הודעה לעיתונות

מודל אבטחת מידע חדש נחשף בכנס VMworld ארה"ב: חברת VMware משיקה פתרון אבטחה חדש המתבסס על פעילות היישומים

התדירות הגוברת והעלות של אירועי אבטחה, מצביעים על כשל בסיסי במודלים הקיימים של אבטחה, המתמקדים ברדיפה אחר איומים  מודל חדש זה ישפיע על עולם המחשוב, באותו האופן שהמיקרו סגמנטציה השפיעו על הרשת.

במסגרת כנס VMworld 2017, שהתקיים השנה בלאס וגאס, ארה"ב חשפה חברת VMware פתרון פורץ דרך עבור אבטחת יישומים על גבי סביבות ענן וירטואליות. פתרון VMware AppDefense הינו פתרון אבטחה חדש, שנועד למנף את התשתית הוירטואלית, לנטר יישומים ולהגיב לתגובות תקיפות, באופן אוטומטי. באמצעות שילוב עם פתרונות של צד שלישי, יספק פתרון זה נראות מלאה של הרשת (Visibilty). כנס VMworld הינו כנס חדשנות שנתי, במסגרתו נחשפות טכנולוגיות, מגמות חדשות ואנשים המעצבים את עתיד העולם הדיגיטלי.

"התדירות ההולכת וגוברת והעלות של אירועי אבטחה, מצביעים על כשל בסיסי במודלים של אבטחה, המתמקדים ברדיפה אחר איומים. פתרון AppDefense של VMware יאפשר מודל אבטחה, המבוסס על פעילות היישומים ולא פעילות התוקפים", כך מסר טום קורן, סמנכ"ל בכיר לאבטחת מוצרים בחברת VMware. לדבריו מודל חדש זה ישפיע על עולם המחשוב, באותו האופן ש-VMware NSX ומיקרו סגמנטציה השפיעו על הרשת".

מודל האבטחה החדש מתאפשר הודות לשימוש ההולך וגובר בכלי אוטומציה ביישומים. פתרון AppDefense מאפשר ללקוחות לשפר את היעילות של הבקרה הקיימת על האבטחה בארגון. אבטחת הקצה, מידע על אבטחה וניהול אירועים וניתוחם יכולים להיות משולבים ביחד עם AppDefense, במטרה להשיג תמונת מצב רחבה יותר, למנף את התשתית הויראטולית לריפוי ולהגנה על עמדת משתמשי הקצה. מודל זה יאפשר לספקי אבטחה לבנות מרכז נתונים חדש ולשפר את אבטחת הענן. בכך יפחית הפתרון החדש בצורה משמעותית את ההתקפות, הופך את הזיהוי של האיומים והתגובה אליהם ליותר יעילה ויוצר מודל ידידותי יותר למשתמש.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שחר תקשורת שיווקית.