גיא גדניר מנכל אוויה ישראל קרדיט אורית ארנון
גיא גדניר מנכל אוויה ישראל קרדיט אורית ארנון
שארין פישר מנהלת האקסלרטור של 8200. קרדיט ענבר לוי
שארין פישר מנהלת האקסלרטור של 8200. קרדיט ענבר לוי
הודעה לעיתונות

תכנית היזמות של יוצאי יחידה 8200 וענקית התקשורת AVAYA מאחדים כוחות

לטובת קידום טכנולוגיות וסטארטאפים פורצי דרך בתחומי התקשורת, בינה מלאכותית ומציאות מדומה

עמותת בוגרי יחידת 8200, המפעילה את האקסלרטור היוקרתי 8200 EISP וענקית התקשורת AVAYA, מובילה עולמית בתחומי התקשורת האחודה וטכנולוגיה למוקדי שרות - החליטו לאחד כוחות, לטובת קידום טכנולוגיות וסטארטאפים פורצי דרך. במסגרת שיתוף הפעולה ביניהן, אוויה תספק תמיכה וייעוץ לסטארטאפים הנבחרים של התכנית. כמו כן, תלווה את קהילת הסטארטאפים של התכנית, תפעל לפתיחת ערוצים לשוק ותשאף לאמץ בעצמה ולשלב במוצריה טכנולוגיות חדשניות המפותחות במסגרת האקסלרטור.
שיתוף הפעולה יחל במחזור השנתי הקרוב של תכנית היזמות, הצפוי להתחיל בחודש פברואר 2018. ההרשמה למחזור השמיני נפתחה וצפויה להסתיים בתחילת חודש דצמבר, במהלכה ייבחרו כ-15 יזמים ויזמות לאחר תהליך בחירה קפדני מתוך כ-400 הגשת מועמדויות בממוצע להשתתפות בתכנית.
מנהלת האקסלרטור, שארין פישר, מציינת כי ״השנה נקבל לאקסלרטור גם סטארטאפים בשלבים מוקדמים, קרי, רעיון/טכנולוגיה בלבד, מתוך ידיעה כי יש לנו את היכולת לייצר עבורם קפיצת מדרגה משמעותית על ידי הפיכת הרעיון שלהם לעסק מצליח״.
EISP 8200 שהושק בשנת 2011 הוא אקסלרטור הסטארט-אפים הראשון שהוקם בישראל, והוא פתוח לקהל רחב של יזמים, ולא רק לבוגרי 8200. במסגרת התוכנית משתתפים היזמים בסדנה אינטנסיבית של 5 חודשים שמכסה באופן מעמיק מגוון רחב של נושאים הנוגעים לעולם היזמות ביניהם: ניהול מוצרים ושיווק, ניהול כספים, גיוס כספים, סוגיות משפטיות בעולם היזמות, גיוס עובדים וכדומה. נכון להיום, האקסלרטור תמך במעל 130 סטארטאפים, כאשר 82 מתוכם ממשיכים להוביל את הסטארט-אפים שייסדו, גייסו הון בשווי 450 מיליון דולר ומעסיקים למעלה מ-500 עובדים בישראל ובעולם.
לדברי גיא גדניר, מנכ״ל AVAYA ישראל, "אנו שמחים לקחת חלק בתוכנית יוקרתית זו והתרשמנו מאוד מתוצאות המחזורים הקודמים ומאיכויות ניהול האקסלרטור. אנו מוצאים בתכנית חפיפה רבה עם תפיסת העולם של אוויה, רואים בה ערוץ של השקעה בחדשנות ובטכנולוגיה ישראלית, ונשקיע את מיטב משאבינו להצלחת הפעילות. "
ניר למפרט, מנכ"ל קבוצת מר, יו"ר עמותת בוגרי 8200 ובכיר לשעבר ביחידת 8200 אמר כי ״אנו מברכים על שיתוף הפעולה והרצון של AVAYA ישראל לקחת חלק פעיל ומרכזי באקסלרטור שלנו״
פישר מציינת כי "אחד הצירים האסטרטגיים שלנו במשך השנה האחרונה, הוא הגדלת שיתופי הפעולה עם חברות גלובליות, בעיקר כדי לייצר ליזמים ישראלים יותר הזדמנויות בארץ ובעולם. אני מאמינה שהשותפות עם ענקית הטכנולוגיה, אוויה, תייצר את הערך הזה". היא מוסיפה ״בימים אלה אנחנו מקבלים בקשות רבות להשתתף במחזור השמיני של האקסלרטור, ואני מאד שמחה להרחיב את השותפויות שלנו כדי לעזור ולקדם את הסטארטאפים שייבחרו״.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שחר תקשורת שיווקית.