מפרסם: Cloudway
תאריך: 03/05/2018 12:54
נושא: טכנולוגיה והייטק, מובייל
מימין לשמאל: אוראל טהרני ויבגני שיפילבסקי ומקלאודווי הדר אשל ואורן סבג
מימין לשמאל: אוראל טהרני ויבגני שיפילבסקי ומקלאודווי הדר אשל ואורן סבג
הודעה לעיתונות

Barracuda Networks מציעה "אבטחה ל Office 365 לכל ארגון" בישראל

חברת Barracuda Networks השיקה בישראל שירות אבטחת דואר בענן ל Office 365 בשם Barracuda Essentials, שירות זה כולל סינון דואר נכנס לארגון ודואר יוצא, כולל יכולת הגנה מתקדמת נגד איומים ATP מבוסס Sandbox עם אפשרות Archive וגיבוי לדואר.

הפתרון מיועד לכל עסק אשר מתכנן לעבור ל Office 365 ואו משתמש קיים אשר מודאג בקשר לאבטחת הדואר האלקטרוני וכן בהיבטים של יעילות ותפוקת עובדים. יש לציין כי Office 365 כבר מציע פתרונות אבטחה מתקדמים הכוללים אבטחה, גיבויי ואירכוב דואר אבל ארגונים מעוניינים לפזר סיכונים ומעוניינים להפקיד אבטחת מידע בידי חברות מתמחות בתחום דוגמת ברקודה.

בסקר שבוצע עבור ברקודה ידי TechValidate כ 82% מאנשי ה-IT חוששים לגבי אבטחת Office 365 ומעוניינים לתגבר, לאבטח ולהפחית סיכונים ע"י שימוש בשירות נוסף. נתון זה רק מדגיש את חוסר הנוחות של מנהלי IT מהענן. ברקודה הינו שירות חיוני עבור חברות שרוצות להעביר את שירותי הדואר והמשרד לOffice 365 . מיקרוסופט מספקת API לשירות של ברקודה המאפשר איתור סכנות וסינון בזמן אמת בכדי להרחיק את הסיכון מתחנת הקצה של המשתמש.

לברקודה אלפי לקוחות בעולם ביניהם גם מ 500 החברות המובילות בארה"ב כמו קוקה קולה ו- IBM.

Barracuda Essentials - משפר את האבטחה הכלולה ב Office 365 על ידי:

  1. אבטחה והצפנה ל- Exchange Online, הגנה בפני אובדן נתונים ואבטחת תוכן של הודעות דואר אלקטרוני.
  2. יכולות של משתמשי הקצה לחפש ולשחזר דוא"ל מכל מכשיר, בכל זמן.
  3. מאפשר התאוששות אפילו בשל תאונה או אסון.

****פתרון האבטחה מתומחר פחות מ 3$ לחודש למשתמש.

חברת Cloudway מינתה את חברת סינרגיה מערכות מחשוב כמשווק מוסמך לשירות Barracuda Essensial המאפשר הטמעת ומכירת הפתרון המנוהל לסינון דואר בענן המבוסס Office 365. חברת סינרגייה מתמחה בתחומי הסיסטם, אבטחת המידע והתקשורת. אורן סבג שותף ב Cloudway אומר כי ברקודה נותנת פתרון מקצה לקצה המאפשר לחברות להבין את פרופיל סיכוני האבטחה שלהם בהקשר הדוא"ל שלהם, כך שהם יכולים להתחיל להגן על הדואר הארגוני שלהם באופן מדוייק תוך התאמת צרכים מלאה. כמו כן אנחנו בטוחים כי סינרגיה מערכות מחשוב תהיה ציר מרכזי בהובלת הפתרון לעסקים קטנים ובינוניים."

יבגני שיפילבסקי מנכ"ל סינרגיה מערכות מחשוב "91% מהפריצות המתחילות בהתקפת דוא"ל ממוקדת, ולכן קיים צורך להגן על המשתמשים והנתונים בארגון. גניבת נתונים של דואר אלקטרוני, תוכנות זדוניות, דואר זבל והתקפות פישינג הפכו להיות מתוחכמות ביותר. פרצות אלו מובילות לשיבושים עסקיים תוך פגיעה במוניטין הארגון. הפתרון מביא לחברות הקטנות והבינוניות את היכולות שעד כה היו נגישות לחברות הגדולות. זהו פתרון המלא, הפשוט והזול ביותר להגנה על הודעות דוא"ל ונתונים עסקיים.

Barracuda Essentials for Office 365 מספק שכבת הגנה מפני איומים מתקדמים, מנתחת קבצים מצורפים לדואר אלקטרוני וקישורים להורדה ישירה באמצעות Sandbox לגילוי איומים ותוכנות זדוניות מתקדמות ובכך מונעת את הגעתם אל תיבות דואר משתמשי הקצה."

לברקודה שירות ענן נוסף חינמי אשר מאפשר גילוי איומי אבטחה בחשבון משתמשי 365 Microsoft Office הנקרא ETS) Barracuda Email Threat Scanner for Office 365). שירות זה סורק את תיבות הדואר ברקע ומאתר סיכונים הקשורים למי הדואר שייך, מי שלח את הקוד הזדוני ופירוט על אותו איום ואת מי או מה הוא עתיד לתקוף. הסריקות מתמקדות בקבצים בעליי קוד זדוני בתיבות דואר הנכנס, איומים פנימיים ו Zero-day threats.

אודות Cloudway

Cloudway היא חברת הפצה המייצגת את פתרונות הדור הבא בתחום הענן והסביבות הנלוות לענן. החברה בוחרת את הפתרונות אשר תומכים במעבר חברות לענן וכן פתרונות אבטחת וניהול ענן ייעודיים. בין הפתרונות שמייצגת החברה: Cylance, Cloudflare, Barracuda, NAKIVO,Datasunrise ועוד...

אודות Barracuda Networks

Barracuda Networks מפשטת את עולם ה- IT עם פתרונות ענן המאפשרים ללקוחות להגן רשתות, יישומים והנתונים הרגישים שלהם בכל מקום. הפתרונות קלים לשימוש ובמחיר אטרקטיבי נותנים עוצמה אשר באה לידי ביטוי על ידי יותר מ 150,000 ארגונים ברחבי העולם המשתמשים בפתרונות החברה בחומרה ייעודית, תוכנה, תוכנה בענן וכן שירות ענן מלא ותצורות פריסה היברידית. הלקוח הינו במרכז המודל העסקי של ברקודה המתמקד במתן ערך גבוה, פתרונות IT מבוסס מנוי חודשי המספקים הגנה לרשת ונתונים מקצה לקצה. לקבלת מידע נוסף, בקרbarracuda.com

קישורים:
www.barracuda.com
www.cloudway.co.il
www.synergy-it.co.il

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Cloudway.