צילום מסך. אתר לאפייט
צילום מסך. אתר לאפייט
הודעה לעיתונות

What's Up Lafayette?!?

רשת "לאפייט" משיקה לראשונה קולקציה ב-WhatsApp
בשיחת וואטס-אפ עם חנות הנעליים תוכלי להתעדכן בטרנדים החמים באופנת ההנעלה
ולרכוש דרך האתר החדש של "לאפייט" !

"לאפייט" – Lafayette Italy רשת הנעליים והתיקים, משיקה בימים אלה שירות חדש ואתר אינטרנט חדש. בשיחת WhatsApp ניתן לברר על הטרנדים החמים באופנת הנעליים ובמידת הצורך ניתן לרכוש באתר בקלות. האתר מציע חווית קניה משודרגת ומציג מידע ON LINE אודות המוצרים: סוג, מידה, גובה, צבע, מרקם ועוד. האתר זמין וידידותי לכל משתמש. לאתר קישוריות מושלמת עם כל ענפי ה Social, פייסבוק, אינסטגרם, פינטרסט, טוויטר, והוא בעל מערכת סינון מתקדמת ומדויקת, כך שבקליק אחד הלקוחה יכולה לרכוש כל נעל מהקולקציה החדשה, על פי בחירתה והעדפתה, וכל זאת מבלי לצאת מהבית!

קולקציית סתיו חורף 2017/18 אותה ניתן לראות בפירוט רב באתר, מאופיינת השנה ב: אבני חן, קריסטלים, פנינים המעטרים את המגפיים, עקבי הנעליים והסוליה מסביב לנעל, ופרוות מעוצבות המעניקות סטייל ויוקרה, ועוד. הצבעים הדומיננטיים העונה הם צבעי החורף הקלאסיים שחור, כחול, בורדו וירוק והחרדל ש"מרענן"
את הקולקציה.

בין אם באתר או בוואטס אפ, קולקציית החורף החדשה כבר על המדפים, פרושה לרגלייך במרחק אצבע אחת.

אתר הרשת: www.lfyt.co.il
האתר נבנה ועוצב על ידי חברת EM-Studio .


אודות רשת "לאפייט" – Lafayette Italy, רשת הנעליים והתיקים

רשת "לאפייט" על 7 סניפיה ברחבי הארץ מביאה לארץ את מיטב התיקים ההנעלה העולמית בכל עונה. המותגים של מעצבי העל האיטלקיים אשר משווקים בארץ ידועים באיכות, בעיצוב וביוקרה. שילובים מרהיבים של תחכום וחדשנות מצד אחד וקלאסיות על זמנית מצד שני, והכל במבחר עצום של סגנונות ודגמים.
בשנים האחרונות הרשת מייבאת מוצרים נלווים לנעליים ותיקים כמו מעילים, צעיפים, ואקססוריז מיוחדים המשלימים את ה-TOTAL LOOK של כל אישה. לאחרונה אף הרשת החלה בשיתוף פעולה ייחודי וראשון מסוגו עם מיכל נגרין, אשר מעצבת תכשיטים מיוחדים לנעליים ומגפים.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- לינה בלס יחסי ציבור ותקשורת.