מפרסם: מרכז רפואי אסף הרופא
תאריך: 28/11/2017 10:02
נושא: בריאות
פרופ' חיים גבריאל, ד"ר אסנת לבציון קורח, מנהלת המרכז הרפואי אסף הרופא והמנהל האדמיניסטרטיבי אילן יפתח
פרופ' חיים גבריאל, ד"ר אסנת לבציון קורח, מנהלת המרכז הרפואי אסף הרופא והמנהל האדמיניסטרטיבי אילן יפתח
הודעה לעיתונות

חיים גבריאל : מד"ר לפרופ'

ד"ר חיים גבריאל, רופא בכיר במח' אף אוזן גרון ומומחה לניתוחי ראש וצוואר במרכז הרפואי אסף הרופא קיבל השבוע תואר פרופ'.

פרופ' גבריאל בן 46 נשוי ואב ל5 ילדים נולד התחנך ומתגורר בעיר אשקלון, סיים את לימודי הרפואה באוניברסיטת ת"א, לאחר מכן יצא להתמחות במלבורן אוסטרליה ביחידה לניתוחי ראש וצוואר.
את קבלת התואר חגג פרופ' חיים בקיבוץ חולדה, בנוכחות כ- 200 איש, במעמד בני המשפחה, הנהלת המרכז הרפואי אסף הרופא, בכירים ממערך הרפואה בישראל ואישי ציבור רבים, מכל קצוות הארץ.

בין המשתתפים שבאו לברך, נכחו ד"ר אסנת לבציון קורח, מנהלת המרכז הרפואי אסף הרופא , אילן יפתח המנהל האדמנסטרטיבי של בית החולים ומנהל מחלקת אף אוזן גרון פרופ' אפרים אביתר, ראש העיר אשקלון מר תומר גלאם, שורת רבנים מכובדת ובינהם הרב יצחק ברדא שליט"א מרבני העיר אשקלון, והרב שמעון מועלם שליט"א מרבני העיר ירושלים.

"חשיבות המחקר הרפואי, בשילוב כל הגורמים הרלוונטיים בו, הוא מרכיב חיוני וחשוב מאין כמותו ברפואה כיום. לימוד הדור הצעיר את סוגיית המחקר היא שליחות מהמעלה הראשונה, ותפקידו של הרופא היום הוא שילוב בין התעסקות בריפוי ללימוד ומחקר" כך הדגיש פרופ' גבריאל.

"ברצוני לברך את ד"ר גבריאל על קבלת תואר הפרופסור" ברכה ד"ר לב ציון קורח, מנהלת המרכז הרפואי והוסיפה "השאיפה למצוינות ולמקצועיות, תוך יחס אישי והקשבה למטופלים, הם הערכים הבסיסים עליהם מושתת ההון האנושי באסף הרופא ואני שמחה שפרופ' גבריאל נמנה על שורותיו. "

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מרכז רפואי אסף הרופא.