מפרסם: קרבט & וייס
תאריך: 30/01/2018 09:41
נושא: קולינריה, מסעדות
קרדיט צילום: יפית שמחה
קרדיט צילום: יפית שמחה
קרדיט צילום: יפית שמחה
קרדיט צילום: יפית שמחה
הודעה לעיתונות

חגיגה כפולה : YA-PAN משיקה את ארוחת הבראנץ' ורשת סטורי משיקה את קולקציית כלי האוכל של MERCI ו-SERAX

הבוקר YA-PAN, מסעדתו של שף יובל בן נריה וזוכת פרס המסעדה החדשה הטובה ביותר של ת"א בטקס פרסי האוכל השיקה לראשונה בראנץ' יפני בישראל. הבראנץ' מבוסס על קונספט הבנטו: תיבת/קופסת אוכל יפנית מעוצבת ואלגנטית.

מגש הבנטו מכיל: בייבי ג 'אם, טופו משי, ביצת או נסן ודאשי, מרק שירומיסו, בייבי צ'י ראשי ,סלמון צלוי וקרואסון צ'דר וקימצ'י כרוב. בנוסף למגש המסעדה מציעה ממגוון המנות האהובות שלה כגון: קאטצו, ספייסי קריספי צ׳יקן, מאזמן ומנות רבות נוספות.
הבראנץ' מוגש רק בימי שישי ו-שבת משעה 12:00 ועד 16:30, מחיר המגש: 118 ש"ח. תפריט

הבוקר קיימה רשת סטורי במסעדה השקה מיוחדת של קולקציית כלי אוכל, פרי שת"פ של SERAX, אימפריית כלי הבית והעיצוב ו-MERCI , חנות הקונספט הפריזאית הידועה. תחת הכותרת "השולחן החדש" (La nouvelle table), מציגות השתיים קולקציית כלי אוכל בסגנון מינימליסטי ועדכני. זוהי הפעם הראשונה ש-MERCI חוברים למותג כלי אוכל. הקולקציה הושקה בחודש ספטמבר האחרון בתערוכה ב-Merci וכן בתערוכת העיצוב הנחשבת Maison & Objet. בארץ היא תימכר ברשת חנויות סטורי.
הבחירה להציג את הקולקציה בביסטרו היפני של שף יובל בן נריה, יא פאן, נעוצה באופי הפריטים וההשראות שהובילו לעיצובם, המתאימות למסעדה של בן נריה. הקולקציה מתמקדת בחוויית ה-SHARING - ארוחה המושתתת על פי רוב, על מנות קטנות אותן חולקים הסועדים ושביחד מצליחות לייצר סיפור קולינרי שלם.

מקורות השראה לקולקציית "השולחן החדש" באים משני עולמות שונים:

  1. ליין הכלים האייקוני של המעצב התעשייתי האמריקאי ראסל רייט שהוצג לראשונה בשנת 1939 והיה לבשורה חדשנית בסוף שנות ה-30. עם כלים שמאופיינים בפינות מעוגלות ובצבעי אדמה, נחל ליין הכלים הצלחה מרובה שהפכה את רייט לשם מוכר בכל בית באמריקה, עד היום.
  2. כלי ה-bento היפנים – כלים מסורתיים מהמטבח היפני שהפכו לטרנד בולט במערב, בשנים האחרונות. קופסאות אוכל מחולקות לתאים, כשבכל תא מרכיב שונה – להכנת ארוחה אישית. מתוך אלו יצרו מעצבי שתי החברות פריטים יפהפיים עם עיצוב שובה לב ופונקציונליות מדוייקת להפליא.

הקולקציה עשויה משני חומרים טבעיים – אבן חול ועץ מייפל והיא עוצבה במלאכת יד מדוקדקת. היא מונה 12 אלמנטים ב-4 צבעים שונים שיכולים להשתלב היטב ביחד וגם בנפרד, וכמו בפאזל בהתאמה אישית, אופן ההרכבה הוא שישפיע בסופו של דבר על חווית הסועד. וכדי לסגור את הארוחה עם טעם טוב, יצרו גם סכו"ם ייעודי בגדלים מוקטנים המתאימים לשאר הפריטים. הכלים עמידים ופרקטיים וכל הצלחות מותאמות לשימוש בתנור בחום של עד 250 מעלות.

טווח מחירים 19-199 ₪
ניתן להשיג: סטורי שרונה, סטורי ליבינג רמת אביב, סטורי פלוס שנקין 64 ת"א ובאתר www.storyonline.co.il

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קרבט & וייס.