מפרסם: HOT
תאריך: 16/07/2018 11:51
נושא: טלוויזיה
הודעה לעיתונות

HOT גאה להציג סדרות OUTtv ב-HOT VOD

"המירוץ לדראג של רו פול", "ביג פרידיה" ו"פרינס צ'ארמינג" יעלו בקטגוריה מיוחדת שתוקדש לתכני הערוץ הגאה

החל מה-16.7 ב-HOT VOD

HOT VOD גאה להציג קטגוריה חדשה וצבעונית במיוחד: "סדרות OUTtv", קטגוריה שתוקדש לתוכניות המובילות של ערוץ הלייף-סטייל הקנדי OUTtv.

מנויי HOT VOD יוכלו ליהנות בחינם מסדרות כמו "המירוץ לדראג של רו פול", "פרינס צ'ארמינג" ו"ביג פרידיה", שיעלו לשירות החל מה-16.7.

"המירוץ לדראג של רו פול" ("RuPaul's Drag Race") – עונות 9 ואול-סטארס 2
תוכנית הריאליטי פורצת הגבולות של רו פול צ'ארלס, מלכת הדראג המפורסמת והמצליחה. העונה התשיעית, כמו גם עונת האול-סטארס השנייה, זמינות במלואן ל-HOT VOD.
בכל עונה מגיעות מלכות מכל רחבי ארה"ב להתחרות על תואר "הסופרסטאר הבאה של עולם הדראג" ועל פרס כספי של מאה אלף דולר. הן צריכות לעמוד באתגרים מתישים, לתפור תלבושות מופלאות, להציג מערכונים קורעים, לטופף על עקבים גבוהים, לשיר ולרקוד בתקווה שלא למצוא את עצמן בתחתית – כי אז ייאלצו להתחרות בדו-קרב ליפסינק על חייהן.
"המירוץ לדראג של רו פול" הפכה לתופעה תרבותית בינלאומית, עם ז'רגון ייחודי ואינספור ממים ברשתות החברתיות. המתמודדות בתוכנית הפכו לכוכבות-על, גרסאות מקומיות הופקו בתאילנד ובצ'ילה (וגרסה ברזילאית צפויה בהמשך) ומעריצים מרחבי העולם מגיעים מדי שנה לכנס הדראג-קון של רו פול בארה"ב.

"ביג פרידיה" ("Big Freedia: Queen Of Bounce") – עונה 3
העונה השלישית של "ביג פרידיה: מלכת הבאונס", סדרת הדוקו שעוקבת אחרי ביג פרידיה (פרדי רוס), ראפרית שמנסה לכבוש את העולם, להפוך לכוכבת מיינסטרים ולייצג בכבוד את תנועת הבאונס מניו אורלינס. היא לא חוששת לנענע, לענטז ולהרים לעצמה את הביטחון – ומעודדת גם את מעריציה ללכת בדרכה.

"פרינס צ'ארמינג" ("Finding Prince Charming") – עונה 1
העונה הראשונה של תוכנית ההיכרויות הגאה, בהנחייתו של לאנס באנס ("אן סינק"). 13 רווקים לוהטים ומקסימים יוצאים לכבוש את לבו של אחד הרווקים המבוקשים במדינה. כל אחד מהמחזרים נאבק לבלוט מעל השאר ולזכות ברגע של אינטימיות, רומנטיקה ואולי גם אהבת אמת. מי יהיה זה שיישאר אחרון ויסחוף את נסיך החלומות לרומן של פעם בחיים?

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- HOT.