תמונה מפתיחת המסחר
תמונה מפתיחת המסחר
תמונת מנכ"ל אוויה העולמית בבורסה
תמונת מנכ"ל אוויה העולמית בבורסה
הודעה לעיתונות

חברת AVAYA חוזרת לבורסה. הפעילה את צלצול הפתיחה של בורסת ניו יורק - דוגמא להצלחה!

== הרישום בבורסת ניו יורק מהווה נקודת ציון בתולדות החברה
==

חברת Avaya Holding Corp. (NYSE: AVYA) מובילה עולמית בתקשורת עסקית, הפעילה את צלצול פעמון פתיחת המסחר של בורסת ניו יורק ב-17 בינואר, לחגיגות רישום החברה בבורסה. אוויה יוצאת למסע חדש לאחר שינוי מבני של מאזן החברה שהסיר מיליארדי דולרים מהחוב ושחרר 300 מיליון דולר בתזרים המזומנים להשקעות בחדשנות טכנולוגית ובצמיחה.

"בשם כל הצוות שלנו, לקוחותינו ושותפינו, כבוד גדול הוא לציין את יום המסחר הראשון בבורסת ניו יורק של חברת אוויה החדשה, הממוקדת היום יותר מאי פעם בעבר בהובלת הטרנספורמציה הדיגיטלית של התעשייה", אמר ג'ים צ'ירוקו נשיא ומנכ"ל אוויה. "בהתבסס על היסטוריית החדשנות שלנו והמומחיות בפריסת פתרונות גלובאליים שניתנים להרחבה, אוויה ממוקמת כיום במוקד האסטרטגי של הקישוריות הארגונית – עם למעלה מ-130,000 לקוחות ב-220,000 אתרים ברחבי העולם, למעלה מ-90% מרשימת 100 החברות של פורצ'ן ולמעלה מ-100 מיליון משתמשים".

צ'ירוקו הוסיף: "אוויה היא גם הספקית הגדולה ביותר של מערכות ייעודיות לתקשורת אחודה ומרכזי שירות בענן. ניצבות בפנינו הזדמנויות שאין דומה להן. לדוגמה, רק 10 אחוז מלקוחותינו בתחום מרכזי השירות היגרו לענן. אנו נלהבים לספק את הגמישות, הארכיטקטורות הפתוחות וחלופות הפריסה שלקוחותינו זקוקים להן כדי לעלות על ציפיותיהם, לחלוף על פני המתחרים ולנצל במהירות טכנולוגיות חדשות כמו בינה מלאכותית, בלוקצ'יין ואינטרנט של הדברים".

בורסת ניו יורק העבירה בשידור חי את צלצול פתיחת המסחר באתר שלה:
www.livestram.com/NYSE
בנוסף להפעלת צלצול פעמון הפתיחה, מניית אוויה תתחיל להיסחר בבורסת ניו יורק בפתיחת המסחר ב-17 בינואר 2017 תחת סמל המניה AVYA.

לפרטים נוספים: ליז רוזנבלט. נייד. 050-6875590

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שחר תקשורת שיווקית.