הודעה לעיתונות

אנדרסן גלובל מתחילה התרחבות בקניה עם Nexus Business Advisory Limited

סן פרנסיסקו, 3 באוקטובר 2017, (BUSINESS WIRE):

אנדרסן גלובל שמחה להודיע על נוכחות חדשה באפריקה באמצעות שיתוף פעולה עם Nexus Business Advisory Limited (נקסוס), חברה לייעוץ מס, משפטי ועסקי שנמצאת בניירובי, קניה. ההסכם לשיתוף פעולה עם נקסוס משיק את הפעילות של אנדרסן גלובל במזרח אפריקה והוא השלב הבא בהרחבת הפלטפורמה של הארגון באפריקה, שכוללת כעת גם את החֶבְרה החֲבֵרה הניגרית Andersen Tax LP.

נקסוס הוקמה ב-2013 ואת הצוות מוביל המייסד והשותף המנהל פיליפ מואמה. החברה כוללת מומחים לענייני מיסים ומשפט, שיש להם היסטוריה מצוינת בענייני מס שנרכשה במצטבר במשך יותר מארבעים שנה. נקסוס תמשיך לספק פתרונות מס ופתרונות עסקיים ליחידים וחברות שפועלים במזרח אפריקה ובארצות אחרות, כולל שירותים שקשורים למיזוגים ורכישות, בדיקות נאותות, ייעוץ מס בצד המכירה, תמחור העברות, מיסי חברות, מע"מ, מיסוי בינ"ל, תכנוני מס חוצי גבולות, ליטיגציה בענייני מס ובניית פיצויי עובדים.

"אני מאוד נלהב מהסיכויים שלנו באפריקה, וגם מצוות ההנהלה שאנחנו אוספים ביבשת. פיליפ הוא איש מקצוע מצוין ויעזור לנו ליצור פלטפורמה לשוק האסטרטגי הזה באפריקה. קניה, שהיא השער למזרח אפריקה, ממשיכה לצמוח ולהתרחב עם דמוגרפיות חיובית", אמר היו"ר הגלובלי והמנכ"ל של Andersen Tax LLC מרק וורסאץ. "נקסוס נמצאת בחזית של ענייני המיסים במזרח אפריקה ופיליפ יהיה אחראי על האזור הזה, שיש לו פוטנציאל צמיחה מצוין. בעתיד אני צופה שתהיה לנו נוכחות מורחבת בשווקים החשובים של אפריקה ונשלים פלטפורמה מלאה".

פיליפ מואמה הוסיף: "בנקסוס אנחנו מאמינים ששיתוף ידע ופעילות ללא גבולות חשובים מאוד בשמירה על קשרים חזקים עם לקוחותינו ומתן שירות הטוב מסוגו באופן גלובלי. שיתוף הפעולה הזה פותח עידן חדש בעיסוק במיסים בקניה ובמזרח אפריקה. יש לנו כבר קשרי עבודה הדוקים עם Olaleye Adebiyi ושותפים אחרים באפריקה, ואנחנו מצפים לשותפות המתפתחת הזאת. אנחנו שמחים שאנו יכולים לעבוד בשיתוף פעולה עם אנדרסן גלובל ולהגדיל את הפעילות באפריקה. שיתוף הפעולה עם אנדרסן גלובל מציע אפשרויות גדולות להתרחב לשווקים חדשים וליכולות חדשות לשתי החברות".

Andersen Global היא התאגדות בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות נפרדות ועצמאיות שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2014 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו יותר מ-2,200 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-70 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתופי הפעולה שלה.

אנשי קשר
Andersen Tax
Megan Tsuei, 415-764-2700
מקור: Andersen Tax

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:

http://www.businesswire.com/news/home/20171003005023/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.