הודעה לעיתונות

ג'ייד לוג'יסטיקס ממשיכה שיא התקנות מרשים

קרייסטצ'רץ', ניו זילנד, 27 בנובמבר 2017, (BUSINESS WIRE):

חברת התוכנה ג'ייד לוג'יסטיקס, הספקית של מערכת ההפעלה מספר אחת לנמלי מטענים מעורבים, המשיכה להגדיל את הנוכחות הגלובלית שלה על ידי התקנת המוצר שלה Master Terminal ב-22 מקומות ב-2017.

בגלל גידול משמעותי במכירות ושנה שהייתה שנת שיא עבור החברה, צוות ההתקנות הגלובליות של ג'ייד לוג'יסטיקס השיג הפעלות במסופים במקומות ג"ג מרובים כולל אירופה, האמריקות, אוסטרלאסיה והמזרח התיכון.

הבסיס לתוצאה המרשימה הזאת היה פרויקט אוסטרלאסייתי גדול שבו 16 מסופים הופעלו בפחות מעשרה חודשים, והשלימה אותו התקנה במשך שמונה שבועות של מסוף רב תכליתי בחוף המזרחי של איחוד האמירויות.

מנהל העסקים הראשי של ג'ייד לוג'יסטיקס, דייוויד לינזי, אמר: "אנחנו מודעים היטב לחשיבות של הפעלת ההתקנות אצל הלקוחות שלנו מוקדם ככל האפשר, לאפשר להם לחוות במהירות את היתרונות של מערכת הפעלה למסופים ברמה עולמית.

"זמני ההתקנה שהושגו ב-2017 מצוינים, ונותנים ערך אמיתי ללקוחות מבחינת הפחתת עלות הבעלות הכוללת שלהם".

בנוסף למקומות הג"ג השונים, המסופים מייצגים תחום מגוון של סוגי מטענים כולל מסופי צובר בלבד, מסופי מטען כללי וגלנוע ומסופי מכולות בלבד, שאחד מהם מטפל ביותר ממיליון TEUs בשנה.

מנהל השירותים הגלובליים של ג'ייד לוג'יסטיקס, מרק ג'ינבר, אומר: "המפתח לכל התקנה מוצלחת הוא צוות פרויקט ייעודי, שכולל נציגים משני הארגונים".

"אי אפשר להדגיש מספיק את החשיבות של בעלות חזקה של הלקוח ומשתמשי על מחויבים, והתמזל מזלנו לעבוד עם לקוחות שמבינים ותומכים בגישה הזאת של עבודה משותפת", הוסיף ג'ינבר.

ליותר מ-110 מסופים ברחבי העולם יש כעת רישיון ל-Master Terminal, והצמיחה של ג'ייד לוג'יסטיקס תמשיך עם תחזית למכירות חזקות לתוך 2018.

אודות ג'ייד לוג'יסטיקס

בג'ייד לוג'יסטיקס פיתחנו את המומחיות שנחוצה כדי לפתור את הבעיות המורכבות של טפול במגוון של מטענים מעורבים. מנמלי מטענים מעורבים בגאנה ועד לרכבות באירופה, ג'ייד לוג'יסטיקס מספקת את הכלים שאתם צריכים כדי להפוך לתחרותיים.

מאז 1993, ג'ייד לוג'יסטיקס מתכננת, בונה ותומכת בתוכנה חדשנית לארגונים בענפי הלוגיסטיקה המיוחדים.

לאנשים שלנו יש ניסיון נרחב והבנה של ענף הלוגיסטיקה הגלובלי, שמספקים את היסוד שממנו אנחנו בונים קשרי אמון ארוכי טווח עם לקוחותינו.

יש לנו משרדים בניו זילנד, אוסטרליה, ארה"ב, הולנד, שווייץ, איחוד האמירויות ואינדונזיה.

למידע נוסף, בקרו באתר www.jadelogistics.com

אנשי קשר
למידע נוסף, התקשרו בבקשה עם:
Jade Logistics
Tony Davis, +64 21 886696
מנהל השיווק

מקור: Jade Logistics

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:

http://www.businesswire.com/news/home/20171127006017/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.