מפרסם: מרכז רפואי אסף הרופא
תאריך: 01/11/2017 00:00
נושא: בריאות
יח"צ
יח"צ
הודעה לעיתונות

אסף הרופא: טקס קביעת מזוזה ופתיחת המחלקה החדשה ליולדות ולהריון בסיכון

היום, יום רביעי נחנך ברוב הוד והדר המחלקה החדשה במרכז הרפואי אסף הרופא, אשר תכלול מיטות ליולדות אשר בוחרות להביא את ילדיהן באפס הפרדה ומחלקת הריון בסיכון.

בקביעת המזוזה התכבד רבה הראשי של ירושלים הרב' שלמה עמר שליט"א, ובנוכחות הרב מאיר אשכנזי, רבה של כפר חב"ד, הרב אברהם יעקובזון רבה של באר יעקב, הרב משה קליין – רב המרכזים הרפואיים של בית החולים 'הדסה' ירושלים והרב הראל פדידה – רב המרכז הרפואי אסף הרופא וכן נציגים מהמגזר החרדי אשר נמצאים בקשר הדוק עם המרכז הרפואי אסף הרופא ובאו לחלוק כבוד מתוך הערכה לפעילות הקודש שנעשית בו.
הרב שלמה עמר שליט"א, רבה הראשי של העיר ירושלים:
"אני מברך את ד"ר לב ציון קורח והמרכז הרפואי, על פתיחת מחלקת יולדות החדשה ומודה לה באופן אישי על ההזמנה האישית לבוא ולקבוע מזוזה. אין זה סוד כי שנינו שותפים לידידות ארוכת שנים והערכה הדדית, אשר הביא לשיתופי פעולה יוצאי דופן לטובת המטופלים ובני משפחותיהם ב'הדסה הר הצופים'. אני שמח לראות כי גם במשכנה החדש, במרכז הרפואי אסף הרופא, הקשר ההדוק יימשך ויתחזק לטובת כלל ישראל"

"אנו חונכים היום מחלקת יולדות 'אפס הפרדה' ומח' הריון בסיכון חדשות בעלות כוללת של למעלה מ15 מיליון ₪, לאחר שנה וחצי של שיפוץ אינטנסיבי לטובת המטופלות שלנו" ציינה ד"ר אסנת לב ציון קורח, מנהלת המרכז הרפואי אסף הרופא והדגישה "המחלקות החדשות מותאמות גם למגזר החרדי מתוך ראייה כוללת ושיתוף פעולה ארוך בשנים עם הקהילה הדתית בשפלה ובאזור המרכז. אנו מזמינים את היולדות לבוא ולהתרשם מהצוותים הרפואיים והסיעודיים המקצועיים ומהמחלקה החדשה שהיא גם המילה האחרונה בתחום הטכנולוגי והשירותי כיום בארץ".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מרכז רפואי אסף הרופא.