חיות ובועטות. מדפסת סיכות
חיות ובועטות. מדפסת סיכות
הודעה לעיתונות

Epson מכריזה על הדור החדש של מדפסות ה׳סיכות׳

מדפסות הסיכה (Dot Matrix), אולי לא נועדו לכל בית, אבל, הן בהחלט חיות ו׳בועטות׳ בכמה וכמה תעשיות גדולות, בהן צריכים אמינות רבה ועלות נמוכה מאוד.

כאחת מחלוצות תחום מדפסות הסיכה מכריזה כעת Epson על קו חדש של מדפסות סיכה (9 פינים) המתאים במיוחד לתעשיות השילוח, אחסנה, פיננסים ותעופה. הקו החדש כולל את ה-FX-89011 (80 טורים) ואת ה-FX-219011 (136 טורים) כמו גם מספר דגמים המתחברים לרשת ודגם אחד ייעודי לשימוש בשדות תעופה ובמקומות ציבור, הכולל גם נעילת אבטחה.

"המדפסות האלה לא מבזבזות זמן ובמיוחד כשמדובר במקומות בהם יש חשיבות רבה ביותר להדפסה בכמויות גדולות ותחת לחץ״ אומר דוביק דביר, מנהל תחום מוצרים עסקיים, ארגוניים וביתיים ב Epson - ישראל. ״לאורך כל מסלות הפיתוח דאגה Epson לפתח טכנולוגיה עמידה במיוחד ואמינה בצורה יוצאת דופן כך שהסבירות לתקלה יכולה לקרות בממוצע רק כל 25 אלף שעות עבודה...".

Epson לא שכחה גם את הצד העיצובי והליין החדש מפגין עיצוב עכשווי ותצורה קטנה משמעותית בהשוואה לדורות הקודמים. ״מדובר בטכנולוגיה עמידה ביותר שהגיעה לבשלות. השיפורים במהירות ובאמינות עושים את שלהם וללא ספק יש למדפסות האלה מקום של כבוד בלא מעט תעשיות כיום״.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דוניצה תקשורת.