הודעה לעיתונות

כוח הנתונים: מיקרוסופט משיקה שירות NFS AZURE מבוסס נטאפ

שותפות אסטרטגית בין החברות מציגה לראשונה שירות Azure NFS, הנתמך על חזון הדטה פבריק של נטאפ

חברת נטאפ מכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת מיקרוסופט ובכך מרחיבה מיקרוסופט את היצע פתרונות הענן שלה. חברת מיקרוסופט בחרה לבסס את שירות NFS (Enterprise Network File System) על נטאפ, המובילה בתחום הנתונים בענן ההיברידי. במסגרת זו יוכלו לקוחות להעביר את היישומים שלהם מהענן הפרטי אל הענן ציבורי ב-Azure ולקבל את הביצועים והאמינות שמציעים שירותי הנתונים המובילים של נטאפ. הפתרון הראשון מסוגו משתמש בטכנולוגיית NFS, כדי לשנות את הדרך בה ארגונים משתמשים בענן, לספק נראות ושליטה בקרב Azure, במקום הארגון ובעומסי העבודה.

"שירות של Microsoft AZURE שבחר להתבסס על נטאפ בהחלט מעיד על איכות הפתרון. שיתוף פעולה זה מקיים בצורה חזקה את עקרונות תפיסת Data Fabric - יכולות חכמות של העברת מידע בין עננים: ענן פרטי וענן ציבורי. בנוסף יש העמקת שיתוף הפעולה גם במוצרים נוספים, כמו CloudControl, שירות המאפשר גיבוי Office 365 וכעת מאפשר גיבוי גם אל "Azure, כך מסר גיא רחמים,CTO בנטאפ ישראל.

ארגונים בכל רחבי העולם מאמצים תגובה מהירה יותר לענן מול דרישות הלקוחות, זאת על מנת להישאר תחרותיים. לפי IDC, שוק הענן גדל במהירות והוא ימשיך ויגדל ב24.9 אחוזים נוספים עד לשנת 2021. ארגונים המונעים על ידי נתונים מתמקדים בענן ובאסטרטגיות של ענן היברידי ומחפשים אחר דרכים לשלב יישומים בענן. ארגונים פורצי דרך אלו יודעים לרתום את המידע לטובתם בעזרת הכוח של הענן ההיברידי והופכים בכך ל-Data Driven.

"אנו נרגשים לחבור לנטאפ כדי להביא את שירות ה-NFS גם לAzure. לקוחות יכולים כעת להשתמש ביישומים שלהם ב-Azure ולקבל את השדרוגים, הביצוע והאמינות שמציעים שירותי הנתונים המובילים של נטאפ." אמר טד ברוקווי, מנהל כללי לאחסון מיקרוסופט Azure במיקרוסופט "שותפות זו היא צעד חשוב כלפי הענקת יכולות ושירותי הענן ההיברידי לכל לקוחותינו המשותפים".

עוד הוסיף גיא רחמים: "הנתונים הינם המרכיב הכי חשוב במרכז הנתונים. המיקוד של חברת נטאפ הוא בנתונים עצמם. היכולת לאחסן בצורה יעילה את הנתונים הללו, היכולת להעביר אותו ממקום למקום בין ענני תקשורת ולבקר עליו בכל מקום שתרצה לאחסן אותו וכמובן היכולת לאבטח אותו. זה העתיד שלמעשה נטאפ מכוונת עליו, תוך הסתכלות גמישה על ניהול ואחסון חכם של הנתונים ולא ב"קופסה מסורתית".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שחר תקשורת שיווקית.