הודעה לעיתונות

אנדרסן גלובל ממשיכה את התרחבותה בלונדון

סן פרנסיסקו, 12 באפריל 2018, (BUSINESS WIRE) :

אנדרסן גלובל מבשרת על צמיחה נוספת בבריטניה עם החתימה על הסכם לשיתוף פעולה עם Mark Davies & Associates, פירמת מיסים זוכת פרסים מלונדון שמתמקדת בייעוץ ללקוחות בינ"ל בעניינים חוצי גבולות. בנוסף לשיתוף הפעולה האחרון של אנדרסן גלובל בבריטניה עם RBCVAT Limited וההקמה של שותפות עם אחריות מוגבלת (LLP) בבריטניה, שיתוף הפעולה עם Mark Davies & Associates יגדיל משמעותית את הנוכחות של אנדרסן גלובל באזור מס חשוב ויספק ללקוחותיה מגוון מרשים של שירותים ללקוחות פרטיים.

"הצרכים של לקוחותינו גדלים ובאופן שגרתי ענייני המיסים שלהם יכולים להשתרע על מספר אזורי מס. שיתוף הפעולה שלנו עם אנדרסן גלובל, וגם עם רוג'ר והצוות שלו ב-RBCVAT Limited, יאפשר לנו לחזק את ההיצע הקיים שלנו, לספק ניסיון רחב יותר ללקוחותינו וגישה ליועצים ביותר מ-30 אזורים", אמר מרק דייוויס, המייסד והשותף המנהל של Mark Davies & Associates. "אנחנו נרגשים מההזדמנות לעבוד עם חברה שאנחנו שותפים למחויבות שלה לספק שירות מעולה ללקוחותינו באמצעות גישה של היענות והתאמה אישית".

"מרק והצוות שלו מביאים שירותים איכותיים לשוק חיוני וההתמחות שלהם בלקוחות שאינם תושבים תשלים את בסיס הלקוחות הבינ"ל שלנו ותתמוך במודל יכולות השירות הטוב ביותר מסוגו שלנו", אמר היו"ר הגלובלי והמנכ"ל של Andersen Tax LLC מרק וורסאץ. "בריטניה היא שוק קריטי עבור לקוחותינו ושיתוף הפעולה הזה הוא רכיב חיוני בהתרחבות האירופית שלנו, שיחד עם ההתמחות במע"מ ב-RBCVAT Limited, נותן לנו יכולת משופרת לספק שירות יעיל ברחבי בריטניה".

Mark Davies & Associates Ltd הוקמה ב-2007 על ידי מארק דייוויס, שיש לו ניסיון של יותר מעשרים שנה בענייני מיסוי בינ"ל. החברה מספקת שירותי ייעוץ מס הוליסטיים ללקוחות בינ"ל, כולל: ייעוץ על מגורים, תושבות, ובסיס התשלומים, מבני החזקת רכוש, נאמנויות בחו"ל, חקירות מס והגירה. בנוסף, Mark Davies & Associates מספקת שירותי ציות למיסוי בריטי ללקוחות בינ"ל שיש להם חשיפה למיסוי בריטי כולל דוחות מס בבריטניה והגשה שחייבים בעלי רכוש שאינם תושבים.

Andersen Global היא התאגדות בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות נפרדות ועצמאיות שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2014 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו יותר מ-2,500 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-88 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתופי הפעולה שלה.

יצירת קשר:
Andersen Tax
Shereen Ameri, 650-289-5742
מקור: Andersen Tax

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20180412005043/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.