הודעה לעיתונות

וויפרו ממוקמת כמובילה בריבוע הקסם של גרטנר 2018 בשירותים ליישומי אורקל, בכל העולם

איסט ברנזוויק, ניו ג'רזי, 21 ביוני 2018, (BUSINESS WIRE):

וויפרו בע"מ (NYSE: WIT) (BSE: 507685) (NSE: WIPRO), חברה גלובלית מובילה שמספקת שירותי מחשוב, ייעוץ ותהליכים עסקיים, הודיעה היום שהיא מוקמה כמובילה בריבוע הקסם של גרטנר 2018 בשירותים ליישומי אורקל, בכל העולם. הדוח שנכתב על ידי אלאן ה. סטנלי, סוזן מייטסון, ג'ים לונגווד ואלאן ווילקינס פורסם ב-28 בפברואר 2018.

ריבוע הקסם הזה מתמקד בשירותים לאורך מחזור החיים המלא של יישומי אורקל, כולל התקנות מבוססות פרויקטים ושירותי ניהול יישומים רב שנתיים (AMS). בדוח העריכו 19 ספקי שירותים מרחבי העולם ומיקמו את וויפרו ברביע המובילים. וויפרו קיבלה את המקום הגבוה ביותר ב"יכולת שלה לבצע" מבין כל ספקי השירותים.

הקליקו בבקשה כאן כדי לצפות בדוח ריבוע הקסם המלא של שירותים ליישומי אורקל 2018, בכל העולם.

בנוסף, וויפרו מוקמה בין שלושת המקומות הראשונים בשלושה מקרי שימוש: שירותי התקנה, שירותי ניהול ושירותי התקנה וניהול בדוח היכולות הקריטיות של גרטנר בשירותים ליישומי אורקל. הדוח שנכתב על ידי אלאן ה. סטנלי, סוזן מייטסון, ג'ים לונגווד ואלאן ווילקינס פורסם ב-28 בפברואר 2018.
הקליקו בבקשה כאן כדי לצפות בדוח היכולות הקריטיות המלא של שירותים ליישומי אורקל 2018, בכל העולם.

וויפרו, כארגון, מתמקדת מאוד בחוויה ושביעות הרצון של הלקוח על ידי מדידה וקידום של אינטראקציות לקוח יוצאות דופן. החזון של סביבת האורקל של וויפרו הוא ליצור שותפות עם הלקוחות במסעם לשינוי העסק שלהם. החזון מקבל תמיכה חזקה מההשקעות של וויפרו בבניית נכסים כמו Wipro’s Jumpstart kit for Oracle Cloud -- מערך של תהליכים, מאיצים ופרקטיקות מיטביות שנבנו מראש המאפשרים התקנה מהירה של Oracle Cloud.

ראבי פורוהיט, סגן נשיא ומנהל גלובלי - קו שירותי אורקל, שירותי יישומים מודרניים, וויפרו בע"מ, אמר: "ההכרה של גרטנר בוויפרו כמובילה בשירותי יישומים לאורקל היא תוצאה של ההובלה המתמשכת שלנו בעזרה ללקוחותינו להפיק את הערך הטוב ביותר מיישומי אורקל בפעילות השינוי הדיגיטלי שלהם. האסטרטגיה שלנו ליצור חוויה דיגיטלית ללקוחותינו, להאיץ את העסק שלהם להצלחה בשוק זריז וגמיש ולפשט את הפעילות באמצעות Smart Applications מתאפשרת על ידי ההשקעה שלנו ב-Oracle Cloud, אוטומציה וקניין רוחני בענף -- שנוצרים על ידי מצוינות בהספקה".

אודות וויפרו בע"מ

וויפרו בע"מ (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO) היא חברה גלובלית מובילה שמספקת שירותי מחשוב, ייעוץ ותהליכים עסקיים. אנחנו רותמים את העוצמה של מחשוב קוגניטיבי, היפר- אוטומציה, רובוטיקה, ענן, ניתוחים וטכנולוגיות מתפתחות כדי לעזור ללקוחותינו להסתגל לעולם הדיגיטלי ולהצליח. אנחנו חברה שמוכרת בעולם בזכות תיק השירותים המקיף שלה, מחויבות חזקה לקיימות ואזרחות תאגידית טובה, יש לנו יותר מ-160,000 עובדים מסורים שמשרתים לקוחות בשש יבשות. יחד, אנחנו מגלים רעיונות ומחברים את הנקודות כדי לבנות עתיד חדש טוב יותר ונועז.

מידע צופה פני עתיד

אמירות מסוימות בהודעה זאת לגבי סיכויי הצמיחה שלנו בעתיד הן מידע צופה פני עתיד, שמעורבים בו מספר סיכונים ואי ודאויות שיכולים לגרום לכך שהתוצאות בפועל יהיו שונות באופן מהותי מאלה שבמידע הצופה פני עתיד. הסיכונים ואי הוודאויות המתייחסים לאמירות אלה כוללים, אך לא רק, סיכונים ואי ודאויות בנוגע לתנודות ברווח, ההכנסות והרווחים שלנו, היכולות שלנו להפיק ולנהל צמיחה, התחרות העזה בשירותי מחשוב, היכולת שלנו לשמור על החיסכון בעלויות שלנו, עליות שכר בהודו, היכולת שלנו למשוך ולהשאיר אנשי מקצוע מאוד מיומנים, חריגות בזמנים ובעלויות בחוזים עם מחירים ולוחות זמנים קבועים, התרכזות לקוחות, הגבלות על הגירה, היכולת שלנו לנהל את הפעילות הבינ"ל שלנו, קיטון בביקוש לטכנולוגיות בתחומי ההתמקדות החשובים שלנו, שיבושים ברשתות תקשורת, היכולת שלנו להשלים ולשלב בהצלחה רכישות, חבות לנזקים בחוזי השירות שלנו, ההצלחה של החברות שבהן אנו מבצעים השקעות אסטרטגיות, ביטול של תמריצים פיסקליים ממשלתיים, אי יציבות פוליטית, מלחמות, הגבלות חוקיות על גיוס הון או רכישת חברות מחוץ להודו, שימוש לא מורשה בקניין הרוחני שלנו ותנאים כלכליים כלליים שמשפיעים על העסקים ועל הענף שלנו. סיכונים נוספים שיכולים להשפיע על התוצאות התפעוליות העתידיות שלנו מתוארות באופן מלא יותר בדוחות שאנו מגישים לרשות האמריקנית לניירות ערך. דוחות אלה זמינים בכתובת www.sec.gov. אנחנו עשויים, עת לעת, לפרסם מידע צופה פני עתיד נוסף, בכתב או בעל פה, כולל מידע שכלול בדוחות של החברה לרשות האמריקנית לניירות ערך ובדוחות שלנו לבעלי המניות. אנחנו לא מתחייבים לעדכן כל מידע צופה פני עתיד שעשוי להתפרסם מעת לעת על ידינו או בשמנו.

התנערות מאחריות:

גרטנר אינה תומכת באף יצרן, מוצר או שירות שמוצגים בפרסומי המחקר שלה, ולא מייעצת למשתמשים בטכנולוגיות לבחור רק באותם היצרנים עם הציונים או המאפיינים האחרים הכי גבוהים. פרסומי המחקר של גרטנר כוללים את הדעות של ארגון המחקר של גרטנר ואין לפרש אותם כאמירות של עובדות. גרטנר מתנערת מכל אחריות, מפורשת או משתמעת, בנוגע למחקר הזה, כולל כל אחריות ליכולת להיסחר או להתאמה למטרה מסוימת.

אנשי קשר
איש קשר למדיה:
Wipro Limited
Prathibha Das
[email protected]

מקור: Wipro Limited

צפו בהודעה הזאת במקור בשפה האנגלית באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20180621005692/en

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.