מפרסם: HOT
תאריך: 28/11/2017 10:24
נושא: טלוויזיה
Strike Back
Strike Back
הודעה לעיתונות

HOT ממשיכה להביא לכם את הסדרות המובילות בעולם סדרת הדרמה המצליחה של "סינמקס" ו-Sky

ארבע העונות הראשונות של דרמת הפעולה יעלו ל-HOT VOD וישודרו בשידור יומי ב-HOT HBO, לקראת עליית העונה החמישית בסמוך לארה"ב

החל מה-10.12, ראשון-חמישי ב-22:50 ב-HOT HBO וכל הפרקים ב-HOT VOD

"מכת מחץ" ("Strike Back") היא דרמת אקשן של רשת "סינמקס" האמריקאית ו-Sky הבריטית, שנוצרה על ידי אנדי האריס ("המלכה", "החשוד העיקרי") ואיליין פייק ("רליק") על פי הספר "מכת נגד" מאת כריס ראיין, סוכן ששירת בכוחות המיוחדים הבריטיים. ארבע העונות הראשונות של "מכת מחץ" יעלו בבת אחת ל-HOT VOD וישודרו בשידור יומי ב-HOT HBO החל מדצמבר, לקראת עליית העונה החמישית שתשודר ב-HOT בסמוך לעלייתה בארה"ב.

הדרמה, שצולמה ברובה בדרום אפריקה ובהונגריה, מתמקדת בשני סוכנים של ארגון סודי נגד טרור בשם "מדור 20": מייקל סטונברידג' (פיליפ ווינצ'סטר, "שיקגו P.D", "פרינג'"), סמל בחיל הנחתים הבריטי, ודמיאן סקוט (סאליבן סטייפלטון, "בליינדספוט"), יוצא יחידת כוח דלתא האמריקאית שהודח מתפקידו עם קלון ערב כניסת צבא ארה"ב לעירק. הסדרה עוקבת אחרי סטונברידג' וסקוט, שחוצים את העולם במרדף אחר מחבלים בינלאומיים ומנסים למנוע מתקפות טרור קטלניות.

לצדם של ווינצ'סטר וסטייפלטון מככבים גם אמנדה מילינג ("הולבי סיטי"), אווה בירת'יסטל ("מתי נתנשק"), ג'ימי מיסטרי ("לגעת ביהלום") וראשאן סטון ("אפיזודס").

"מכת מחץ", הסדרה המתוסרטת הראשונה של "סינמקס" ששודרה בפריים-טיים, היתה להצלחה גדולה הן בארה"ב והן בבריטניה – השקתה גרפה את הרייטינג הגבוה ביותר ב"סינמקס" מאז 2005, וב-Sky 1 היא שילשה את הרייטינג הממוצע לרצועת השידור שלה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- HOT.