מפרסם: קרבט & וייס
תאריך: 14/06/2018 10:36
נושא: קולינריה, מסעדות
נירית וייס
נירית וייס
מאיה קרבט איליה מלניקוב קרדיט
מאיה קרבט איליה מלניקוב קרדיט
הודעה לעיתונות

בוקר שחור בסוכנות התוכן של קרבט & וייס

מציגה הבוקר קונספט קולינרי ראשון מסוגו שיתקיים ב- 29 ביוני בתל אביב, בבוקר שמחרת הלילה הלבן

בין השותפים לפרויקט: מיזם הקפה החדש BeanZ של שטראוס, אמריקן אקספרס, IBBLS
ו-11 המסעדות השוות של תל אביב

ההשקעה בקונספט הקולינרי: כ- 2 מיליון ₪

קרבט & וייס, סוכנות לייעוץ תקשורת ותוכן בראשות נירית וייס ומאיה קרבט, המתמחה במותגי פרימיום, ומיזמיות פסטיבל הקולינריה הבינלאומי "ראונד טייבלס", מציגה הבוקר קונספט קולינרי חדשני - : Black Morning by BeanZ

Black Morning by BeanZ - הינו אירוע קולינרי ראשון מסוגו - בארץ ובעולם - שיתקיים ביום שישי ה- 29 ביוני, בבוקר למחרת הלילה הלבן וייתן אלטרנטיבה קולינרית יצירתית ובועט לאירועי הלילה הלבן שהפכו לפופולריים בשנים האחרונות. 11 מהמסעדות הטובות בתל אביב, כאלו שאינן מגישות ארוחות בוקר אף פעם (!), יגישו ליום אחד בלבד תפריט בראנץ' מושחת במתכונת של ארוחת ערב מלאה. מנות בוקר קריאטיביות, משלל מטבחים בינלאומיים, בשילובים מיוחדים של חומרי גלם גבוהים, במתכונת של ארוחת 'פיין דיינינג' הכוללת 5 מנות.

השפים והמסעדות המשתתפות: שף אסף גרניט בבית השמחות (כשר) | השף יריב מלילי – מסעדת קאב קם | השף שאול בן אדרת – התרנגול הכחול | השף שחף שבתאי – מסעדת ניטן תאי | השפית יהלומה לוי – בפופ אפ בסלמה | השף מוטי טיטמן – מסעדת מלגו ומלבר | השף דן זוארץ – מסעדת דלידה | השף עידו קרמסקי-מסעדת גוז' ולוז | השפים חנוך שכטר ודן ארואץ-מסעדת באנה.

בין השותפים המסחריים שחברו לפרויקט החדש: שטראוס ומיזם הקפה BeanZ, השותף הבכיר, שיחבר לערכי הפרויקט את קפה ה"פארמר טו קאפ" ויגיש במסעדות תפריט קפה המנגיש לראשונה בישראל, קפה, טרי ואיכותי, ישירות מחוואים נבחרים ברחבי העולם. לאחר שיתוף פעולה ארוך טווח של אמריקן אקספרס עם המיזם הקודם – ראונד טייבלס – נתנה החברה אמון גם במיזם החדש ובעלי כרטיס יזכו להטבת הנחה של כ-80 שח להזמנה. עוד: חברת IBBLS תקדם את מותג Aperol Spritz. ודיפלומט את מותג אוראו - אותו ישלבו השפים בדרכים יצירתיות בין המנות שיוצגו בארוחה.

מכירת הכרטיסים החלה הבוקר באתר [blackmorning.co.il] . בפרויקט עתידים לסעוד כ -4000 איש ומעל מחזור של כ-מיליון שח עתיד להניב לבעלי המסעדות השותפות .
נירית וייס, יזמית הפרויקט: "אנו גאות להוביל מהלך תוכן חוויתי שנשען על מתודת ה"פיזיקל-דיגיטל", אשר מייצר ערך מוסף כל השותפים: חוויה ייחודית עבור הסועדים, קהל חדש, הכנסה ויצירתיות עבור המסעדות המשתתפות, ודיאלוג קולינרי מושלם עבור השותפים שלנו".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קרבט & וייס.