LOGO
LOGO
Galaxy S9 ו-Galaxy S9+ החדשים של סמסונג, שתוכננו לאופן בו אנו מתקשרים כיום, זמינים עכשיו בארה"ב אצל ספקי רשתות הסלולר, קמעונאים ובאתר Samsung.com.. (ת
Galaxy S9 ו-Galaxy S9+ החדשים של סמסונג, שתוכננו לאופן בו אנו מתקשרים כיום, זמינים עכשיו בארה"ב אצל ספקי רשתות הסלולר, קמעונאים ובאתר Samsung.com.. (ת
Galaxy S9 ו-Galaxy S9+ החדשים של סמסונג, שתוכננו לאופן בו אנו מתקשרים כיום, זמינים עכשיו בארה"ב אצל ספקי רשתות הסלולר, קמעונאים ובאתר Samsung.com.. (ת
Galaxy S9 ו-Galaxy S9+ החדשים של סמסונג, שתוכננו לאופן בו אנו מתקשרים כיום, זמינים עכשיו בארה"ב אצל ספקי רשתות הסלולר, קמעונאים ובאתר Samsung.com.. (ת
BUSINESS WIRE LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
הודעה לעיתונות

זמין עכשיו: הסמארטפון שנוצר לאופן בו אנו מתקשרים כיום, ה-Galaxy S9 ו S9+

ה-Galaxy S9+ שזכה בפרסים עולה על כל מצלמות הסמארטפונים עם הציון הגבוה ביותר מ DxOMark

רידג'פילד פארק, ניו ג'רזי, 16 במרץ 2018, (BUSINESS WIRE):

Samsung Electronics America, Inc. הודיעה שה-Galaxy S9 ו-+S9 החדשים שזכו בפרסים, שזכו להכרה על ידי מבקרי סמארטפונים בכל העולם על המסך, העיצוב והמצלמה הטובים בקטגוריה שלהם, זמינים עכשיו לרכישה אצל ספקי רשתות הסלולר בארה"ב ובחנויות קמעונאיות. הטלפונים מגיעים בשלושה צבעים: שחור חצות, כחול אלמוג והסגול לילך החדש. המחיר הקמעונאי המומלץ של ה-Galaxy S9 הוא $719.99, ואילו המחיר של +Galaxy S9 הוא $839.99. גם הגרסה הלא נעולה וגם גרסת חברות התקשורת של Galaxy S9 ו-+Galaxy S9 זמינות גם באתר Samsung.com.

"Galaxy S9 ו-+Galaxy S9 מיועדים לדור החזותי והחברתי -- הצרכנים שמתחברים, מתקשרים ומשתפים את הסיפורים שלהם באמצעות תמונות ווידאו", אמר טים בקסטר, נשיא ומנהל עסקים ראשי ב-Samsung Electronics North America. "סמסונג ניצלה את ההיסטוריה הארוכה שלה בחדשנות כדי ליצור מחדש את מצלמת הסמארטפון כדי שהמשתמשים יוכלו לא רק לצלם את התמונות הטובות ביותר בכל תאורה ובכל סביבה, אלא גם לבטא את עצמם בדרך הייחודית שלהם".

המצלמה נוצרה מחדש

Galaxy S9 ו-+Galaxy S9, שנבנו לדרכים בהן אנחנו יותר ויותר מתקשרים ומבטאים את עצמנו באמצעות תמונות, וידאו ואימוג'ים, כוללים את מצלמת הסמארטפון הכי מתקדמת של סמסונג, ומגיעים עם מיפתח כפול1 (F1.5 – F2.4) שפועל בדיוק כמו העין האנושית בהסתגלות לתנאי תאורה שונים. בנוסף, Galaxy S9 ו-+Galaxy S9 לוכדים עד 12 גרסאות של אותו צילום כדי ליצור תמונה אופטימלית עם ניגודיות גבוהה, ופחות רעש וגרעינים. למעשה, DxOMark העניק ל-+Galaxy S9 את הציון הגבוה ביותר שלו אי פעם למצלמה של מכשיר נייד.

בנוסף, ה-Super Slow-mo של Galaxy S9 ו-+S9 לוכד תמונות ב-960 מסגרות לשנייה -- כך שווידאו שנמשך 0.2 שניות אפשר להאט לשש שניות -- ולהפוך רגעים יומיומיים לאפיים. ועם גילוי תנועה אוטומטי, קל ללכוד אפילו את הרגעים הכי מהירים, כי Super Slow-mo יתחיל לצלם ברגע שיש תנועה בפריים. באמצעות AR Emoji, המשתמשים יכולים להפוך סלפי דו מימדי לאוואטר תלת מימדי דינמי ולבחור מתוך דמויות צבעוניות מוטענות מראש או ליצור דמות שנראים בדיוק כמותם. ה-AR Emojis המותאמים אישית גם הופכים אוטומטית ל-18 GIFs מונפשים, שאפשר לשלוח ולשתף דרך כל אפליקציה שתומכת בפורמט.

באמצעות המצלמה של Galaxy S9 ו-+S9, יש לצרכנים דרך חדשה למעורבות עם העולם שסביבם באמצעות הפלטפורמה החכמה של סמסונג, 2Bixby. Bixby, שנבנתה באמצעות טכנולוגיה של למידה עמוקה, מוסיפה הרבה פונקציות חכמות למצלמה, כולל תרגום מיידי של טקסט משפה אחת לאחרת, יכולת לזהות מזון ולרבד מספר קלוריות מוערך, ומידע על מקומות וסימני נוף קרובים. באמצעות Bixby, המשתמשים יכולים אפילו לזהות מוצרים שעליהם הם מסתכלים, ולרכוש אותם מיידית מרשימה גדלה של קמעונאים.

בידור אופף

ל-Galaxy S9 ו-+Galaxy S9 יש חוויית בידור משופרת עם רמקולים סטריאו חזקים שמכוונים על ידי AKG וה-Super AMOLED Infinity Display הבהיר ביותר במכשיר Galaxy. עם קול פרימיום ומסך מהמם, קל יותר למשתמשים מאי פעם לשקוע בתוכן החביב עליהם.

סביבה מחוברת

גם Galaxy S9 וגם +Galaxy S9 תומכים באפליקציה החדשה SmartThings. האפליקציה מספקת לצרכנים יעד אחד מאוחד כדי לנטר ולשלוט במכשירים התואמים המחוברים שלהם, של סמסונג ולא של סמסונג -- כך שניהול סגנון חיים מחובר יכול להיות קל כמו להפוך מתג.

הבסיס של Galaxy

ב-Galaxy S9 ו-+S9, תכונות ופונקציות חיוניות שהצרכנים אוהבים מגיעות כסטנדרט -- כמו עמידות בפני מים ואבק IP68, זיכרון ניתן להרחבה, טעינה מהירה ואלחוטית ושקע אוזניות3. בנוסף, Galaxy S9 ו-+S9 תומכים במהירויות הרשת הכי מהירות, כולל LTE ג'יגהביט עד 1.2 Gbps, שנותנות למשתמש את איכות הקול ומהירויות הנתונים הטובות ביותר שזמינות ברשת שלהם כיום.

Samsung Premium Care

עם הרכישה של Galaxy S9 או +Galaxy S9 חדש באתר Samsung.com, הבעלים זכאים לחודש חינם של Samsung Premium Care -- תוכנית התמיכה היחידה שבאה אליכם הביתה, למשרד או לבית הקפה החביב עליכם. השירות כולל גם הגנה מפני נזק, אחריות מורחבת וזמן שירות או החלפת מכשיר מהיר.
בנוסף, סמסונג הודיעה לאחרונה על הרחבה של התמיכה האישית שלה במכשירים ניידים עם התוספת של יותר מ-300 תחנות שירות uBreakiFix שמוסמכות על ידי Samsung Care ברחבי ארה"ב. עד תחילת 2019, סמסונג ו-uBreakiFix מתכננות להוסיף קרוב לעוד 200 תחנות שירות שמוסמכות על ידי Samsung Care בארה"ב.

למידע נוסף על Galaxy S9 ו-+Galaxy S9, בקרו באתר news.samsung.com/us/galaxy-s9/.
Samsung Galaxy S9 and S9+ Product Specifications

Galaxy S9 Galaxy S9+
OS Android 8 (Oreo)
Display 5.8-inch Quad HD + Curved Super AMOLED, 18.5:94,5 (570ppi) 6.2-inch Quad HD + Curved Super AMOLED, 18.5:94,5 (529ppi)
Body 147.7mm x 68.7mm x 8.5mm, 163g, IP68 158.1mm x 73.8mm x 8.5mm, 189g, IP68
Camera Rear: Super Speed Dual Pixel 12MP AF sensor with OIS (F1.5/F2.4)
Front: 8MP AF (F1.7) Rear: Dual Camera with Dual OIS

  • Wide-angle: Super Speed Dual Pixel 12MP AF sensor (F1.5/F2.4)
  • Telephoto: 12MP AF sensor (F2.4)
  • Front: 8MP AF (F1.7)

AP 10nm, 64-bit, Octa-core processor (max 2.8 GHz Quad + 1.7 GHz Quad)
Memory 4GB RAM
64GB + Micro SD Slot (up to 400 GB) 6GB RAM
64GB + Micro SD Slot (up to 400GB)
Battery 3,000mAh 3,500mAh
Fast Wired Charging compatible with QC 2.0
Fast Wireless Charging compatible with WPC and PMA
Network Enhanced 4X4 MIMO / CA, LAA, LTE Cat.18
Connectivity Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac (2.4/5GHz), VHT80 MU-MIMO, 1024QAM, Bluetooth® v 5.0 (LE up to 2Mbps), ANT+, USB type-C, NFC, Location (GPS, Galileo, Glonass, BeiDou)6
Payment NFC, MST
Sensors Iris sensor, Pressure sensor, Accelerometer, Barometer, Fingerprint sensor, Gyro sensor, Geomagnetic sensor, Hall sensor, HR sensor, Proximity sensor, RGB Light sensor
Authentication Lock type: pattern, PIN, password
Biometric lock type: iris scanner, fingerprint scanner, face recognition, Intelligent Scan: biometric authentication with iris scanning and facial recognition
Audio Stereo speakers tuned by AKG, Dolby Atmos enabled surround sound,
Audio playback format: MP3, M4A, 3GA, AAC, OGG, OGA, WAV, WMA, AMR, AWB, FLAC, MID, MIDI, XMF, MXMF, IMY, RTTTL, RTX, OTA, APE, DSF, DFF
Video MP4, M4V, 3GP, 3G2, WMV, ASF, AVI, FLV, MKV, WEBM

*כל הפונקציות, התכונות, המפרטים והמידע האחר על המוצרים שכלול במסמך זה כולל אך לא רק ההטבות, העיצוב, המחירים, הרכיבים, הביצועים, הזמינות והיכולות של המוצר ניתנים לשינוי ללא הודעה או התחייבות.

אודות Samsung Electronics America, Inc.

Samsung Electronics America, Inc. (SEA), שהמטה שלה ברידג'פילד פארק, ניו ג'רזי, היא מובילה חדשנית מוכרת באלקטרוניקה צרכנית, מכשירים ניידים ופתרונות ארגוניים. SEA, חברת בת בבעלות מלאה של Samsung Electronics Co., Ltd., דוחפת מעבר לגבולות הטכנולוגיה של היום ומספקת לצרכנים ולארגונים תיק של מוצרים פורצי דרך במכשירי חשמל, בידור ביתי, האינטרנט של הדברים, מחשוב נייד, סמארטפונים, מציאות מדומה, תשתית אלחוטית ומכשירים לבישים, ובנוסף מציעה תוכן ושירותים מובילים שקשורים לתשלומים סלולריים, וידיאו מציאות מדומה 360 מעלות, תמיכת לקוחות ועוד. סמסונג היא מובילה חלוצה בסמארטפונים וטלוויזיות HD בארה"ב ואחד ממותגי מוצרי החשמל לבית עם הצמיחה המהירה ביותר באמריקה. למידע נוסף על סמסונג, בקרו באתר www.samsung.com. לחדשות האחרונות על סמסונג, בקרו בבקשה באתר news.samsung.com/us ותעקבו אחרינו בכתובת @SamsungNewsUS.

אודות Samsung Electronics Co., Ltd.

סמסונג נותנת השראה לעולם ומעצבת את העתיד באמצעות רעיונות וטכנולוגיות שגורמים לשינויים. החברה מגדירה מחדש את העולמות של טלוויזיות, סמארטפונים, מכשירים לבישים, טבלטים, מכשירים דיגיטליים, מערכות רשתות ופתרונות זיכרונות, LSI מערכתי, פאונדרי ו-LED. לחדשות האחרונות, בקרו בבקשה בחדר החדשות של סמסונג בכתובת http://news.samsung.com.

1 מיפתח כפול רק בעדשת הזווית הרחבה של המצלמה האחורית.
2 הפקודות הקוליות פועלות עם מספר נבחר וגדל של אפליקציות צד שלישי; לרשימה של אפליקציות תואמות, ראו Apps with Voice ב-Bixby. זמינות השירות עשויה להשתנות לפי המדינה או חברת התקשורת. גישה מיידית ל-Bixby עשויה לא להיות זמינה כאשר נמצאים במצבים: הקלטת וידאו וקול, שיחה, מצב חיסכון בחשמל קיצוני, מצב חירום, מצב ילדים, DeX, תחנת DeX ומצב מכונית. הפקודות הקוליות מזהות אנגלית (אמריקנית), קוריאנית וסינית (מנדרינית). לא כל המבטאים, הדיאלקטים והביטויים מזוהים.
3 עמידות בפני מים בתנאי מבחן של טיבוע בעד 1.5 מטרים של מים מתוקים למשך עד 30 דקות. שטיפת שאריות/ ייבוש אחרי הרטיבות. כרטיס MicroSD נמכר בנפרד. Galaxy S9 ו +Galaxy S9 מגיעים עם אחסון של 64GB. מטען אלחוטי נמכר בנפרד.
4 המסך נמדד באלכסון כמלבן מלא בלי להביא בחשבון את הפינות המעוגלות.
5 הרזולוציה של ברירת המחדל היא Full HD ואפשר לשנות אותה ל-Quad HD+ (WQHD+) בהגדרות.
6 הכיסוי של Galileo ו-BeiDou עשוי להיות מוגבל.

אנשי קשר
Edelman (בשם Samsung Electronics America)
Jordan Guthmann, +512-634-3673
[email protected]

מקור: Samsung Electronics America, Inc.
גלריית מולטימדיה חכמה

Galaxy S9 ו-Galaxy S9+ החדשים של סמסונג, שתוכננו לאופן בו אנו מתקשרים כיום, זמינים עכשיו בארה"ב אצל ספקי רשתות הסלולר, קמעונאים ובאתר Samsung.com.. (תמונה: Business Wire)

Galaxy S9 ו-Galaxy S9+ החדשים של סמסונג, שתוכננו לאופן בו אנו מתקשרים כיום, זמינים עכשיו בארה"ב אצל ספקי רשתות הסלולר, קמעונאים ובאתר Samsung.com.. (תמונה: Business Wire)

Logo

צפו בהודעה הזאת ובמולטימדיה במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:

http://www.businesswire.com/news/home/20180316005175/en

ההודעה לעיתונות מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.