מפרסם: HOT
תאריך: 29/08/2017 13:11
נושא: בידור ופנאי, טלוויזיה
WENTWORTH
WENTWORTH
הודעה לעיתונות

העונה השלישית של דרמת הכלא עטורת שבחי המבקרים

הדרמה האוסטרלית המצליחה, שנמכרה ליותר מ-140 טריטוריות וחודשה לעונות רביעית וחמישית, חוזרת לעסוק ביחסי הכוחות האכזריים במתקן הכליאה לנשים "וונטוורת'"

החל מה-13.9, כל הפרקים ב-Xtra VOD

"וונטוורת'" ("Wentworth") של רשת Foxtel וחברת Fremantle היא אחת הדרמות המצליחות, המדוברות ועטורות השבחים שיצאו מאוסטרליה בשנים האחרונות. מעריציה של הסדרה האוסטרלית האיקונית "Prisoner", שפרצה את גבולות הז'אנר לפני שלושה עשורים, זוכרים בוודאי את בי סמית' כמלכה הקשוחה והעשויה ללא חת ששלטה בכלא הנשים "וונטוורת'" ביד ברזל. אבל מי היתה בי לפני שהגיעה לכלא? איך הפכה הרעיה והאם מהפרברים למנהיגה הבלתי מעורערת של בית הסוהר?

תחת ניצוחם של יוצרי "וונטוורת'" דיוויד האנם, פיטר מקטיי ולארה רדולוביץ' (ששיתפו פעולה באופרת הסבון המצליחה "שכנים שכנים") לומדים הצופים על ימיה הראשונים של בי בכלא. "וונטוורת'" חושפת את הדינמיקה הנשית בעולם ללא גברים וכיצד הישרדות תחת תנאים מאתגרים יכולה לשנות את אלה שעובדים וחיים מאחורי הסורגים.

העונה השלישית נפתחת כארבעה חודשים לאחר בריחתה הנועזת של בי (זוכת פרס ה"אמי" האוסטרלי דניאל קורמק, "רייק", "זינה הנסיכה הלוחמת") מוונטוורת', אותה ניצלה כדי לנקום בבריידן הולט. אחרי הרצח היא שבה לכלא וזוכה למעמד של מנהיגה – ואף אחד לא מעז לערער על מעמדה, אפילו לא פרנקי דויל (ניקול דה סילבה, "ראש"). פרנקי אולי ירדה מגדולתה, אבל היא לא שוכחת מי הוריד אותה – ובומר תדאג שליז תשלם על מה שעשתה. ג'ואן פרגוסון (פאמלה רייב, "סירנות") מבינה שבי שיחקה בה ונחושה לנצח במלחמה, אחרי שהפסידה בקרב. לבי, לעומת זאת, יש מטרה אחת – להביס את פרגוסון אחת ולתמיד. כדי לעשות זאת, היא זקוקה לא רק לעזרתן של האסירות, אלא גם לזו של הסוהרים הנאמנים של ג'ואן. בריתות בלתי צפויות שנכרתות בעונה השלישית, והן יובילו לתוצאות הרסניות.

עוד מככבים: קייט אטקינסון ("אהבה מלידה"), סיליה אירלנד ("אול סיינטס"), שרינה קלנטון, זוכה פרס "לוגי" ארון ג'פרי ("אקס מן: וולברין"), רובי מגסיבה ("שר הטבעות: שני הצריחים") וקתרינה מילוסביק.

מאז השקתה, "וונטוורת'" זכתה להצלחה בכל החזיתות: היא היתה לבכורת הדרמה הנצפית ביותר של Foxtel, גרפה שלושה פרסי "לוגי" (ה"אמי האוסטרלי), נמכרה ליותר מ-140 טריטוריות, כולל לענקית התוכן "נטפליקס" וחודשה לעונה חמישית. גם המבקרים היללו אותה: "היא טובה כמו, אם לא יותר מכל הדרמות האמריקאיות בשנים האחרונות" נכתב עליה ב"טי.וי גייד". "הסדרה ש'כתום זה השחור החדש' הייתה יכולה להיות... סדרה מנצחת" (הגרדיאן), "מותחת, מלאה באקשן, אדג'ית וקיצונית" (טלגרף).

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- HOT.