צילום דקלה בסיסט שפריר
צילום דקלה בסיסט שפריר
הודעה לעיתונות

"קפה וחרובים" - מופע משותף ליוצרת והזמרת לימור בלס ולמשורר ראובן שבת

מופע משותף ליוצרת והזמרת לימור בלס ולמשורר ראובן שבת

יום ג', 15/8/2017, בשעה 20:00, בית היוצר של אקו"ם,
האנגר 22, נמל תל אביב, ת"א

הזמרת והיוצרת המוזיקלית לימור בלס והמשורר ראובן שבת חברו יחדיו למופע משותף בשם "קפה וחרובים". המופע הינו שילוב של מוזיקה מקורית והקראת שירה של שני יוצרים בעלי קול ייחודי מאוד, המתכתבים זה עם זו, בקול ובמילים הנוגעות בנימי הנפש. שיריהם עוסקים באהבה, תשוקה, כאבים של הנפש, אובדן ושמחת חיים.
לימור בלס משתפת: "בתור יוצרת שהטקסטים הם הדבר העיקרי אצלה, זהו תענוג גדול עבורי להעלות מופע עם משורר. ראובן ואני גילינו שהמילים שלנו מתחברות במקומות מפתיעים, ואף מעמיקות ומעשירות אחת את השנייה. המופע מורכב מהרבה חיבורים קסומים שלי ושלו "

שירה, גיטרה: לימור בלס
קריאת שירה: ראובן שבת
במופע יוגשו קפה וכיבוד קל.
מחיר כרטיס: 50 ₪
כרטיסים במקום או ברכישה מוקדמת בקופת בית היוצר דרך אתר האינטרנט: http://bama.acum.org.il/?p=28197

לימור בלס, יוצרת זמרת ומלחינה, תבצע בערב שירים פרי עטה. שירתה של לימור מאופיינת בנגיעה אישית, בלתי אמצעית, המשלבת קול צלול בלחן מקורי מרגש. בלס, היא יוצרת וזמרת ששיתפה פעולה עם גדולי המוזיקאים בארץ ובעולם (מישל לגראן, דניאל סלומון, אבי בללי ועוד..). היא ייצגה את ישראל בפסטיבלים שונים בהודו, בולגריה, איטליה וצפויה לצאת בשנה הקרובה למדינות נוספות ברחבי העולם. לימור תציג שירים מקוריים מתוך אלבום הבכורה שלה "בפני עצמי".

ראובן שבת (1962), משורר, סופר ובעליו של פורטל התרבות והספרות 'בכיוון הרוח' מפגיש את הצופה עם שירים מתוך ספר שיריו החדש-"בקצה האדמה שמים". במופע יקרא המשורר משיריו הבולטים הנוגעים בנושאים הנוגעים בהוויות החיים מכיוונים שונים. שפת שירתו נוגעת בקורא בשקיפות ובעומק כאחד. שבת, הוציא לאור כ-5 ספרים. סיפוריו ומאמריו ראו אור בעיתונים וכתבי עת שונים.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- לינה בלס יחסי ציבור ותקשורת.