הודעה לעיתונות

החברות VMware ואמזון מכריזות בכנס VMworld בארה"ב: הענן של VMware Cloud באמזון AWS - זמין

הברית האסטרטגית בין מנהיגות הענן הציבורי והפרטי תספק ענן היברידי משולב

במסגרת כנס VMworld 2017 בלאס וגאס, בארה"ב, החברות VMware ואמזון הכריזו על הזמינות הראשונית של VMware Cloud ב-AWS. שיתוף הפעולה בין החברות, שנולד מתוך הברית האסטרטגית עליה הוכרז באוקטובר 2016, מאחד בין מרכז הנתונים מוגדר התוכנה (SDDC) לענן של AWSומאפשר ללקוחות להריץ יישומים בעקביות בקרב סביבות ציבוריות, פרטיות והיברידיות, המבוססות vSphere של VMware כשהוא מעניק להם גישה אופטימאלית לשירותי הענן שמציעה אמזון. ענן VMware cloud ב-AWS , נמכר ונתמך על ידי VMware כשירות ענן אלסטי, שניתן להרחבה על פי דרישה, מסיר מחסומים להגירה לענן ולניידות לענן, מעלה את יעילות ה-IT ופותח הזדמנויות חדשות ללקוחות למנף סביבות ענן היברידיות.

אלי שקד, מנהל פעילות VMware ישראל מסביר: "לקוחות ממגזרים שונים מאיצים את האימוץ של הענן של אמזון ושל התשתית של VMware ורבים מהם מעוניינים ביכולת לשלב את סביבות הדטה סנטר הארגוניות שלהם עם סביבות AWS, תוך שימוש בכלים קיימים ובמערכת הכישורים שלהם במסגרת סביבה תפעולית אחת המבוססת על התוכנה המוכרת של "VMware. ענן VMware Cloud ב-AWS עונה על דרישה זו - בעזרת VMware Cloud ב-AWS, יוכלו לקוחות החברות – בפעם הראשונה - לתפעל סביבת IT היברידית שמשלבת את התוכנה של VMware עם הפונקציונליות, האבטחה והמומחיות של הענן של אמזון. מעתה יוכלו הלקוחות להשתמש בכלים המוכרים של VMware כדי לנהל את היישומים שלהם, בלי לרכוש חומרה חדשה, לשכתב יישומים או לשנות את המודל התפעולי שלהם. לקוחות יוכלו למנף את היקף השירותים שמציעה אמזון הכוללים מחשוב, מאגרי נתונים, ניתוח נתונים, האינטרנט של הדברים, אבטחה, ניידות, יישום, שירותי יישומים ועוד.

"חברת VMware ו-AWS מסמיכות מחלקות IT וצוותי תפעול בארגונים ומעניקות להם יכולות תאגידיות ועומק יכולות הענן, כך שמספקת להם פלטפורמה לכל יישום", אמר פט גלסינגר, מנכ"ל VMware העולמית. "VMware Cloud ב-AWS מעניק ללקוחות ענן היברידי משולב עם אותה הארכיטקטורה, היכולות והניסיון התפעולי".

עוד הוסיף אלי כי "השותפות של VMware Cloud ב-AWS תספק ללקוחות פשטות, עקביות ובחירה בפתרונות טכנולוגיים, כאשר הם בונים את הענן ההיברידי שלהם". כיום זמינים יותר מ30 פתרונות עבור DevOps, הגירת יישומים, הגנה על ענן, אבטחה ועוד.

לתחילת השימוש: http://cloud.vmware.com/vmc-aws

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שחר תקשורת שיווקית.