יח"צ
יח"צ
הודעה לעיתונות

פאף דדי יוביל את פורמט המוסיקה הישראלי ""The Four מבית ארמוזה פורמטס, שיעלה ברשת FOX ויחליף את אמריקן איידול המיתולוגית

התכנית תושק ב -4 בינואר ברצועת הפריים טיים של הערוץ

רשת FOX חשפה את רשימת כוכבי הענק, שיובילו את תכנית הפריים החדשה של הרשת: The Four: Battle for Stardom - תכנית המוסיקה בפיתוח ישראלי מבית ארמוזה פורמטס.
מדובר בפורמט שיחליף למעשה את אמריקן איידול המיתולוגית. הכוכב והמוסיקאי עטור הפרסים פאף דדי (שון ״דידי״ קומבס) יוביל את חבר השופטים שון ״דידי״ קומבס וגם יוגדר כמפיק שותף להפקת הפורמט. זהו הפורמט הטלוויזיוני הראשון בו פאף דדי לוקח חלק ובחר לעשות זאת בימים בהם מדד הפופולריות שלו בנסיקה בפרט לקראת צאת אלבומו החדש – שמהווה המשך לאלבומו הראשון והמיתולוגי מ1997 No Way Out. מדובר באלבום שמכר למעלה מ-7 מיליון עותקים בארה"ב בלבד.
יחד איתו בחבר השופטים: (סה"כ 4 שופטים)

RECORD-PRODUCING HITMAKER DJ KHALED
GRAMMY® AWARD-WINNING SINGER SONGWRITER MEGHAN TRAINOR,
AND RECORD LABEL EXECUTIVE CHARLIE WALK

העונה תכלול ששה פרקים, והתכנית תושק בפוקס ב-4 בינואר ותשודר בשעות 20:00-22:00.
אבי ארמוזה, מנכ״ל ארמוזה פורמטס: ״. אני גאה ונרגש לזכות בתמיכה ומעורבות של פוקס לעלות עם פורמט ישראלי מקורי בלב הפריים-טיים שלה. מדובר בהבעת אמון יוצאת דופן של הרשת ושל כוכבי מוזיקה מובילים ביצירתיות שלנו.״.

The Final Four הוא פורמט תחרות שירה לפריים טיים בהפקת חברת הפורמטים הישראלית בבעלות אבי ארמוזה : "ארמוזה פורמטס". מדובר בפורמט הראשון ששובר את הפרדיגמה המוכרת בז'אנר תחרויות השירה שכן התכנית הראשונה בעונה מתחילה בנקודה בה כל התוכניות האחרות מסתיימות: בהכרזת ארבעת הפיינליסטים. מרגע זה, בכל פרק בעונה מתמודד חדש מנסה לתפוס את מקומו של אלו שהוכרזו כפיינליסטים. גם הצופים יכולים לקחת חלק אקטיבי ולהציע עצמם כמתמודדים באמצעות אפליקציה ייעודית ואולי להתחרות מול ארבעת הנבחרים. כך שארבעת הפיינליסטים שיגיעו לגמר אינם בהכרח אלו שהוכרזו בתחילת העונה.

את הגירסה האמריקנית יפיקו ארמוזה פורמטס ו- ITV Entertainment. המפיקים בפועל הם בקה ווקר, דיוויד פרידמן, דיוויד ג׳ורג׳, אדם שר, דיוויד איילנברג, אבי ארמוזה, נחמה כהן, מושיקו כהן, אלווין דה גרוט וכאמור פאף דדי.

פאף דדי: ״התוכנית הולכת לחולל מהפכה בתחום ולשנות את חוקי המשחק כפי שאני מכירים אותם עד היום. השילוב בין התוכנית הנכונה לבין הרשת המתאימה הוא מה ששכנע אותי לחזור למשחק. אנחנו נעשה היסטוריה בתוכנית הכשרונות הכי טובה בטלוויזיה. כוח המשיכה של התוכנית טמון בתחרות הטהורה, במלחמת ההישרדות. האם אתה רוצה לנצח? האם את רוצה להיות הטובה ביותר? אנחנו מאפשרים למעריצים להציץ אל מאחורי הקלעים של התהליך האמיתי שעובר על מי ששואף להגיע לפסגה ולהישאר שם - מלווים את האמנים המבטיחים האלה והופכים אותם לדור הבא של הכוכבים״.

שון קומבס, מוכר לקהל בשם הבמה שלו פאף דדי, זמר, שחקן, מפיק ואיש עסקים. נבחר השנה, 2017, לזמר המרוויח ביותר בעולם המוסיקה. החל את הקריירה בשנת 1997 כשהוציא את האלבום הראשון, No Way Out שמכר מעל ל-7 מיליון עותקים בארה"ב בלבד, מאז הספיק קומבס להוציא עוד חמישה אלבומים וכרגע עובד על אלבום שישי שמתעתד להיות המשך לאלבום No Way Out האייקוני. במהלך הקריירה עבד קומבס עם אומנים רבים כגון נלי, ר. קלי ושיתוף הפעולה האלמותי ILL BE MISSING YOU עם פייט אוונס ו- 112 לזכרו של .The Notorious B.I.G.

DJ KHALED נחשב לאחד התקליטנים והמפיקים המצליחים ביותר בעולם. עבד עם האומנים הבולטים בעולם המוסיקה: ריהאנה, קלווין האריס, ג'סטין ביבר ועוד רבים נוספים.הוציא את אלבומו העשירי, Grateful, ביוני 2017 שמכר עד עתה מעל למיליון אלבומים בארצות הברית בלבד. בפברואר 2018 הוא עתיד לצאת לסיבוב עולמי של מופע משותף עם הזמרת דמי לובאטו ברחבי ארצות הברית.
רוב ווייד, נשיא חטיבת הבידור ברשת פוקס: ״גם דידי וגם DJ KHALEDהם ענקים בעולם המוזיקה. הם מבינים מה אמן צריך כדי להצליח - ממוזיקה וסגנון מעולים ועד שיווק חדשני ונוכחות במדיה החברתית - ויש להם אינטואיציה יוצאת מן הכלל. זו תוכנית חד פעמית ואנחנו מצפים בקוצר רוח לשידורה״.
חברת הפורמטים המובילה ארמוזה פורמטס, מציגה קטלוג עשיר עם למעלה מ-100 פורמטים אשר חלקם מופקים בימים אלו ב-35 מדינות.

מאז נוסדה ב-2005 הפכה ארמוזה פורמטס לשחקנית מפתח בשוק התוכן העולמי, כשהיא מייצגת את רוב הפורמטים הישראליים המקוריים וחולשת על כל הז'אנרים הטלוויזיוניים, החל בשעשועונים כמו "לעוף על המיליון" ש-5000 פרקים שלו שודרו בעולם עד כה, דרך דוקו-ריאליטי כ"מחוברים" וכלה בדרמות כמו "בני ערובה".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קרבט & וייס.