מפרסם: עדן תקשורת
תאריך: 07/02/2018 10:07
נושא: בריאות
זאב פלדמן (צלם:גיא חביב)
זאב פלדמן (צלם:גיא חביב)
הודעה לעיתונות

ד"ר זאב פלדמן מונה ליו"ר ארגון הרופאים עובדי המדינה

ד"ר זאב פלדמן, יו"ר וועד רופאי המרכז הרפואי שיבא והיו"ר היוצא של האיגוד לנוירוכירורגיה בישראל נבחר לתפקיד יו"ר אר"מ – ארגון הרופאים עובדי המדינה, המונה כ- 6800 רופאים ופועל לקידום מעמד הרופאים ומערכת הבריאות בישראל.

ד"ר פלדמן: "אני מודה לרופאים על הבעת האמון בי ואני מחוייב לפעול בשותפות ובאחדות כדי להביא ולהוביל את השינוי הנדרש באר"מ. הניצחון שלי הוא הניצחון של כלל ציבור הרופאים ויחד נפעל למען חיזוק מערכת הבריאות בישראל"

ד"ר פלדמן (60) סיים לימודי רפואה בבית הספר לרפואה ע"ש סאקלר באוניברסיטת ת"א, והתמחה בנוירוכירורגיה בביה"ח סורוקה בבאר שבע. הוא נבחר להקים את היחידה לנוירוכירורגיה של ילדים בבי"ח ע"ש אדמונד ולילי ספרא בשיבא, בראשה הוא עומד גם כיום.
מאז שנת 2010 משמש ד"ר פלדמן כנציג העמיתים בדירקטוריון אר"מ גמולים ומאז 2013 ממלא את תפקיד יו"רהדירקטוריון. ד"ר פלדמן היה חבר בקבוצת הבריאות של מכון טאוב ומשמש כיום כו"ר הדירקטוריון של מכון המחקר הכלכלי "שורש".

בכל תפקידיו, מקפיד ד"ר פלדמן לקדם את הרפואה הציבורית, פיתוח והרחבת שירותי הרפואה בפריפריה, ניהול יעיל של התקציבים ודרישה בלתי פוסקת ולא מתפשרת לתכנון ארוך טווח של מדיניות משרד הבריאות.

ד"ר זאב פלדמן כתב ופרסם מאמרים מקצועיים רבים בתחום הנוירוכירורגיה שהתפרסמו בספרות הרפואית הבינ"ל.

יו"ר ההסתדרות הרפואית, ד"ר ליאוניד אידלמן, בירך את ד"ר פלדמן ואמר: "ברכות לד"ר זאב פלדמן שנבחר הבוקר לעמוד בראש ארגון רופאי המדינה. ארגון רופאי המדינה מהווה חלק משמעותי בהסתדרות הרפואית. אין לי ספק שרופאי אר"מ בהנהגתו של ד"ר פלדמן יתרמו רבות לקידום חזון הר"י: רופא במעמד איתן, במערכת בריאות איכותית וברפואה מתקדמת.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- עדן תקשורת.