סלון הכלים הבלתי מאוישים, AUSַ&R

יום ב', 18 ספט' 2017 בשעה 09:00
מיקום: לאגו אירועים
כתובת: המאה ועשרים, 6, ראשון לציון (מפה)
משך: 12 שעות
steadycopter
steadycopter
הודעה לעיתונות

iHLS מציגה: הכלים הבלתי מאוישים של העתיד

ב-18.9.17 תערוך i-HLS בפעם החמישית את האירוע השנתי הגדול ביותר שלה, סלון הכלים הבלתי מאוישים, AUSַ&R

אחד התחומים הבולטים ביותר במגמות הפיתוח האחרונות הוא האוטונומיה. הרעיון ליצור מערכות אוטונומיות המיועדות לשווקים דואליים (כלומר שניתן להשתמש בהם בתחום האזרחי והביטחוני/צבאי), כלים יבשתיים, ימיים וכלי טיס בלתי מאוישים ויישומים שונים של למידה חישובית ובינה מלאכותית. כל מי שמעוניין לראות לאן העולם הטכנולוגי מתקדם יוכל להגיע לכנס ולראות את החידושים הללו, שייתכן שייקח עוד מספר שנים עד שיגיעו לתעשייה.

להרשמה : http://ausr.i-hls.com/he/registration/

מתחילת קיום הכנס ניתן לראות בכל שנה את החדשנות ומערכות שנראו בעבר כבלתי ניתנות לפיתוח וייצור, כמו ה-Heron החדש וה-RoBattle.
החברות המובילות בתחום ידגימו את יכולות הפיתוחים בהדגמות חיות, שיציגו את שלל היישומים והחידושים של הטכנולוגיות שלהן.
בנוסף, יגיעו השנה מוחות מבריקים ושמות מוכרים ברמה העולמית שידגימו וירצו בכנס, ביניהם מפתח מערכת כיפת ברזל וראש מפא"ת, תא"ל (מיל') דני גולד, או סמנכ"ל השיווק של חברת Mobileye, ליאור סיתון.

אחרי שמבינים באיזה סדר גודל של אירוע מדובר, בו נוכחים כל שנה אלפי בכירים, ברור למה מספר הולך וגדל של מדינות מוציאות משלחות כדי להיות מעודכנות בכל החידושים שצפויים לשטוף את העולם העסקי ואת תעשיית ביטחון המולדת בשנים הקרובות. בין השאר, ניתן למצוא בין אלה את דרום קוריאה, הודו וארה"ב.

על iHLS:
כולם יודעים כיום שתעשיות מבוססות ומנכ"לים מחפשים את הרעיונות הגדולים של הסטארטאפיסטים. עולם העסקים העביר את הדגש לפיתוחים טכנולוגיים בתחומים חדשים לגמרי, מה שמסביר את המגמה בשנים האחרונות בה יותר ויותר כספים מושקעים בביטחון המולדת והטכנולוגיה האזרחית.
אחת הבעיות של החברות הגדולות הללו היא למצוא את הרעיונות החדשניים כשהם עוד בשלבי התפתחות ואפשר להשתתף בהם במחיר אטרקטיבי ולראות תוצאות תוך מספר חודשים.

בעיות חדשות מצריכות פתרונות חדשים. לשם כך מנהלת חברת i-HLS, לה תחומי עיסוק רבים, את האקסלרטור הביטחוני הראשון בעולם. הסטארטאפים באקסלרטור מקדמים את המוצר שלהם תוך חשיפה בכנסים של החברה ומקבלים אפשרות לפגוש משקיעים ולקוחות פוטנציאליים וליצור שיתופי פעולה בתחומים שונים עם משלחות מדיניות, צבאיות, משטרתיות ואסטרטגיות מכל העולם.

בכנסים והתערוכות הללו החברה מציגה לראווה את הטכנולוגיות החדשות ביותר בתחומים שמסעירים את העולם הביטחוני והעסקי. לכן, לא מפתיע לראות מספר הולך וגדל של קצינים בכירים מצבאות זרים, תקשורת בינלאומית, מנהלי קרנות הון-סיכון ומנכ"לים של חברות טכנולוגיות גדולות בכנסי החברה ומספר חודשים לאחר מכן - לשמוע על העסקאות.

הרשמה http://ausr.i-hls.com/he/registration/
לפרטים נוספים http://ausr.i-hls.com/he

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- I-HLS.