הודעה לעיתונות

קניון עזריאלי מלחה מחדש פניו וחוסך 60 אחוזים בצריכת החשמל לתאורה

חברת "טריגון תאורה"הטמיעה במרכז הקניות הירושלמי תאורת לד מתקדמת וחסכונית. מהיום הקניון מואר יותר וחשבון החשמל "רזה" יותר

עבודות השיפוץ של קניון עזריאלי מלחה ירושלים הסתיימו ובמסגרת השיפוץ שודרגה מערכת התאורה בקניון למערכת תאורת לד חסכונית.

עבודות השיפוץ נעשו בתכנון של האדריכל בוקי צוקר ויועצת התאורה מיכל קנטור, לביצוע העבודות נבחרה חברת טריגון תאורה ממושב בית חרות, אשר החליפה את כל מערכת התאורה בקניון למערכת המושתת על תאורת לד חסכונית.

גיא ג'ון הבעלים של טריגון תאורה מוסיף: "שדרוג מערך התאורה חוסך לחברת עזריאלי כסף רב, שכן מהיום צריכת החשמל בקניון פחתה ב-60 אחוזים, כאשר איכות התאורה השתפרה מאוד. גופי התאורה שלנו צורכים הרבה פחות חשמל מהגופים הקודמים שהיו מותקנים בקניון ומצד שני מפיקים עוצמת הארה גבוהה יותר. בנוסף הפחתנו את עלויות האחזקה של הקניון בכל הנוגע לתאורה לכמעט אפס שקלים לתקופה של לפחות עשר השנים הקרובות, שכן בקניון הותקנו גופי תאורה בתקנים מחמירים המבטיחים איכות גבוהה של ההארה לתקופה ארוכה".

טריגון תאורה הינה מהחברות המובילות בשוק בתחום התאורה ומתמחה בתאורה למרכזי קניות וחנויות ומאירה את החנויות של רשתות האופנה המובילות בישראל. מלחה הינו הקניון השני של עזריאלי שבו טריגון משדרגת את התאורה, הקניון הקודם של הרשת היה קניון חולון.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ירון מיכאלי תקשורת ויחסי ציבור.