מפרסם: דוניצה תקשורת
תאריך: 07/11/2017 10:35
נושא:
Tecra X40 המצוידים ב- LTE וסוללה השורדת 11.5 שעות
Tecra X40 המצוידים ב- LTE וסוללה השורדת 11.5 שעות
הודעה לעיתונות

טושיבה לוקחת את הניידות לשלב הבא: מכריזה על מחשבי Tecra X40 המצוידים ב- LTE וסוללה השורדת 11.5 שעות

• מארז מגנזיום, התורם למשקל קל במיוחד - מ-1.2 ק״ג, מסך מגע של 14.1 אינץ׳ ועמידות יוצאת דופן, הכוללת אישור עמידות Military standard G810
• ביצועים מרשימים תודות למעבד Intel Core i5 / i7 ו- PCIe SSDs

טושיבה (Toshiba Europe GmbH) המיוצגת בישראל בלעדית על ידי חברת מפעיל, מציגה 4 מחשבים ניידים חדשים בסדרת מחשבי הפרימיום הניידיםTecra X40-D . לטובת אנשי העסקים הנמצאים מרבית זמנם בדרכים, ציידה טושיבה את הניידים המעוצבים וקלי המשקל במודול (LTE 4G) תוך תגבור הסוללה לעבודה רציפה של מעל 11.5 שעות בלי גישה לטעינה. טכנולוגיית טעינה מהירה מאפשרת לטעון את הניידים תוך חצי שעה בלבד לכל ארבע שעות עבודה.

המחשבים החדשים זמינים לרכישה, במחיר התחלתי לצרכן העומד על 6500 שקל.

דגמי ה- Tecra X40-D החדשים, מאפשרים למשתמש לנצל את רשתות התקשורת הניידות מהדור הרביעי (4G=LTE). המודול המובנה מאפשר קצבי העברת נתונים של עד 300 Mbps בהורדה ועד 50 Mbps בהעלאה. המודול אף תומך ברשתות 3G סטנדרטיות והמודם כולל גם GPS.

הניידים נהנים מהניסיון הרב שצברה החברה לאורך השנים בעיצוב ותכנון מחשבים ניידים המיועד לשרוד לטווח הארוך: הם עשויים ׳שלדה׳ העשויה סגסוגת מגנזיום קלה מאוד ועמידה ביותר הבנויים בתצורת ׳כוורת׳ לחיזוק המבנה החיצוני ולעמידות בכל תנאי הטלטולים והחבטות של יום עסקים שגרתי (אישור עמידות Military standard G810). השימוש במגנזיום תורם למשקל הנמוך – מ-1.2 ק״ג וצבע כחול אוניקס ושילובי זהב בלוגו – אלמנטים שכבר הפכו לקלאסיקה עיצובית – משלימים את התמונה.

המחשבים צוידו גם בטכנולוגיית in-cell touch, המאפשרת לשמור על דקיקות מבנית בתצוגה ולחסכון במשקל. בנוסף, הוקטנה צריכת החשמל של המסכים בהשוואה למסכים ׳רגילים׳ ותוגברה הבהירות.

כדי לשמור על הנתונים יקרי הערך שעל המחשבים, דגמי ה- Tecra X40-D תוגברו בכמה וכמה אמצעי עזר, דוגמת שימוש בטכנולוגיות ביומטריות, כדוגמת ה- SecurePad - משטח מגע המצויד בקורא לזיהוי טביעת אצבע של המשתמש ושימוש במצלמת IR מתקדמת לזיהוי פנים, במסגרת שירותי Intel Authenticate ו- Windows Hello face sign-in. כל אלה נתמכים בעובדה שה- BIOS המובנה של המחשב מיוצר על ידי טושיבה עצמה בעוד יצרנים אחרים, בוחרים לרכוש רכיב רגיש זה ׳בחוץ׳ - נתון המספק שכבת הגנה נוספת.

לטובת תגבור הביצועים והמהירות ציידה טושיבה את המחשבים במעבדי Intel® Core ™ i5 / i7 מהדור השביעי ובכונני SSD של 256 GB/512 GB SSD. הכוננים מהירים במיוחד בשל השימוש ב-
PCI Express SSD (Peripheral Component Interconnect Express Solid State Disk). בנוסף, למחשבים יש DDR4 RAM בנפחים של 8GB או 16GB(תלוי הדגם) הניתנים להרחבה עד 32GB.

מבחינת הקישוריות, שני הדגמים מצוידים במגוון ממשקים ומחברים כולל USB 3.1 Type-C, כמו גם מעגן USB 3.0 ו- HDMI וגם חריץ לכרטיס MicroSD. מעגני ה- USB Type C מצויידים בטכנולוגיית Thunderbolt 3 המאפשרת קצווי העברה של עד 40 Gbit / s – פי 8 מהיר מה-USB 3.0 .

הרוכשים אף יהנו מאחריות מורחבת החזקה בעולם - Reliability Guarantee (״אחריות לאמינות״) – שמשמעותה – שטושיבה וספקי השירות המורשים שלה יספקו במקרה של תקלה, שירות תיקונים חינם ובמקרה של תקלת חומרה במחשב בשנת האחריות הראשונה, יקבל הקונה מעבר לתיקון במחשב והחזרתו אליו, גם החזר כספי מלא של סכום הכסף ששילם בזמן הרכישה.

״טושיבה הצליחה לחבר לתוך מארז אחד מרשים ביותר מבחינה עיצובית, אוסף גדול של יכולות ותכונות שהופכות את חייו של המשתמש, בין אם הוא במשרד ובין אם בדרכים, לקלים, מהנים ומאובטחים יותר.״, אומר אומר רז דרבי, מנכ״ל מפעיל.

אודות טושיבה
מעל 140 שנות פעילות תורם תאגיד Toshiba לעתיד בר קיימא, על ידי הכנסה לשוק של מגוון טכנולוגיות חדשניות היוצרות ערך נוסף למשתמשים בהן. כיום, תחומי העיסוק של החברה מתמקדים בתשתית ההכרחית התומכת בחיים המודרניים ובחברה כולה. Toshiba מונחית על ידי העיקרון וההתחייבות של ״מחוייבות לבני האדם, מחוייבות לעתיד״ וככזו מקדמת החברה מערכות גלובליות התורמות לקיומו של עולם בו הדורות לעתיד לבוא יחיו חיים טובים יותר.
אתר: www.toshiba.co.jp/worldwide/about/index.html

אודות מפעיל
"מפעיל' הוקמה לפני כ-75 שנה כחברה המתמחה במתן פתרונות כוללים לארגונים ועסקים בתחומי טיפול בפלט ארגוני ושירותים עסקיים מבוססי תמיכה ושרות מתמשכים. החברה התאימה עצמה לשינויים הטכנולוגיים שחלו במהלך השנים, והתמקדה במתן פתרונות כוללים בתחום ההדמיה, הדפוס המקצועי והמחשוב לעסקים וארגונים בכל סדר גודל.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דוניצה תקשורת.