הודעה לעיתונות

שלומי סרנגה - "מיסירלו" אלבום חדש

מרץ, 2018
שלומי סרנגה - "מיסירלו"
אלבום חדש

שלומי סרנגה, אוונגרד המוזיקה היוונית בישראל, מוציא את אלבומו החדש - "מיסירלו",
ה- 11 במספר, שיוצא כשלוש שנים לאחר צאת אלבומו הקודם, "שלומי סרנגה".
האלבום החדש ייצא ביום ד', 21.3.18 וילווה בסיבוב הופעות חדש למופע המצליח "חגיגה עם סרנגה".

באלבום החדש 11 שירים בעברית וביוונית, חלקם פרי יצירתו של שלומי ומגוון יוצרים ומפיקים נוספים שלקחו חלק באלבום בינהם: יוסי גיספן, אייל מזיג, ערן צור, אהרון קמיגרוב ועוד.
האלבום כולל את השירים: "שר באמבטיה", שיר קצבי ומרענן, בו מתאר סרנגה עם הרבה הומור עצמי את המפגש הראשון שלו עם המוזיקה היוונית ואת ההווי בארץ באותה תקופה. "מה תשתי גברת", שכבש את תחנות הרדיו וסומן כלהיט. "מיסירלו" (נערה מצריה), גרסת כיסוי מפתיעה לאחד משירי הרבטיקו היפים ביותר בכל הזמנים. השיר הוקלט לראשונה בשנת 1927 בביצוע להקת רבטיקו וזכה להכרה עולמית בשנת 1994, כאשר הבמאי קוונטין טרנטינו השתמש במנגינה כנעימת גיטרות בפסקול הסרט "ספרות זולה". המנגינה הפכה ללהיט עולמי. "נוסעת ליוון", להיט מקפיץ ומרענן באווירה יוונית – ישראלית. "מת מאהבה", פארודיה מוסיקלית מרגשת, מחויכת ונוגעת בקולו החם של שלומי שמצליח לקחת את המאזין, למקום בו הצחוק, הגעגוע והעצב משייטים להם יחד על גבי לחן מרגש. "שיר לערב חג", גרסת כיסוי לשירה של המשוררת תרצה אתר, שהוקלטה בהופעה חיה במופע "מערבה מכאן" בפסטיבל ישראל 2017. "ת'לו נה מניוסיס", גרסה אקוסטית מרגשת ללהיט של ניקוס ורטיס. "דם דם", גרסת כיסוי מקפיצה ללהיט של אריס סאן. "קסרו נקרוס", "טראגוד'י טיס פטוח'ולוגיאס" ו"גיריזו אפטי ניח'טה" - 3 רצועות בונוס משיריו של גדול זמרי יוון סטליוס קזנג'ידיס, שהוקלטו ביוון ובינהן גרסת אקפלה מהפנטת.

אלבום נוסף המבליט את יכולותיו של סרנגה לרגש ולשמח בו זמנית בזכות קולו הייחודי והעמוק!

שלומי סרנגה, הזמר היווני - ישראלי המצליח בישראל, חתום על קריירה עשירה בארץ ובחו"ל.
מעל 20 שנה על הבמה, עם רפרטואר עשיר ומגוון ומאחוריו אלבומים מצליחים ומכירות של למעלה ממיליון עותקים. עם קולו הענק ונוכחותו הבימתית ביסס שלומי את מעמדו כזמר המוביל את המוזיקה היוונית בישראל.

לפרטים נוספים: פזית שחר - ניהול אישי ויחסי ציבור / 050-8443308 / [email protected]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- פזית שחר – תקשורת ויחסי ציבור.