מפרסם: קרבט & וייס
תאריך: 17/10/2017 16:08
נושא: קולינריה, מסעדות
 שף מייקל סמית' ממסעדת Loch Bay הסקוטית. קרדיט – יח"צ
שף מייקל סמית' ממסעדת Loch Bay הסקוטית. קרדיט – יח"צ
הודעה לעיתונות

עוד 10 ימים מתחילים! Round Tables by American Express עם 3 עדכונים חמים

מסעדת "לוך ביי" מסקוטלנד (תתארח בקלואליס) קיבלה כוכב מישלן ערב הגעתה לישראל

מסעדה חדשה מגיעה להוטל מונטיפיורי: גייסט מדנמרק, בהובלת שף בו בק, "גורדון רמזי" של דנמרק
כ- 80% מהכרטיסים כבר נמכרו ל-14 המסעדות המשתתפות בפרויקט

ההכנות לפסטיבל הקולינריה הגדול בישראל Round Tables By American Express, נמצאות בעיצומן. מפיקי הפסטביל גאים לציין כי כ-80% מהכרטיסים (מתוך 14,000) כבר נמכרו לפסטיבל, שיחל ב-29/10 בתל אביב.

בשלוש מסעדות כבר נגמרו המקומות כולם: יא-פאן של שף יובל בן נריה המארחת את מסעדת מיידו מפרו, הירקון 99, שפותחת פופ אפ כשר של מלון דן ותארח את השף אנדרו ג׳נסטרה הספרדי. וכן ג'ונתן פוד קלאב, שתפתח במיוחד לרגל האירוע ותארח את מסעדת קאדו מדנמרק באירוע סגירה יוצא דופן.

כמו כן, אנו שמחים לעדכן כי השף הסקוטי מייקל סמית', שינחת בקלואליס של שף ויקטור גלוגר, התבשר השבוע, ערב הגעתו לישראל כי המסעדה שלו קיבלה כוכב מישלן, שנה אחת בלבד לאחר פתיחתה. Loch bay , השוכנת באי סקיי היא המסעדה היחידה בכל סקוטלנד שקיבלה כוכב מישלו חדש במדריך 2018. את התפריט הייחודי של שף סמית' ניתן יהיה לטעום במסעדת קלואליס בין התאריכים 12-17/11.

עוד נבשר כי במקום מסעדת אנאיר מאירלנד, תגיע להוטל מונטיפיורי מסעדת Geist בהובלת שף בו בק מדנמרק - שף בק נחשב לאחד השפים הידועים בדנמרק. הוא מוביל בעוצמה מאיימת את תכנית הריאליטי האולטרה פופולרית "מטבחי הגיהנום" (במקור, בהנחיית שף העל גורדון רמזי הידוע בסגנונו הבוטה).
המסעדה שלו בקופנהגן , גייסט, נחשבת לאחת הפנינים בשרשרת המסעדות הדניות שבראו מחדש את המטבח הנורדי. בק מקפיד לעשות בה שימוש בחומרי גלם מקומיים ושם דגש על אסתטיקה נורדית מרהיבה. אך בניגוד לעמיתיו השמרנים, בק הפרוע לא חושש להוסיף לתערובת גם רכיבים והשפעות מהעולם. גייסט היא זוכת התואר היוקרתי "תגלית השנה" של רשימת World's 50 Best Restaurants - המשפיעה ביותר בעולם הקולינריה.
הודעה על השינוי נמסרה ללקוחות הפסטיבל.

www.roundtablestour.com

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קרבט & וייס.