הודעה לעיתונות

בלוקצ'יין, בינה מלאכותית וכופרות בסדר היום של כנס RSA® 2017 אבו דאבי

הנאומים המרכזיים והמושבים ינסו להרחיב גבולות באירוע האזורי השלישי שנושאו "כוח ההזדמנות"

אבו דאבי, איחוד האמירויות, 2 באוקטובר 2017, (BUSINESS WIRE):

כנס RSA® ((http://www.rsaconference.com/, הכנס והתערוכה המובילים בעולם בתחום אבטחת המידע, פרסם היום את סדר היום של אירועי השנה, שכולל היצע דינמי של נאומים מרכזיים מעוררי מחשבות ומושבים מרתקים. הכנס ייערך ב-7 ו-8 בנובמבר 2017 במלון אמירייט פאלאס, בתמיכת רשות הרגולציה של התקשורת (TRA).

בשנתו השלישית, הכנס מציע פלטפורמה שמעודדת דיון וויכוח על האתגרים הכי דחופים של הענף. מתוך מחשבה על הרעיון של "כוח הזדמנות", יהיו בו חמישה מסלולים ותשעה מושבים עם דובר מרכזי שיכסו מגוון של נושאים, שנועדו ליצור מעורבות של המשתתפים. המסלולים השנה הם פשיעת סייבר ואיומים, אבטחה, אסטרטגיות אבטחה, תשתיות ותפעול ויכללו מושבים עם חסות על בלוקצ'יין, בינה מלאכותית, הענן, האינטרנט של הדברים וכופרות.

חאמד עובייד אל מנסורי, המנהל הכללי של TRA, אמר: "כנסים כאלה תומכים בחזון של TRA על איחוד האמירויות כמובילה בטכנולוגיות המידע והתקשורת, וגם בהנחיות ההנהגה הנבונות בשינוי לכלכלה המבוססת על ידע ומידע. הם גם מחזקים סגנון חיים חכם במדינה, כהכנה להגשמת חזון 2021 של איחוד האמירויות. יש להדגיש את החשיבות של ההתאמה בין הפעילות של הציבור והמגזרים הפרטיים, כדי להבטיח את האבטחה והבטיחות של מרחב הסייבר שלנו, והשימוש הבטוח בנתונים למען הציבור וההגנה עליהם".

אל מנסורי הוסיף: "אבטחת סייבר הייתה תמיד אחד מנושאי העניין של אנשי המחשוב. ב-TRA אנחנו תומכים באירועים שדנים בהם באבטחה בעולם הסייבר, ולכן אנחנו תומכים בכנס RSA אבו דאבי, שדנים בו בנושאים אמיתיים שקשורים באופן ישיר למגמות מודרניות, כדי להשיג את המענה טוב ביותר לטכנולוגיות המידע והתקשורת בשירות האנושות".

"בכל כנס העדיפות שלנו היא לעזור לאפשר שיחות בין אנשי המקצוע בענף. השנה הזאת לא שונה, ואנחנו מצפים שהמשתתפים שלנו יעזבו עם הכלים והתובנות שנחוצים כדי להגן על הארגונים והנכסים שלהם. המחויבות שלנו למצוא קולות ואופנים חדשים כדי לתת השראה לקהילה המקצועית של האזור בלתי מעורערת, ונקיים את מה שהמשתתפים למדו לצפות מכנס RSA אבו דאבי", אמרה לינדה גריי מרטין, מנהלת כללית, כנסי RSA.

נותני החסות והמציגים של האירועים השנה מגיעים מחברות מובילות כגון RSA, Qualys, Dark Matter, Spire Solutions, Tenable Network Security, Raytheon ו-Etisalat.

כדי לראות את סדר היום, בקרו בבקשה: https://www.rsaconference.com/events/ad17/agenda

כדי להירשם, בקרו בבקשה: https://www.rsaconference.com/events/ad17/register

אודות כנס RSA

כנס RSA (RSA® Conference) היא הסדרה הראשונה במעלה של אירועים גלובליים שבהם העולם מדבר על אבטחה ומנהיגים מתאספים, מתקדמים ועולים. בין אם משתתפים בארה"ב, באזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה או באזור אסיה- פסיפיק, אירועי כנס RSA הם המקום שבו ענף האבטחה מתכנס כדי לדון בבעיות עכשוויות ועתידיות ולקבל גישה לאנשים, לתוכן ולרעיונות שעוזרים לאפשר לאנשים ולחברות לנצח, להתפתח ולעשות את מיטב יכולתם. זאת כיכר השוק האולטימטיבית של הטכנולוגיות הכי עדכניות ואפשרויות ההשכלה הפרקטית שעוזרות לאנשי המקצוע בענף לגלות איך להפוך את החברות שלהם ליותר בטוחות, שגם מציגה לראווה את ההוגים והמנהיגים הכי יוזמתיים, משפיעים ומעוררי מחשבה בתחום האבטחה כיום. למידע על אירועים, תוכניות מקוונות והחדשות הכי עדכניות שקשורים לענף אבטחת המידע, בקרו באתר www.rsaconference.com.

RSA וסימני מסחר אחרים הם סימני מסחר של Dell Inc. או חברות הבת שלה. כל שאר המוצרים ו/או שירותים שמוזכרים הם סימני מסחר של החברות שלהם, בהתאמה.

אנשי קשר
לשאלות מהמדיה, התקשרו בבקשה עם:
Edelman UAE
Ibrahim Ahmed, +971 56 401 5339
[email protected]
מקור: RSA Conference

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:

http://www.businesswire.com/news/home/20171002005983/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.