הודעה לעיתונות

ענקית התכנה Playtech בחרה ב-Cylance בכדי להתמודד עם הדור הבא של איומי ה-Cyber על אלפי תחנות העבודה בחברה.

תל אביב, ישראל - 31 מאי 2018 - CLOUDWAY, המובילה בייצוג פתרונות הדור הבא בתחום הענן וה Cyber והמייצגת הרשמית של Cylance בישראל הודיעה כי חברת Playtech בחרה ב-Cylance בכדי להתמודד עם הדור הבא של איומיי ה Cyber באלפי תחנות הקצה של חברת Playtech.

פלייטק היא ספקית התשתית המובילה בעולם למשחקים מקוונים. החברה נסחרת בבורסת ה-AIM בלונדון ומציעה פתרונות ערך מוסף למפעילים מובילים בתעשייה. מאז הקמתה של פלייטק בשנת 1999, החברה מתמקדת בפיתוח מתמיד של מוצרים ותוכן למשחקים הטובים ביותר מסוגם והיא מחזיקה שותפויות חזקות עם המפעילים הגדולים בעולם בשוק המשחקים המקוונים.

'Cylance הוקמה ב 2012 והיא החברה הראשונה שיישמה בינה מלאכותית תוך פיתוח אלגוריתם מבוסס למידה מכונה, המאפשר פתרון הגנה (אנטי-וירוס) המבוסס על "הגנה פרואקטיבית" אשר בא לשפר את הדרך בה חברות, ממשלות ומשתמשי קצה יכולים לפתור את בעיות האבטחה הקשות ביותר בעולם.

סיילנס פרצה את הדרך באמצעות תהליך מתמטי אשר מאפשר ל- Cylance לזהות באופן מהיר ומדויק מהו קוד בטוח ומה הוא קוד זדוני על תחנת הקצה ולא רק בהתבסס על רשימה השחורה או הלבנה. שילוב טכנולוגיית בינה מלאכותית מתקדמת, למידה מכונה והבנה ייחודית של התנהגות התוקף מאפשר ל- Cylance לתת פתרון מלא של חיזוי ומניעה בפני איומי ה Cyber המתקדמים ביותר כיום .

אלעד אברהמי מנהל אבטחת המידע CSO של קבוצת פלייטק אשר פרוסה ברחבי אירופה, אסיה ואוסטרליה, מצהיר כי למרות שהחברה משתמשת בפתרונות אנטי וירוס והגנה על תחנות הקצה מהמובילים בשוק לאלעד היו ראיות כי "תחנות הקצה לא היו מוגנות דיו בפני Zero-Day-Attacks. ההיתכנות להתקפות כופר, פגיעויות דפדפן ותוכן זדוני באימייל נסקו דרמטית והיינו חייבים לבוא עם פתרונות משלימים על מנת למזער את הסיכון".

אלעד החל בחיפוש אחר פתרון המסוגל לטפל באיומי Zero-Day-Attacks, לאחר התייעצות עם חברת אנליסטים מובילה ולאחר כי מצא שפתרונות מקבילים מורכבים מדי לפריסה ולניהול במיוחד בסביבות מבודדות אשר מנותקות מרשת ה WAN הארגונית הוצע לפלייטק לשקול את Cylance כפתרון מוביל. "לאחר ביצוע POC עם מוביל הפתרונות בתחום הוחלט שCylance מספקים את הפתרון המתאים ביותר עבורנו הן מבחינת פתרון הגנת תחנות קצה,קלות ניהול והן מבחינת ה ROI "

הדר אשל, מנכ"ל Cloudway "אנו בוחרים להביא לארץ טכנולוגיות מובילות עולמיות בתחומן המשלבות חדשנות, יציבות והמשכיות. מנהלי אבטחת המידע בארץ חזקים מאוד בהבנת הצורך המתגבר בתחום ואנחנו שמחים על ההחלטה של פלייטק ובטוחים בהצלחתה להפחית באופן דרמתי את האיום על עמדות הקצה "

אודות Cloudway
Cloudway היא חברת הפצה המייצגת את פתרונות הדור הבא בתחום אבטחת המידע בענן ובסביבות היברידיות. החברה בוחרת את הפתרונות אשר תומכים במעבר חברות לענן וכן פתרונות אבטחת Cyber וניהול אבטחה ייעודיים. בין הפתרונות שמייצגת החברה: Cylance, Cloudflare, Barracuda, NAKIVO,Datasunrise,Recorded Future ועוד...
למידע נוסף בקרו: www.cloudway.co.il
]
אודות Cylance® Inc.
Cylance היא החברה הראשונה בעולם שיישמה בינה מלאכותית, למידת מכונה ומדע אלגוריתמי במטרה למנוע את מתקפות אבטחת המידע המתקדמות ביותר בעולם. שימוש זה של תהליך ניבויי הסכנות מהווה פריצת דרך משמעותית ומאפשר ל CylancePROTECT במהירות וביעילות לזהות מה טוב ומה רע ומונע מכל קוד זדוני לתקוף את עמדות הקצה. שילוב טכנולוגיית בינה מלאכותית מתקדמת, למידה מכונה והבנה ייחודית של התנהגות התוקף, Cylance מספקת טכנולוגיה ופתרון מלא ומקיף של חיזוי ומניעה בפני איומי ה Cyber המתקדמים ביותר כיום .
למידע נוסף בקרו: www.cylance.com

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Cloudway.