם מהצפוי.

מצפה רמות הינה שכונה חדשה לצד שכונת רמות. השכונה הממוקמת בצידה המזרחי של שכונת רמות ומציעה שקט פסטורלי ויוקרתי, נוף הררי עוצר נשימה ובינוי ברמה הגבוהה ביותר שקיימת. חברת ISA , בבעלותם של עקיבא זוריבין ושלום גריבה, בונה במצפה רמות כמה מאות יחידות דיור עם מפרט עשיר בכל דירה ושפע של שטחים ירוקים בינות לבניינים.
הודות למיקום האידיאלי, מצליחה מצפה רמות להציע גם תחבורה נגישה – הן לעיר והן מחוצה לה, וכן סמיכות למקומות עבודה, לקניונים ולמרכזי קניות. מה עוד שהיא שוכנת במרחק נסיעה של דקות ספורות מאזור התעשייה התוסס בהר חוצבים.

שכונת מצפה רמות פרוסה על שטח של 432 דונם בשישה מתחמים וקאנטרי בשטח 42 דונם.
חברת ISA זכתה באחד מששת המתחמים והיא החברה הראשונה שעמדה בהתחייבויותיה ובימים אלה, כאמור, מאכלסת את שלושת הבניינים הראשונים במתחם שלה.
תכנון הפרויקט של ISA הופקד בידי גיל קריבין אדריכלים ומבוצע ע"י האחים משהור בנין ופיתוח.

השלב הראשון שמתאכלס בימים אלה הינו של 72 יח"ד בגודל של 3-6 חדרים בשלושה בניינים ברחוב הארי טרומן.
18 דירות 3 חדרים בשטח של כ85 מ"ר שנמכרו במחיר של 1.680.000 ₪
18 דירות של 4 חדרים בשטח של כ100 מ"ר נמכרו במחיר כ 1,950,000של מחירם המחירים הנעים בין
30 דירות של 5-6 חדרים שמחירם נעו בן 2.3 מלש"ח ל3.4 מלש"ח.
בפרויקט 6 פנטהאוזים של 5 חדרים הפרוסים על שטח של כ 150 מ"ר + 70 מטר מרפסת בנוף עוצר נשימה ובעיצוב אישי לכל פנטהאוז על ידי משרד אדריכלים ומעצבי פנים היוקרתי סתיו אדריכלים.

שלום גריבה, המנכ"ל של חברת ISA: "זהו הפרויקט השני שחברת ISA מצליחה לאכלס עוד לפני המועד עליו התחייבה. אני גאה בהתקדמות הפעילות והמכירות בפרויקטים השונים של חברתISA. החברה בונה במקומות אטרקטיביים במיוחד ובסטנדרטים הגבוהים ביותר שיש. הרוכשים בפרויקטים שלנו יודעים שהם לחלוטין מקבלים תמורה מלאה עבור כספם וכי מדובר ברכישות נכונות כיון שהמחירים במקומות בהם אנו בונים רק ילכו ויעלו ולכן הביקושים לדירות שלנו כה גדול".

חברת ISA היא אחת החברות הוותיקות בתחומי הבנייה והפיתוח שפועלת למעלה מ20 שנה, בעיקר בירושלים.
החברה מתמחה בייזום פרויקטים למגוריםוניסיון רב בתחום המסחר ומבני הציבור.
בין הפרויקטים הידועים של החברה אותם היא מבצעת: ג'רוזלם אסטייטס במתחם שנלר, SEA TOWER בטירת הכרמל ופרויקט תחנת הקמח בגבעת שאול.
.בתקופה האחרונה אף פתחה חברת ISA חטיבה מיוחדת להתמקדות בנושא ההתחדשות העירונית בירושלים והחלה בקידום פרויקטים של פינוי-בינוי ברחבי העיר.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מרום תקשורת.