מפרסם: גיל לבנוני- תקשורת טובה
תאריך: 10/02/2018 20:05
נושא: ספורט
הודעה לעיתונות

גרנד סלאם פריז: מקום חמישי לתמנע נלסון לוי, ראשוני ובוטבול נוצחו בבית הניחומים

היום הראשון של גרנד סלאם פריז היוקרתי בג'ודו החל הבוקר עם השתתפות של שמונה ספוראים ישראלים.

את הבנות ייצגו נועה מינצקר ושירה ראשוני (48 ק"ג), גילי כהן ובטי טלמקובה (52 ק"ג) ותמנע נלסון לוי (57). את נבחרת הגברים ייצגו הספורטאים ברוך שמאילוב וטל פליקר (66 ק"ג) וטוהר בוטבול (73 ק"ג).

תמנע נלסון לוי ניצחה בקרב הראשון את שרה הרצ'י הצרפתיה באיפון. בקרב השני ניצחה שוב בצורה מרשימה באיפון את קובן סאפו הגרמנייה. ברבע גמר הפסידה לקנדית קריסטה דגוצ׳י באיפון.
בבית הנחומים ניצחה נלסון לוי באיפון את מרגרט ברגסרה ההולנדית, אבל בקרב על מדליית הארד הפסידה לסמית דיוויס הבריטית.

שירה ראשוני החלה את יום הקרבות שלה עם ניצחון מול אלכסנדרה פופ הרומניה באיפון, אבל נוצחה ברבע הגמר על ידי דריה בילודיד האוקראינית. לאחר מכן בבית הנחומים הפסידה ראשוני למריה צ'רניאק מאוקראינה. נועה מינצקר (48 ק"ג) הפסידה בקרב הראשון לקטרינה מנז מגרמניה.

בטינה טלמקובה (52 ק"ג) ניצחה את לופז שריף מספרד, אבל בקרב השני הפסידה לנטסומי טסונודו מיפן. גילי כהן הפסידה לפורטוגלית מרינה אסטבס.

מאמן נבחרת הנשים, שני הרשקו: "אומנם סיימנו את היום ללא מדליה, אבל תמנע נתנה תצוגת קרבות יפה מאוד, כולל שלושה ניצחונות באחת התחרויות היוקרתיות בסבב. תמנע ממשיכה בהתקדמות שלה מ-2017, אין לי ספק שעוד נזכה לראות מתמנע מדליות איכותיות".

גם הגברים קצת התקשו היום. טל פליקר הפסיד ליפני איסודו נוריהיטו לאחר שספג 3 עונשים. ברוך שמאילוב הפסיד באיפון לגרמני סאידל סבסטיאן.

טוהר בוטבול ניצח את אחמד אל מזיאטי המרוקאי בגולדן סקור אחרי 20 שניות. בקרב השני ניצח את פיי נג'י מגמביה. ברבע הגמר הפסיד בוואזרי לאן צ'נגרים הדרום קוריאני. בבית הניחומים הפסיד בוטבול באיפון לגרמני איגור וונדק.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- גיל לבנוני- תקשורת טובה.