הודעה לעיתונות

חברת AVAYA מכריזה על מכשירים חכמים חדשים לענף המלונאות

מרכזיות Avaya IP Office אוAvaya Aura יאפשרו לאורח לסנכרן בין המכשיר הנייד האישי שלו למכשיר Avaya Vantage שבחדר המלון
חברת אוויה (AVAYA) מכריזה על מכשירים חכמים חדשים, כדי לקדם את המהפכה הדיגיטלית בענף המלונאות והתיירות. בכלל זה, גרסה חדשה של מכשיר הדגל Avaya Vantage המפותח בישראל ושורה של מכשירים נוספים בטכנולוגייתIP המתוכננים במיוחד עבור הענף. מכשירים חכמים אלה יביאו רמה חדשה של נוחות ותפעול אוטומטי של שרותים לענף המלונאות וכתוצאה מכך רווחים נוספים ובידול לעומת מתחרים בשוק התיירות.
בתי מלון ואתרי נופש כבר משתמשים ב Avaya Vantage בכדי לספק לאורחים חווית נוחות מועשרת כמו "חדר חכם" המאפשר בקרת מיזוג אויר, תאורה ושליטה על וילונות כמו גם גישה לשרותים שמספק בית המלון, וכל זה מהמכשיר המונח לצד המיטה.
מחקר שנערך לאחרונה בארה"ב על ידי אוויה, הראה שפיצ'רים אלה זוכים להערכה רבה מאוד כאשר 3 מתוך 4 משיבים מעוניינים בתכונות חדר חכם, וחצי מהמשיבים התעניינו או רצו לקבל שירותים נוספים מהמכשיר שנמצא לצד מיטת האורח. היכולת של בית המלון לקדם שירותים באמצעות מסך מגע מותאם אורח, עשויה לתת דחיפה גדולה להיקף השרותים הנצרכים ע"י האורחים ובכך להגדיל משמעותית את רווחי בית המלון.
הגרסה החדשה של Avaya Vantage ניתנת לשימוש עם מרכזיות Avaya IP Office אוAvaya Aura. השיפורים בגרסה החדשה יאפשרו לאורח גם סינכרון בין המכשיר הנייד האישי שלו למכשיר Avaya Vantage בזמן שהותו במלון.
קו מכשירי ה IP החדשים לענף המלונאות כולל שלושה דגמים ברמות שונות. בקצה העליון, המכשיר יכלול תצוגת מסך צבעונית בגודל 3.5 אינץ, אודיו HD, מקשים ניתנים לתכנות ורמקול איכותי. הדגם האמצעי מביא את אותן תכונות מלבד המסך הצבעוני. מכשיר בסיסי נוסף מתוכנן במיוחד לחדרי אמבטיה, לתלייה על קירות במעברים או באזורי שרות. כולם נתמכים ע"י מרכזיות Avaya IP Office או Avaya Aura בהתקנה מקומית או בשרות ענן ע"י שותפים של אוויה.
גיא גדניר, מנכ"ל מרכז הפיתוח אוויה ישראל: "ישנה דרישה גוברת והולכת בתעשיית המלונאות והתיירות לספק לאורחים חוויה ייחודית של סביבת ארוח, שירות ונוחות. בעוד האורחים בדרך כלל לא יהיו מעוניינים בטכנולוגיה "טורדנית", הם יעריכו את הנוחות והערך המוסף שהיא מסוגלת לספק להם. קו המכשירים החכמים של אוויה מאפשר לעסקים בתחום האירוח והמלונאות להעלות את רמת השרות שהם מציעים, לבדל את עצמם לעומת אחרים, להרשים אורחים, ולייצר אפקט wow שעוזר להבטיח הזמנות חוזרות".
ניתן ללמוד עוד על איך לקוחות משתמשים ב Vantage כדי לקדם את המהפכה הדיגיטלית בתחום המלונאות בקישור כאן
לפרטים נוספים: ליז רוזנבלט, נורית הוראק גרינברג. טל. 03-5046111 שלוחה7. נייד. 050-6875590

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שחר תקשורת שיווקית.