מפרסם: נוי תקשורת
תאריך: 20/02/2018 20:01
נושא: תעופה, תעשייה ומסחר
הודעה לעיתונות

ג'טקרפט פותחת משרד ראשון בלונדון

ראליי, קרוליינה הצפונית, 20 בפברואר 2018, (BUSINESS WIRE):

ג'טקרפט, המובילה הגלובלית במכירות ורכישות של מטוסי מנהלים, מודיעה על פתיחת המשרד הראשון שלה בלונדון באמצעות החברה הבריטית החדשה שלה, Jetcraft Global (UK) Limited.
הבסיס החדש בלונדון מחזק את המחויבות של ג'טקרפט לאזור האירופי ומפגין את האמון שלה בבריטניה כמרכז מתמשך של הזדמנויות עסקיות.

צ'אד אנדרסן, נשיא בג'טקרפט, אומר: "הפתיחה של המשרד שלנו בלונדון מגיעה כשג'טקרפט מציינת עוד שנת שיא -- עם 93 עסקאות שהושלמו ב-2017 -- וסוגרת עשור נפלא של יותר מ-550 עסקאות בשווי שעולה על 10 מיליארד דולר. המשרד החדש שלנו בלונדון יוצר עבורנו אפילו יותר דרכים לשרת את לקוחותינו ואנחנו נרגשים מההזדמנויות שהוא מציג".

המשרד החדש של ג'טקרפט מגיע בתקופה של גידול משמעותי במשאבים של החברה, עם המינויים לארבעה תפקידים בכירים במכירות מתוך החברה, כולל שון אולירי, שימלא את התפקיד של מנהל מכירות מהמשרד החדש בלונדון. כמו כן קודמו פט הארווי, מנהל מכירות, צפון מרכז ארצות הברית וקנדה, כריס ברנר, סגן נשיא בכיר למכירות, האמריקות ופסקל בכמן, סגן נשיא בכיר למכירות, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

המשרד החדש, שנמצא בלב מאיפייר, יספק מיקום במרכז לונדון שיוסיף לנוכחות הגלובלית הקיימת של החברה. מאז שהחברה התחילה, ג'טקרפט התרחבה בארה"ב ולתוך אירופה, אוסטרליה, אמריקה הלטינית, המזרח התיכון, אסיה ואפריקה, ועכשיו יש לה יותר מ-20 משרדים ברחבי העולם.

לרשימה מלאה של המשרדים האזורים של ג'טקרפט, בקרו בבקשה באתר www.jetcraft.com/contac.

אודות ג'טקרפט

ג'טקרפט היא המובילה הבינ"ל במכירות, שיווק ואסטרטגיות בעלות של מטוסים ומנהלת ומחזיקה יותר מ-20 משרדים אזוריים ברחבי העולם. ההצלחה שאין כמותה של החברה ביותר מ-55 שנים בתעופה עסקית יצרה לה מוניטין ברמה עולמית, יחד עם בסיס לקוחות בלתי רגיל, רשת רחבה של קשרים ומלאי מהגדולים ביותר בענף.

למידע נוסף, בקרו באתר www.jetcraft.com.

אנשי קשר
80:20 Communications
Marc Cornelius / Chiara Lawrance. +44 20 7664 6310
[email protected] / [email protected]

מקור: Jetcraft

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20180220005778/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.