הדמיה של הארטבאס, אריק אליהו בוקובזה, 2018 (3)
הדמיה של הארטבאס, אריק אליהו בוקובזה, 2018 (3)
המרוץ למוזיאון - באדיבות דובר פתח תקוה
המרוץ למוזיאון - באדיבות דובר פתח תקוה
המרוץ למוזיאון באדיבות דובר פתח תקוה
המרוץ למוזיאון באדיבות דובר פתח תקוה
הודעה לעיתונות

מוזיאון פתח תקוה לאמנות מציג: המרוץ למוזיאון 3

== מוזיאון פתח תקוה לאמנות מציג:
המרוץ למוזיאון 3
אוטובוס האמנות ה"ארטבאס" שעוצב ע"י האמן אריק אליהו בוקובזה יאסוף את ההורים והילדים למרוץ האמנות הכי שווה בארץ
מסלול הרפתקאות * המצאת משחקים * סדנאות אמנות
פעילות קיץ לילדים ולהורים
9-31 ביולי במוזיאון פתח תקוה
==

זו השנה השלישית בה מקיים מוזיאון פתח תקוה לאמנות את "המרוץ למוזיאון" פעילות המשלבת בין חוויה משפחתית לאירוע אמנותי. במהלך הפעילות ההורים והילדים ישתפו פעולה כדי להשלים משימות חווייתיות ומהנות ברחבי המוזיאון. המשפחות מגיעות לאירוע עם ה'ארטבאס' – אוטובוס אמנות מיוחד המהווה את תחילתו של מסע דמיוני שנפתח בנסיעה באוטובוס ונמשך במוזיאון פתח-תקוה לאמנות. האוטובוס, שמעוצב בכל שנה על ידי אמן אחר, עוצב השנה על ידי אריק אליהו בוקובזה, עם עיצוב מפתיע במיוחד.

המירוץ למוזיאון נולד כמיזם שמטרתו לקרב בין הורים וילדים, ולאפשר למשפחות לבלות זמן איכות, תוך חשיפה לתערוכות מרתקות והנאה מפעילות חווייתית מגוונת. הפעילות תכלול מסלול הרפתקאות בתערוכות המוצגות במוזיאון, המצאת משחקים וסדנאות אמנות מיוחדות.
האוטובוס יפעל החל מ- 9/7/2018 כמיצג אמנות קבוע של המוזיאון וייתן שירותי הסעה ייחודיים מהמרכזים הקהילתיים בשכונות ברחבי העיר פתח-תקוה למוזיאון פתח-תקוה לאמנות ובחזרה- במחיר סמלי של 15 ש"ח.
לטובת הפרויקט, ובהזמנה מיוחדת של המוזיאון , יצר האמן אריק אליהו בוקובזה אוטובוס אמנות מיוחד. את האוטובוס עיצב בוקובזה בשפה המזוהה איתו, המאופיינת בצבעוניות מתפרצת, דמויות ילדים, ציפורים משונות וצמחייה פראית. עיצוב האוטובוס מבוסס על ציורי אקריליק על בד שצייר בוקובזה במיוחד עבור הארטבאס. הציורים נסרקו ועוצבו מחדש כדי להפוך ליצירת אמנות ממונעת.
דרורית גור אריה, מנהלת ואוצרת ראשית בקריית המוזיאונים, אמרה "אני שמחה על ההצלחה של המיזם ועל האפשרות לקרב משפחות לתרבות ואמנות במסגרת פעילות חינוכית ואמנותית תוססת. אני מאמינה כי הפעילות הייחודית שמחברת דרך מסע מופלא בין ההורים לילדים תעורר הדים ותביא קהלים חדשים שיחשפו לפעילות המוזיאון ".
פרטים נוספים:
אוטובוס האמנות יפעל בפתח תקוה בתאריכים 9.7, 17.7, 23.7, 29.7, 31.7, בין השעות 17:00 – 19:30 - ההרשמה לפעילות דרך המרכזים הקהילתיים והמתנ"סים
הפעילות פתוחה גם לקהל הרחב ב - 29.7 וב-31.7
הזכות לשינויים שמורה
פרטים ולהרשמה באתר המוזיאון ובדף הפייסבוק של "אידאה – מחלקת החינוך, קריית המוזיאונים פתח תקוה"

לפרטים נוספים, קרנית בסון, מירה אן בינרט
0524299441

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קרנית בסון יחסי ציבור.