חנוכת מרפאת נוף מדבר
חנוכת מרפאת נוף מדבר
קביעת מזוזה מרפאת נוף מדבר
קביעת מזוזה מרפאת נוף מדבר
מיכאל מישורי דרעי מנהל מחוז דרום שירותי בריאות כללית
מיכאל מישורי דרעי מנהל מחוז דרום שירותי בריאות כללית
הודעה לעיתונות

ירוחם מתחדשת במרפאה נוספת ביישוב, מרפאת נוף מדבר של כללית מחוז דרום

לכבוד השנה האזרחית החדשה:
ירוחם מתחדשת במרפאה נוספת ביישוב, מרפאת נוף מדבר של כללית מחוז דרום

"זה יום שמח, קר בחוץ וגשום, אבל האירוע הזה מחמם את הלב" פתח ראש מועצת ירוחם מר מיכאל ביטון את טקס חנוכת המרפאה החדשה של כללית בשכונת נחל צין ביישוב, המרפאה השנייה של כללית בירוחם.

בטקס השתתפו כאמור ראש המועצה המקומית ירוחם, רב המועצה יצחק שליו, מנהל מחוז דרום, מר מיכאל מישורי דרעי, מנהל מנהלת נגב דרומי ד"ר עלי אלהואשלה, חברי הנהלת המחוז. צוות המרפאה הגדולה והוותיקה ביישוב וצוות המרפאה החדשה, בראשם עמדה נרגשת ד"ר רויטל חברוני, סגנית מנהלת המרכז הרפואי סורוקה, מומחית ברפואת ילדים, מומחית בהפרעות קשב וריכוז ומעל לכל- תושבת ירוחם גאה:
"זה יום מרגש בשבילי, מאז ומתמיד רציתי להקים מרפאה עצמאית אפילו בבית" סיפרה ד"ר חברוני : "החלום מלווה אותי בכל תפקידיי השונים, כי מי שמתחיל כרופא ממשיך כרופא כל חייו, אני בסופו של דבר רויטל הרופאה וכולם יודעים שאם צריך גם אפשר לבוא אליי הביתה וכעת שיש מרפאה מוסדרת זה נהדר"
מנהל מחוז דרום מר מיכאל מישורי דרעי "בהקמה של עוד מרפאה בירוחם יש שמחה גדולה והתרגשות אמתית של כולנו, להגיע לכאן ולחנוך מרפאה, שהתחילה מחלום של תושבת המקום, ד"ר רויטל לוי- חברוני והנה זה קורה"
במרפאה שהחלה לפעול לפני כ-3 חודשים ניתנים שירותי רפואה ראשונית, רפואת משפחה וילדים ובקרוב יינתן גם שירות רפואת נשים, במקום פועל חדר אחות ובצמידות למרפאה נפתח לפני מס' ימים בית מרקחת חדיש הפועל בשיתוף פעולה עם הכללית לטובת מטופליה בעיר.
"ירוחם מכפילה את עצמה והכללית השכילה להיערך. פתיחת מרפאה היא היערכות להכפלה של עיר ולשיפור השירות" הוסיף ראש מועצת ירוחם מיכאל ביטון "זה לא סוד שיש פערים בריאות, ירוחם לא סובלת מאוד כי גרים כאן רופאים מהטובים! ד"ר רויטל, ד"ר רועי, ועוד רבים בחרו לגור בירוחם, כל אחד נותן את חלקו בקהילה, זה דרמטי לישוב. זה לא סוד שהפערים הם גדולים וכללית זאת הקופה של ירוחם בגלל שיש לה כ- 70% לקוחות היא צריכה להיות הכי מצוינת ומה שנפתח פה היום זאת מצוינות."

מאושר שימוש חופשי בתמונות תוך מתן קרדיט לדוברות מחוז דרום כללית

לפרטים נוספים: יניב אפוטה – דובר המועצה המקומית ירוחם נייד: 052-8760143 דוא"ל:[email protected]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מועצה מקומית ירוחם.