מפרסם: Ms comms
תאריך: 24/01/2018 12:06
נושא: טכנולוגיה והייטק
רהב רוזנטל, מנהל פעילות One1Cloud בחברת One1
רהב רוזנטל, מנהל פעילות One1Cloud בחברת One1
הודעה לעיתונות

One1Cloud הטמיעה פתרונות אבטחת מידע של Sophos בחברת ICSC

חברת One1 השלימה בהצלחה פרויקט להטמעת פתרונות אבטחת המידע של Sophos בחברת ICSC. חברת ICSC פועלת בתחום של הקמת מרכזי תמיכה, שירות ו-Call Center והיא מספקת שרות ותמיכה לציוד הקצה של HP. הפרויקט בוצע על ידי One1Cloud, זרוע שירותי הענן של One1.

במסגרת הפרויקט, שהחל בדצמבר 2017 והסתיים לאחרונה, הוטמעו ב-ICSC פתרונות להגנת נקודות קצה ושרתים של חברת Sophos, אותם מפיצה בישראל חברת Power Communication. בין הפתרונות שהוטמעו ניתן לציין את Endpoint Antivirus והפתרון Intercept X, בעל יכולת נגד-כופרה מתקדמת, החוסם נוזקות zero-day, תוכנות ניצול בלתי ידועות והתקפות נסתרות.

חברת ICSC בחרה ב-One1Cloud ובפתרונות אבטחת המידע של Sophos לאחר שביצעה סקר מקיף ו-POC שיבטיח עמידה בתנאים המחמירים להם מחויבת חברה כמוה, הפועלת תחת הדרישות של HP העולמית.

מוטי אסף, מנכ"ל ICSC: "כחברה המספקת שירותים ללקוחות ישראלים ובינלאומיים, אנו רואים חשיבות רבה בשרידות והמשכיות עסקית שתאפשר לנו להמשיך ולתת ללקוחותינו שירות ומענה מלא ברמה שעליה התחייבנו. פתרונות אבטחת המידע של Sophos מספקים הגנה מתקדמת העומדת בחזית הטכנולוגיה, תוך מתן מענה מלא ועדכני לאיומים הקיימים בשוק. יישום המערכת והשירות שקיבלנו מ-One1Cloud הוכיחו לנו כי בחרנו חבילה מנצחת".

רהב רוזנטל, מנהל פעילות One1Cloud בחברת One1: "חברת ICSC פנתה אלינו מפני שחיפשה מענה מבוסס ענן לצורכי האבטחה שלה. הודות לבחירה שלה ב-One1Cloud ובפתרונות של Sophos, היא תוכל להמשיך ולספק שירותים יעילים ובטוחים ללקוחותיה ברמה הגבוהה ביותר".

אילן סגלמן, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי ב-Power Communications, המפיצה את פתרונות Sophos בישראל: "פתרונות אבטחת המידע של Sophos מספקים לארגונים שקט נפשי, הן בהיבט ההגנה מפני איומים והן בהיבטי הניהול והתחזוקה. הפתרונות שולבו במערך המחשוב של החברה בקלות וביעילות ומאפשרים לה כיום להפנות משאבי כוח אדם יקרים למטרות נוספות על מנת להמשיך לספק את השירות הטוב ביותר".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Ms comms.