צילום יח"צ
צילום יח"צ
צילום יח"צ
צילום יח"צ
צילום יח"צ
צילום יח"צ
הודעה לעיתונות

הסיבה שמפתחים ואדריכלים בוחרים בפתרונות של אופנאייר

אופנאייר מביאה את טכנולוגיות התחימה המתקפלת הייחודיים שלה לפרויקטים חדשים במזרח התיכון

אוקוויל, אונטריו, 22 בנובמבר 2017, (GLOBE NEWSWIRE):

אופנאייר נרגשת להשתתף בתערוכת Big 5 Dubai זאת השנה השביעית ברציפות, בסתיו הזה החל מ-26 בנובמבר. אדריכלים מפורסמים מרחבי המזרח התיכון יוכלו לראות את היתרונות של הכנסת האוויר הצח לעיצובים שלהם באמצעות פתרונות התחימה המתקפלת של אופנאייר. 2017 עד כה הביאה לאופנאייר כמה הזדמנויות חדשות להביא את יותר מ-28 שנות החדשנות האדריכלית שלה אל המזרח התיכון. לאופנאייר יש שלושה פרויקטים מלהיבים באיחוד האמירויות, כולל מרכז הקניות שארג'ה בשארג'ה ושני פרויקטים אחרים, אחד באבו דאבי והשני בדובאי.

הפתרונות המותאמים אישית של אופנאייר מכניסים פנימה את השמיים הפתוחים במזג אוויר נאה וקריר, אבל גם נסגרים כדי לספק מחסה ובידוד כשמזג האוויר נעשה חם, ויוצרים מרחב דמוי חוץ שהאורחים יכולים ליהנות ממנו כל השנה. במרכז הקניות שארג'ה, אופנאייר בונה צוהר כיפה אליפטי ייחודי באמת שיכניס שפע של אור טבעי ללב הקומפלקס עם 30 קומות. המידות המרשימות של צוהר הכיפה הן 74 מטר (243 רגל) אורך על 47 מטר (154 רגל) רוחב על 21 מטר (69 רגל) גובה. השימוש החדשני של אופנאייר בצומתי פלדה וקורות חיבור מאלומיניום יאפשר למבנה העצום הזה לספק למבקרים בפנים מבט לא חסום לשמיים, וחוויית קנייה שאין כמותה.

תכונות עיצוב יוצאות דופן כמו אלה בשארג'ה, יחד עם ההיסטוריה של החברה בשיתופי פעולה עם הרבה מפתחים מפורסמים אחרים והיכולת שלה להתאים את העיצובים שלה להרבה צורות וגדלים, הופכים את אופנאייר לבחירה האידיאלית למקומות מכל סוג. באתרים ברחבי העולם, מרכזי קניות, מסעדות, מרכזי בידור, פארקי מים ועוד היו מספרים מוגדלים של אורחים, קיטון בשימוש באנרגיה ויתרונות אחרים אחרי שבחרו במבנים של אופנאייר. גגות מתקפלים מאפשרים למסעדות להשתמש במקומות הישיבה בפאטיו שלהן בלי קשר למזג האוויר בחוץ, ולמעשה מכפילים את קיבולת המקומות שלהן. אטרקציות מים יכולות להציע אווירה של שחייה בחוץ כל השנה ובתוך כך גם לחסוך עד 27% בשנה בעלויות אנרגיה בגלל הפחתת הצורך במערכות תאורה, מיזוג אוויר וסילוק לחות. יתרונות תכנון כגון אלה מראים בקלות מדוע אופנאייר נותנת לבעלים תשואות גדולות על ההשקעה ומפחיתה עלויות תחזוקה. זאת גם הסיבה מדוע מפתחים ואדריכלים בכל העולם נמשכים לפתרונות של אופנאייר.

אודות אופנאייר

אופנאייר מתכננת ומייצרת צוהרים ומבני גג מתקפלים יפים, באיכות גבוהה ומודעים לסביבה יותר מ-25 שנים. אנחנו מפיחים חיים בחזונות ייחודיים מהתכנון הראשוני ועד ההתקנה, והופכים בניינים לשטחים שטופי שמש שהלקוחות אוהבים. המטה של אופנאייר נמצא באוקוויל, אונטריו והיא מתקרבת לאלף פרויקטים בצפון אמריקה, אירופה והמזרח התיכון. כמה מהפרויקטים שלנו הם ארבע ספינות תענוגות בסדרת האוניות החדשה קוונטום של רויאל קריביין; הבר על הגג במלון רפיינרי בניו יורק, ניו יורק; RH Gallery של Restoration Hardware בשיקאגו, אילינוי; מסעדת גיבסון איטליה על נהר שיקאגו ליד מגדל ריבר פונט; אולם המצפה למדעי האדמה, פיזיקה והנדסה בקולג' פורט לואיס בדורנגו, קולורדו; פארק המים אקווה ספרה (כיפת האלומיניום הגדולה ביותר בעולם) בדונצק, אוקראינה; קלהרי בהרי הפוקונו, פנסילבניה (פארק המים הגדול ביותר תחת גג אחד בארה"ב); פארק המים טרופיקנה בשטאטהאגן, גרמניה; פארק המים הסגור פאמפ האוז באתר הנופש ג'אי פארק סקיי בג'אי, ורמונט; הקזינו ואתר הנופש פאמס בלאס וגאס, נבדה; מתחם בריכה במלון הילטון שדה התעופה טורונטו בטורונטו, אונטריו. צוהר מתקפל בבוסטון פיצה החדש במרכז העיר טורונטו, אונטריו. למידע נוסף על הפרויקטים והיכולות של אופנאייר, בקרו באתר http://www.openaire.com/ ותעקבו אחרינו בטוויטר. לפרטים נוספים על הפרויקט הזה, כיתבו בבקשה [email protected].

תמונות שנלוות להודעה זאת זמינות בכתובות:

http://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/4ebc9fcd-0f6a-4035-a82d-1e8073d6f9ad
http://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/e80a2eec-a72c-4e6a-86e6-1b53dee3fa1d
http://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/92e98cb3-e4b8-4cbd-97e6-e66ed8e6696e

למידע נוסף התקשרו עם:
מכירות, אופנאייר
טל. 905-901-8535 שיחת חינם: 1800-267-4877
דואל: [email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.