LOGO
LOGO
ברכת השנה החדשה של האייר לעולם (תמונה: Business Wire)
ברכת השנה החדשה של האייר לעולם (תמונה: Business Wire)
BUSINESS WIRE LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
הודעה לעיתונות

האייר מברכת בברכת חג האביב את הלקוחות הגלובליים, ומעודדת אנשים מרקע תרבותי שונה לחגוג מפגשים משפחתיים

צ'ינגדאו, סין, 12 בפברואר 2018, (BUSINESS WIRE) :

כשחג האביב, המוכר גם כראש השנה הסיני, מעבר לפינה, כל האומה הסינית וכל הקהילות הסיניות ברחבי העולם מלאות באווירת החג. מדינות שונות עם רקע תרבותי שונה יחגגו ביחד את החג.

למרות ההבדלים התרבותיים והדרכים השונות שבהן חוגגים את השנה החדשה ברחבי העולם, אנשים בכל העולם חולקים את אותו קשר רגשי למשפחה שלהם. כמותג גלובלי מוביל של מכשירי חשמל לבית וכחברה פעילה בפרויקט המותגים הלאומי של סין, האייר פרסמה לאחרונה סדרה של סרטונים לשנה החדשה כדי לקדם את "תרבות המשפחה", המציגים משפחה אמריקנית אוהבת, משפחה צרפתית רומנטית, משפחה ניו זילנדית חרוצה ומשפחה סינית חוצת גבולות. המשפחות המוצגות הן מיבשות וחצאי כדור שונים, ומספקות נקודת מבט גלובלית ייחודית לרגל עונת החגים.

מסורות שונות בארצות שונות מביאות לתרבויות משפחתיות מגוונות. אבל עבור העם הסיני וכל העמים ברחבי העולם, המשפחה היא חוף המבטחים הרגשי ו"מפגש" היא הדרך הטובה ביותר לחדש את הקשר המשפחתי. האייר נכנסה לחיי היומיום של כל משפחה עם הטכנולוגיות החכמות שלה, נתנה מענה לצרכים השונים שלה וליוותה אותה ברגעי השנה החדשה הכי בלתי נשכחים.

ב-33 השנים האחרונות, האייר חקרה את הצרכים של משפחות שונות במדינות שונות ויצרה את התרבות המשפחתית הגלובלית הייחודית שלה. ששת המותגים של החברה - Haier, Casarte, Leader, GE Appliance, Fisher & Paykel ו-AQUA, מספקים מגוון רחב של מוצרים לתרחישים שונים של בית חכם.
האייר נותנת מענה לדרישות המגוונות של לקוחות מתרבויות ומעמדות שונים, ובכך היא משרתת בהצלחה משפחות בכל העולם והפכה לחלון לתרבות המשפחה הגלובלית. באמצעות חזון גלובלי ויכולת לחקור דרישות מובחנות של לקוחות גלובליים כדי לאפשר להם סגנון חיים משופר, האייר הפכה לשחקנית מובילה גלובלית בענף מכשירי החשמל לבית ודוגמה למותגים סיניים גלובליים.

צפו בסרטונים כאן: https://youtu.be/n2TjWYsQHAA!

אנשי קשר
Haier
Chen Xi, 0086-4006-999-999
[email protected]
http://www.haier.com

מקור: Haier
גלריית מולטימדיה חכמה

ברכת השנה החדשה של האייר לעולם (תמונה: Business Wire)

צפו בהודעה הזאת ובמולטימדיה בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20180211005079/en

ההודעה לעיתונות מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.