מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 07/02/2018 09:28
נושא: טכנולוגיה והייטק
דן טולדנו, מנהל אזורי רד האט ישראל, יוון וקפריסין
דן טולדנו, מנהל אזורי רד האט ישראל, יוון וקפריסין
הודעה לעיתונות

Fortune הכתיר את רד האט כאחת החברות המוערכות ביותר לשנת 2018

כהכרה לגידול במנהיגותה והובלתה של רד האט בעולם התוכנה, הכולל שיתופי פעולה מורחבים, חדשנות במוצרים, מעורבות בקהילה והובלה בהפצת הקוד הפתוח ברחבי תעשיית הטכנולוגיה ותעשיות אחרות, הכתיר המגזין Fortune את רד האט כאחת החברות הבולטות ברשימת החברות המוערכות ביותר (Most Admired Companies) שלו לשנת 2018. רד האט דורגה רביעית בקטגוריית תוכנות מחשב – אחרי מיקרוסופט, סיילספורס ואדובי, ולפני סאפ, אינטואיט ואורקל. זו הפעם הראשונה שרד האט נכללת ברשימה.

דן טולדנו, מנהל אזורי רד האט ישראל, יוון וקפריסין, אומר: "קוד פתוח הוא הכוח המניע מאחורי מרבית החדשנות הטכנולוגית, ורד האט רואה כי יותר ויותר תעשיות מכירות בעוצמה של השתתפות ומערבות משתמשים. בנוסף להצלחה העסקית של רד האט – שבשנת הכספים הנוכחית שלה תגיע להכנסות קרובות ל- 3 מיליארד דולר, הגישה הפתוחה של רד האט לכל דבר שהיא עושה, יוצרת תרבות של הכרה בהישגים, שיתוף פעולה, שקיפות, קישור ואמון שמהדהדים ברחבי תעשיות רבות". “
טולדנו מציין: "גם כאן, בישראל, אנו מזהים מיצוב מוביל הולך וגובר של רד האט כחברה חדשנית בתשתיות ענן וטרנספורמציה דיגיטלית".

Fortune מתאר את רשימת החברות המוערכות ביותר שמתפרסמת מאז 1983, כ"דוח המוחלט על מוניטין תאגידי". להכנת הרשימה חבר Fortune לחברת יעוץ הניהול הגלובלית המובילה Korn Ferry Hay. רשימה ראשונית של יותר מ- 1,500 ארגונים צומצמה ל- 680 חברות בעלות ההכנסה הגבוהה ביותר ב- 52 תעשיות ב- 29 ארצות. הארגונים דורגו על פי תשע קטגוריות, כולל ערך השקעות, איכות ניהול, מוצרים, אחריות חברתית, והיכולת למשוך אליהם כישרונות. כדי להופיע ברשימה הסופית היה על חברות להיות מדורגות בחצי העליון של סקר התחום שלהן.

רשימת החברות המוערכות ביותר פורסמה בגיליון פברואר 2018 של מגזין Fortune, ומופיעה גם כאן:
http://fortune.com/worlds-most-admired-companies

אודות רד האט
רד האט (Red Hat) היא הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, תוך שימוש בגישה מבוססת על עוצמת הקהילה כדי לספק טכנולוגיות ענן, לינוקס, תווכה, אחסון ווירטואליזציה אמינות ועתירות ביצועים. רד האט מספקת גם שירותי תמיכה, הדרכה וייעוץ זוכי פרסים. כמרכז מקשר ברשת גלובלית של ארגונים, שותפים, וקהילות קוד פתוח, רד האט עוזרת ליצור טכנולוגיות רלבנטיות חדשניות המשחררות משאבים עבור צמיחה ומכינים לקוחות לעתיד של IT. למידע נוסף www.redhat.com.
רד האט ישראל שוכנת ברעננה ומונה כ- 200 עובדים. פעילות החברה בישראל כוללת את ניהול הפעילות העסקית לאגן הים התיכון וישראל, ואת מרכז הפיתוח המשמש כמרכז הפיתוח העולמי של רד האט לטכנולוגיות וירטואליזציה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.