בתמונה:  מימין – מאט גוריירי, סמנכ״ל Medical Guardian – משמאל – ג׳וש לוק, מנהל המכירות אסנס ארה״ב. קרדיט צלם: יח״צ
בתמונה: מימין – מאט גוריירי, סמנכ״ל Medical Guardian – משמאל – ג׳וש לוק, מנהל המכירות אסנס ארה״ב. קרדיט צלם: יח״צ
הודעה לעיתונות

אסנס הישראלית זכתה בפרס גלובלי על ״הובלת השוק ותרומתה לקידום מהפיכת ה-IoT בעסקים״

חברת אסנס (Essence) הישראלית, ספקית גלובלית של טכנולוגיות IoT ופתרונות לחיים מקושרים (Connected-living) מבוססי ענן, זכתה בפרס על היותה מובילת שוק ותרומתה לקידום מהפיכת ה-IoT (האינטרנט של הדברים) בעסקים במהלך 2017.

את הפרס קיבלה החברה יחד עם שותפתה העסקית, Medical Guardian האמריקנית, ספקית המתמחה במערכות חירום אישיות, המפיצה את מוצריה של אסנס בארה״ב. הפתרון שעמד במרכז הזכייה הוא מערכת ביתית, ה-Family Guardian, שמציעה פתרון ניטור כולל לבני הגיל השלישי השוהים בביתם ומאפשרת לבני המשפחה להשגיח על המבוגר באופן רציף ולקבל התרעות במקרי חירום או חריגות בולטות מסדר היום. הפרס הוענק על ידי TMC, אחת מחברות המדיה הגדולות בעולם המתמחה ב-B2B המשמשת כיום כ״תנ״ך״ של חברות וארגונים בתחומי רכש שונים.

לדברי יניב אמיר, נשיא אסנס ארה״ב, שתי החברות שותפות מזה שנים, כשהחזון המשותף הוא עידוד וקידום חיים עצמאיים באוכלוסיית בני גיל הזהב. ״אנו מציעים כיום לספקי השירותים פתרון המבוסס על ה-Care@Home Family שלנו, מערכת ביתית חכמה המפקחת ומדווחת אוטומטית לבני המשפחה, או לספקי שירותי בריאות, על חריגות מהפעילות הקבועה של המבוגר השוהה לבד בביתו. הזכייה בפרס מחזקת את מעמדנו כמובילי שוק, כשחקנית מרכזית בחזית פיתוח מוצרי ה-IoT וכמי שהחדשנות שלה יכולה גם לשפר את איכות החיים של המשתמשים וגם לפתוח מגוון הזדמנויות עסקיות״.

אסנס היא ספקית גלובלית של טכנולוגיות IoT ופתרונות לחיים מקושריםConnected-living) ) מבוססי ענן, לתחומי האבטחה, התקשורת וספקי שירותי בריאות דיגיטלית. אסנס היא חברה פרטית, בבעלות ד״ר חיים אמיר. החברה קיימת 23 שנים ומכרה עד היום כ-25 מיליון מוצרים ברחבי העולם. אסנס מעסיקה 300 עובדים במטה החברה באזור ההייטק של הרצליה ועוד כ-600 עובדי ייצור. לחברה יש משרדים גם בספרד, ארה״ב, וסין.

למידע נוסף: http://www.essence-grp.com/

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דוניצה תקשורת.