משמאל - סיימון פישר-סילבן אדאמס-איילת שקד-ד'ר ענת אנגל-ד'ר ליאור ששון-רחלי אסא-ד'ר עקי תמיר-יורם כהן  (קרדיט צילום נאור בן סלמון)
משמאל - סיימון פישר-סילבן אדאמס-איילת שקד-ד'ר ענת אנגל-ד'ר ליאור ששון-רחלי אסא-ד'ר עקי תמיר-יורם כהן (קרדיט צילום נאור בן סלמון)
מימין – סיימון פישר-סילבן אדאמס- איילת שקד- ד'ר ענת אנגל- ד'ר ליאור ששון – יורם כהן (קרדיט צילום נאור בן סלמון)
מימין – סיימון פישר-סילבן אדאמס- איילת שקד- ד'ר ענת אנגל- ד'ר ליאור ששון – יורם כהן (קרדיט צילום נאור בן סלמון)
חדר 4: המרכז לטיפול בנפגעי תקיפה מינית בוולפסון: מימין -  איילת שקד-ד'ר ענת אנגל-סילבן אדאמס-ד'ר ג'וליה ברדה (קרדיט צילום ברק נונא)
חדר 4: המרכז לטיפול בנפגעי תקיפה מינית בוולפסון: מימין - איילת שקד-ד'ר ענת אנגל-סילבן אדאמס-ד'ר ג'וליה ברדה (קרדיט צילום ברק נונא)
הודעה לעיתונות

שרת המשפטים איילת שקד והפילנטרופ היהודי סילבן אדאמס ביקרו השבוע במרכז הרפואי 'וולפסון'

סילבן אדאמס: "קשרתי את גורלי עם בית החולים וולפסון ובכוונתי להמשיך ולתרום".

איילת שקד: "ארגון הצל ליבו של ילד בוולפסון מהווה שגריר חשוב שלנו בעולם".

שרת המשפטים איילת שקד ביקרה השבוע (שלישי, 12 יוני) במרכז הרפואי וולפסון. זאת, לאחר שבאחרונה נחשפה לפרויקט 'הצל ליבו של ילד' במסגרת ביקור שערכה באפריקה, במהלכו היא התארחה בבית חולים שותף לעמותת 'הצל לבו של ילד' בטנזניה, ושם פגשה באופן אישי את מנתח לב הילדים הראשון של טנזניה, אשר הוכשר במרכז הרפואי וולפסון – ד"ר גודווין גודפרי.
כידוע, השרה שקד פתחה באחרונה באופן רשמי את שגרירות טנזניה בישראל, ביחד עם שגריר טנזניה בישראל – ג'וב מסימה, אשר נכח גם הוא בביקור בוולפסון היום.

עוד נכחו בביקור; קונסול הכבוד של טנזניה בישראל קסביאן נוריאל צ'יריצ', איש העסקים והפילנטרופ סילבן אדמס, תורם ותומך בפעילות עמותת 'הצל לבו של ילד' ויורם כהן, יו"ר עמותת 'הצל ליבו של ילד'.

במסגרת סיור שערכו אורחינו עם מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון, ד"ר ענת אנגל ומנכ"ל עמותת 'הצל לבו של ילד', סיימון פישר, הם הכירו את הילדים מטנזניה, זנזיבר, אתיופיה, הרשות הפלסטינית, מיאנמר ופיג'י המאושפזים במחלקת הילדים בוולפסון לאחר ניתוחי לב מצילי חיים, וצפו בהתקדמות בניית בית החולים לילדים החדש על שם סילבן אדמס ב'וולפסון'.

זאת ועוד, השרה שקד התרשמה מהמרכז לטיפול בנפגעי תקיפה מינית ב'וולפסון'. מדובר במרכז הראשון שהוקם בישראל, אשר עד כה טופלו במסגרתו כ-5,000 נפגעי תקיפה מינית - מכל קצוות הארץ. ד"ר ג'וליה ברדה, מנהלת יחידת האם והעובר בוולפסון והממונה הרפואית על חדר 4, העניקה סקירה בנושא והסבירה כי הודות לידע ולניסיון שנצבר במרכז הרפואי וולפסון בתחום זה, במהלך השנים האחרונות סייענו לבתי חולים נוספים בארץ להקים מרכזים דומים.

שרת המשפטים, איילת שקד: "בביקורי בטנזניה נחשפתי לפעולה החשובה של ארגון 'הצל ליבו של ילד' והיום ראיתי השלמה של כך במרכז הרפואי וולפסון. סילבן אדאמס מוכר בשל פעילותו הברוכה בג'ירו ד'איטליה, אך לא פחות חשובה מכך – פעילות הפילנטרופית למען הכלל. אל מול פעילות ה-BDS המבקשת לקעקע את לגיטימציה של מדינת ישראל, הארגון מהווה שגריר חשוב של מדינת ישראל בעולם, בכך שהוא מקרין את המוסריות הגדולה של ישראל ופעילות אזרחיה למען המוחלשים מכל העולם. אני מודה לארגון ולביה"ח על פעילותם הברוכה".

איש העסקים והתורם סילבן אדמס: "'הצל ליבו של ילד', כמו מירוץ הג'ירו, מראה את יופי של ישראל. את התרומה, האהבה והחמלה שלנו לעולם. זהו פרויקט תיקון עולם. וולפסון הוא המקום הטוב ביותר לניתוחי לב ילדים. קשרתי את גורלי עם בית החולים ובכוונתי להמשיך ולתרום כדי לחזק את מערכת הרפואה בישראל".

מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון, ד"ר ענת אנגל: "אנחנו שמחים וגאים לארח אצלו את שרת המשפטים איילת שקד ואת התורם המוערך סילבן אדאמס. אנשי הצוות שלנו בוולפסון פועלים ימים כלילות על מנת להעניק חיים לילדי כל העולם, ללא הבדל דת, לאום, גזע או מין. נמשיך בפעילות ההומניטרית החשובה הזו ובתקווה להרחיב, להעמיק ולהעשיר אותה, במקביל לפתיחת בית החולים החדש לילדים שלנו, שיהווה מרכז קרדיאלי בינלאומי לילדים".

מנכ"ל עמותת "הצל ליבו של ילד", סיימון פישר: "שמחנו מאוד ששרת המשפטים, כמי שעומדת בראש מערכת המשפט והצדק בישראל, ביקרה בוולפסון והביעה תמיכה והזדהות עם החמלה והנתינה של עמותת 'הצל ליבו של ילד', המעניקה חיים לילדים חולי לב באשר הם וחולקת ידע רפואי עם עמי העולם, לתפארת מדינת ישראל. אנו מצפים לביקור נוסף של השרה, עם פתיחת בית החולים לילדים ע"ש סילבן אדאמס בשנת 2019".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- הצל ליבו של ילד.